.Sertçe kapanan kapıyla bakışlarını üzerinde gezdirdiği dosyadan çekip çatık kaşlarıyla karşısındaki bedene baktı.
"Sevgili kızımın ayağıma kadar gelmesini neye borçluyum?"
Cora sinirle güldüğünde William arkasına yaslanıp ona bakmıştı.
"Ne hakla açtığım davada adamlarından birini öne sürersin?!"
William alaycı bir şekilde gülmüş ardından ayağa kalkıp masanın önüne doğru yürümüşü.
"Sen, yanlış kişiye oynadın güzel kızım.."
Cora'nın kaşları çatılırken William pislikçe sırıtmıştı.
"Sen, babanı tanımadan bir pezevenk için kendini yırttın."
William yavaş adımlarla Cora'nın önüne geldiğinde Cora kendini sıkmıştı. Yoongi'nin onu korumaya çalışmasının sebebi artık çok daha belliydi.
"Ne sanıyordun? O herifin seni koruyacağını mı? Hani? Nerede şimdi?"
Cora yumruklarını sıkarken başını hızla iki yana salladı.
"Sadist olan o değildi, sendin."
William keyiflice güldüğünde Cora'nın gözleri hırsla dolmaya başlamıştı.
"Mazoşist olan o değildi, sendin."
Yinede buna rağmen ondan korkmayan Yoongi'ye karşı ürperiyordu William.
"Onu hedef hâline getirdin!"
"Sadece cezasını çekti güzelim, takılma bu kadar."
Cora sinirle gülmüş ardından başını sallayarak tekrar ona çevirmişti bakışlarını.
"Bu hayatta tek ölümüne korktuğun kişi o, değil mi?"
William kaşlarını çatarak ellerini cebine koyduğunda Cora ona acı bir şekilde güldü.
"Senden bir baba olmayı geçtim, insan olarak bile iğreniyorum artık. Cehenneme git."
Cora arkasını dönmesiyle saç diplerinden tutularak geri çekilmişti. Şaşkınlığı bir yana yayılan acı, gözlerinin dolmasına neden oluyordu.
William başını kıza doğru eğip kulağına fısıldadı yavaşça.
"Bu cesaretin beni hayran bıraktı güzel Cora'm... Ama yanlış kişi."
Kızı tuttuğu saçından hızla duvara çarptığında Cora gözünden düşen yaşla yere yığılmıştı. Kalkmasına izin vermeden yüzüne yediği tokat, babasının kalın yüzüğünden dolayı daha sert bir hâle gelmişti.
"O şerefsizden uzaklaşana kadar, benim kızım değilsin Cora."
Cora yüzünü nefretle buruşturduğunda William onun güçlülüğü karşısında afallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.