Yoongi kliniğe girerken başhekim onunla karşılaştığı anda göz devirmiş yanında onu getiren adamlara boş boş bakmıştı. Başhekimle karşı karşıya kaldıklarında kollarını önünde bağlamıştı.
"O küçük veledin inadı yüzünden beni aldığınıza eminim".
Hoseok dudaklarını birbirine bastırıp başını eğmişti.
" Fazla detaycı diyelim."
"İnatçı de ona. Yemez seni."
Hoseok ona eşlik ederek gözetim odasına götürdüğünde Yoongi ona verilmiş yatağa kendini atarak ona bakmıştı.
"Eee, şimdi salak salak sorularla travmalarıma inip 'meğer ne çok acılar çekmişsin sen öyle' adlı konuşmalarınıza mı katlanacağım?"
Hoseok gülerek yatağın yanına çektiği sandalyesine oturmuş bacak bacak üstüne atıp dosyasını açmıştı.
"Baştan anlaşalım. Çocukken evden kaçtığım anlardan bahsetmeyeceğim."
Hoseok onunla alay eden bu adama sadece gülmekle yetinirken başını sallamıştı.
"Tamam, anlaştık."
Yoongi ellerini karnının üzerinde birleştirip tavana bakmaya başladığı sırada Cora odaya tabiri caizse dalmıştı. Yoongi ona göz devirirken o aldığı bu karardan pişmandı. Dün geceden sonra...
"Hocam?"
Hoseok onu fark ettiğinde Yoongi'nin umursamaz tepkisi altında yatan bıkkınlığa karşı gülmüştü.
"Gel Cora. Bizde seni çok seven Yoongi ile dertleşiyorduk."
Yoongi ona göz ucuyla bakıp başını iki yana sallamıştı.
"Hâlâ veletlik anılarımı anlatmamakta kararlıyım."
Cora onlara doğru yaklaştığında Hoseok kıkırdamıştı.
"Seni buna zorlamayacağımıza emin olabilirsin."
"Yok, şu yanındaki varken olamıyorum."
Hoseok, Cora'ya baktığında istemsizce gülse de Yoongi ona bakan kızı bir gram takmadan tavanı izlemeye devam etmişti.
"Kontrollerini yaptıktan sonra konuşursunuz. Senden bunu doldurmanı isteyebilir miyim?"
Hoseok'un ona uzattığı kağıda karşı göz devirerek oturur pozisyona gelmişti.
"Ne bu? Çocuk kliniğine falan mı geldim yanlışlıkla?"
"Gerekli?"
Tekrar ve tekrar göz devirerek kağıt ve kalemi eline almış soruları kısa sürede cevaplayarak ona uzatmıştı.
"Ne zaman çıkıyorum? Avukat falan gerekiyor mu yoksa?"
Alaycı tavrına karşı Cora bakışlarını yere sabitlemişti. Hoseok ise tebessüm ederek ayaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.