-47-

80 8 161
                                    


Cora Chiotis

Saatlerdir yattığım yatak beni sıkmaya, ve bakıştığım duvarlar üstüme üstüme gelmeye başlamıştı.

Yoongi'yi aramıştı Vera, evet. Ama Yoongi iki saat olmuş gelmemişti.

Tüm vücudum sızım sızım sızlıyordu ve tüm bedenim acı içinde kavruluyordu. Ne kadar Vera'ya belli etmemeye denemeye çalışsamda canım çok yanıyordu.

O da halsiz düşmüş, Jungkook'la o halde uyuyakalmışlardı.

Doğrulmayı denemiştim birkaç kez ama karnımdaki dikişler buna izin vermiyordu.

Derin bir nefes vererek gözlerimi yumduğumda aklıma tekrar Yoongi gelmişti.

Benim için bu kadar korkması bile beni şaşırtırken, ameliyatıma girmiş olmasını asla beklemiyordum.

Bakışlarım Vera ve Jungkook'a kaydığında yüzümde istemsiz bir tebessüm oluştu.

Vera oturur pozisyonda başı geriye yaslı eli kucağında yatan Jungkook'un saçları arasında şekilde uyuyordu. Jungkook ise halinden memnundu kesinlikle ki saatlerdir aynı şekilde uyuyordu.

Aniden açılan kapıyla kalp atışlarım hızlanırken içeri giren beden anlık olarak duraksamıştı.

Uzunca bana bakan gözleri her geçen saniye gerilmemi sağlıyordu ve... Tuhaftı.

Kapıyı kapatarak bana yaklaştığında kızarmış ve şişmiş gözleri dikkatimi çekmişti.

Gözleri bir süre Jungkook ve Vera'da gezindikten sonra tekrar beni bulmuş elleri cebinde şekilde sıkıntılı bir nefes aldı.

"Geçmiş olsun."

"Teşekkür ederim."

Gözleri üzerimde gezdikten sonra yavaşça yanıma gelip serumu kontrol etmişti.

Doktorluk ona bu kadar yakışırken, onun bu işi babam yüzünden bırakmış olması, çok ağırdı... Çok fazla ağır...

"Ameliyatımı yaptığın için teşekkür ederim."

Mırıltımla bakışları beni bulmuş ufak bir tebessüm etmişti.

"İyiysen önemsiz."

Vera anlatmıştı.
Ne kadar stres yaşadığını ve korktuğunu.

Önemsiz olan şey, korkusu muydu?

"Önemli. Baskı altında hissettiğinde bununla savaşırken karşındaki zorlukla mücadele etmek büyük bir şey."

"Bırak şimdi psikologluğu."

Yanımdaki boşluğa oturup değiştiğim hastane kıyafeti yerine giyindiğim siyah bol tişörtü yavaşça kaldırmıştı.

Kalbim hızla atarken dikişler üzerinde gözlerini gezdirmiş, tişörtü düzeltip bana bakmıştı.

"Ağır kaldırma ya da yaranı zorlayacak şeyler."

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin