-23-

81 7 33
                                    

.

Yoongi bıkkınca göz devirdiği sırada Cora oflayarak kendini koltuğa atmıştı. Namjoon kaçarcasına yanlarından ayrılmıştı çoktan.

Yunesa'da alışmış olduğu olay için sadece bıkkınlığını belli ediyordu.

Jungkook ise sabrının sınırlarındaydı...

"Çıkart şunu Vera!"

Annesini uyarıcı sesiyle Yunesa'nın bakışları düşmüştü.

En içine sinen gelinliği de alamayacaksa, neden evleniyordu?

Yoongi'nin kaşları çatılırken ondan önce atlayan kişi sırıtmasına neden olmuştu.

"Bayan Sofia. Sizinle evlendiğimi sanmıyorum?"

Jungkook'un abes konuşmasına karşı Sofia'nın kaşları çatılmış otoriter sesiyle damadına bakmıştı.

"Seçtiğin kelimelere dikkat et!"

"Yanlış bir şey söylediğimi zannetmiyorum. Kızınız evleniyor, farkındasınız değil mi?"

Sofia'nın alaycı gülüşü kulakları doldurduğunda Vera göz göze geldiği Jungkook'a karşı susması için başını iki yana sallamıştı. Jungkook ise onu tınlamadan karşısındaki kadına bakmıştı.

" Evet, ancak gel gör ki bundan en son annesinin haberi oluyor! "

Jungkook hiddetle kaşlarını çatarak ellerini cebine koyup onun egosunu ezmek istercesine aşağılayıcı bakışlarını üzerinde gezdirdi.

"Neden diye düşündünüz mü peki?"

Sofia ona karşı çıkan damadına karşı tek kaşını kaldırırken bu Jungkook'un umurunda dahi olmamıştı.

"Kızınız neden size haber vermedi?"

"Bunu bana mı soruyorsun?"

Jungkook başını olumlu şekilde salladığında Sofia geri adım atmayan Jungkook karşısında şaşırsada kaşlarını çatmakla yetinmişti.

"Kızınız annesini düğününde bile istemiyorken, ben burada bu soruyu başka kime sormalıyım?"

Yoongi gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığında Cora onu uyarırcasına dürtüklemişti. Ancak Yoongi omuz silktiğinde onunda uyardığı kişiden farkı kalmamıştı...

"Hadsizlik etme!"

"Hadsizlik eden sizsiniz. Kızınızın en zor gününde dahi yaptığı -ki benim gözümde hata değeri olmayan- sebeplerle onu azarlamaya çalışırken kızınız bir hastane yatağında baygındı ve şansa ki telefonda ben vardım."

Kadın kaşlarını çatıp hatırladığı güne karşı onu süzdüğünde Vera gözlerini sıkıca yummuştu.

Jungkook'un, annesine katlanmayacağını biliyordu...

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin