.Cora stresle alnını ovuşturarak arkasına yaslanmıştı.
Nereden başlaması gerekiyordu?
Bayan Min'le sarılmış, saatlerce ona destek olmuştu. Sonra ise kadını o halde bırakmamak adına Yoongi'nin anılarından bahsetmesini istemişti. Ufak tefek anılarda olsa işin içinde Yoongi varsa çok abes şeylerde oluyordu elbet.
Kapısı açıldığında içeri giren Emma'yla göz göze gelmişlerdi.
Emma kapıyı üstüne doğru itmiş kendini masanın önündeki deri koltuğa attığında Cora önce hafif aralık kalan kapıya sonra ona uzunca baktı.
"Ne oldu? Yine hangi aşk acınla geldin?"
Emma oflayığ başını geriye attığına Cora'nın kaşları çatılmıştı. Bu durumdan oldukça rahatsızdı.
"Anlam veremiyorum."
Cora'nın ona olan uzak bakışları değişmezken Emma başını eski haline getirip ona bakmıştı.
"Vera denen kız ne yapmış olabilir de Jungkook'un gözü bu kadar kör olmuş olabilir?"
Cora ona şaşkınca ve inanamazca baktığında Emma saçlarını geriye attı.
"Gittim bugün bu aptalın yanına. Bir vaka vardı. Onunla ilgili bilgi almak istedim. Sadece baktı. Cora öyle bir baktı ki beni elli metre kara gömsen o kadar ürpermezdim. Gitti sonra."
Cora ona boş boş bakmayı bırakıp başını geri atıp sandalyesine yaslamış döner sandalyesiyle dönmeye başlamıştı.
"Neden böyle? Sadece seviyorum diye mi?"
"Evliliğe gittiğini bildiğin ilişkisini bozmaya çalışıyorsun diye."
Cora'nın dediğiyle Emma ona şaşkınca bakmıştı.
"Ona açılmadım bile. Kendi fark etti."
Cora ona doğru döndüğünde durmuş, boş boş bakmıştı.
"Kızım sen salak mısın, salak taklidi mi yapıyorsun? Adamın yakasından düşmedin bir türlü. Nasıl anlamasın?"
Emma dolmaya başlayan gözleriyle ofladığında Cora ona sertçe çıkıştı.
"Kendine gel Emma! Jungkook, Vera'ya aşık. Normal bir aşkta değil, çocuk deli divane olmuş! Herkese kaf dağı kadar soğuk ve mesafeli olan Jungkook, Vera'ya karşı bambaşka biri oluyor. Çocuk gibi kolluyor kızı, sanki dokunsalar tüm dünyasını yıkmışsın gibi üstüne titriyor. Tek dayanağı o kız! Onu kaybetmekten ölesiye korkarken sen onları ayırmaya çalışıyorsun. Söylesene.. "
Kollarını masaya yaslayarak ona baktığında Emma'da yaşlarının doldurduğu gözlerini ona çevirmişti.
"Sence Jungkook'la ayrılsalar, Jungkook dönüp seninle olur mu?"
Tam o esnada kapı çalmıştı. Vera, Cora için 'iyi insan lafın üstüne' şeklinde gelirken, Emma için 'iti an çomağı hazırla" edasıyla içeri girmişti. Elindeki dosyayla gülümseyerek kapıyı aralık bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.