-41-

96 9 52
                                    


.

Cora Chiotis

Gördüğüm tüm hastalar ne kadar profesyonel olursa olsun her seferinde bir açık verirdi.

İster beden dilinden ister anlattıklarının çelişkilerinden isterse sonunda pes edip yaşadıkları duyguların esiri olduğundan...

Ancak Yoongi imkansız dediğimiz kesime giriyordu.

Kişi istemediği sürece sınırlarına ulaşamaz, her şeyi sakladıkları o sandığın kilidini kıramazdık.

Bu onların isteyerek değil, hayatta yaşadıkları şeylerden ve edindikleri tecrübelerden dolayı dışarıya karşı ördükleri duvardan kaynaklıydı.

Duygularını çok güzel gizlemişti.
Gerçekleri profesyonel bir şekilde saklamıştı.
Yoongi oyunun sonuna kadar hiç kimseye gerçeği göstermemişti.

Mazoşist falan değildi.
Sadistlik başlangıcı olarak şüphelendiğim ufak bir belirtiden ibaretti her şey.

O sadece dışarıya karşı yüzüne bir perde indirmişti ve kendi ışığının gölgesinde oynuyordu. Ve o ışığın ardında bu oyundan yorulmuş bir ruh vardı...

Bileklerinde ve ellerindeki izler mazoşistlikten kaynaklı yapılmış izler değil, intihar girişimlerinden kalma izlerdi.

Şimdi herkese karşı böylece ördüğü duvarları bana yıkması... Bilmiyorum. Her şey o kadar ağırdı ki... Ben böyle hissediyorsam o nasıl hissediyordu?

"Babana dava açmaya kararlı mısın?"

Sert bakışlarım onun meraklı yüzüne kayınca başımı salladım.

"Bence konuyu kapat. Sana da açmaktan çekineceğimi zannetmiyorum."

Sıkıntıyla nefes aldığında bakışlarımı ondan çekip önümde duran Yoongi'nin dosyasında yaptığım düzenlemeyi son kez gözden geçirmiş, imzamı atmıştım.

"Sadece..."

"Sadece onların yaptıklarına karşı sustun, Hoseok. Ama beni biraz tanımış olsaydın zaten buna böyle kayıtsız kalmayacağımı bilirdin."

Elimdeki dosyayı, sağlık bakanlığına gidecek dosyalar arasına koymuş derin bir nefes almıştım.

Her şey iyi olacaktı...

"Beni olanlar yüzünden suçlama Cora."

Alayla gülerek ona baktığımda kaşlarını çatmıştı.

"O zaman dava açıp açmamama karışma. Yoksa seni yardım ve yataklık suçuyla ileri sürmekten çekinmem Hoseok."

Sinirle gülerek bakışlarını benden çektiğinde nefretle yüzümü buruşturdum.

"Hiçbiriniz ona bunları yaşatırken rahatsızlık duymadınız. Vicdan azabı çekmediniz, hâlâ çekmiyorsunuz."

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin