-16-

81 8 21
                                    


.

Yoongi sarılan kolundan gelen sızıya karşı sırıtmıştı elinde olmadan.

Cora dikkatle baktığında önlerinden çekilen ve 'geçmiş olsun' diyerek odadan çıkan hemşirenin ardından Yoongi'nin bakışları da onu bulmuştu.

Başını 'ne var' dercesine iki yana salladığında Cora ona bakmayı sürdürdü.

"Aşık mı oldun doktor?"

Yoongi'nin alaylı konuşmasına karşı göz devirerek sızlayan alnını tutmuştu.

Yoongi'nin gülüşü yüzünden silinmiş onu incelemeye başlamıştı.

Canı mı yanıyordu?

Kızı incelediğini fark ettiğinde kendine şaşırarak gözlerini ondan çekmişti. Cora ise derin bir nefes verip ona bakmaya başladı.

"Anlat."

Yoongi tekrar ona baktığında başını iki yana salladı.

"Neyi?"

Cora ona bakmayı sürdürdüğünde Yoongi göz devirerek sedyeye uzanmıştı.

"Sana veletlik anılarımı anlatacak değilim. Git başkalarını dinle."

"Senin üstünü kapattığın gerçekleri açmaya çalışıyorum."

Yoongi onun dediğiyle kalakalırken bakışları kıza dönmüştü. Kalbi aniden sıkışmış, bakışlarını ondan hızla çekmişti.

"Üstünü kapattığım bir şey yo..."

"Yalan söylediğin kişiye bak."

Yoongi oflayarak ayaklandığında Cora onun yara almamış kolunu tutmuştu.

"Yoongi. Bundan kurtulamazsın."

Yoongi bıkkınca ona baktığında Cora onun gibi ayağa kalkmıştı.

"Lütfen. En azından ben bileyim."

Yoongi ofladığında Cora istediğini aldığı için gülümsemiş elini tutup çekiştirmişti. Onu kendi odasına doğru götürmüştü.

Bina patladığında Jungkook, Vera, Yoongi ve kendisi dört bir yana savrulmuşlardı. Tanrı korumuştu ki sadece ufak sıyrıklar alsalarda, Vera zaten kaçırıldığı sırada havasız kaldığı için üstüne hasar aldığı için bilincini daha fazla açık tutamamıştı. Şükür ki sadece hava verilmiş yaralarına gerekli müdahaleler yapılarak dinlenmesi istenilmişti. Jungkook ise başını vurmuş dirseğini incitmişti. Onunda kontrolleri yapılmış, birkaç günlük rapor verilmişti.

En zararsız çıkan Yoongi ve Cora'ydı. Yoongi sadece kolunu yakmıştı, Cora ise başını çarparak atlatmıştı.

Kapıyı kapattığında Yoongi bıkkınca kendini koltuğa atmış, tavanı seyretmeye başlamıştı. Cora ise yanına çektiği sandalyeye oturmuştu.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin