-17-

90 9 30
                                    

.

Yoongi durmuyordu.

Can çekiştirerek ölmelerine sebep olduğu kişiler şimdi Cora'nın önündeydi.

Otopsi raporları çıkartılacaktı, bunun için inceleme altına alınmışlardı.

Herkesin korktuğu bir şey olurdu.

Cora'nın ise tek korktuğu Yoongi'nin bu işin sonunda zarar görecek olmasıydı.

Derin bir nefes verdiği sırada midesi gördüğü cesetlerden dolayı bulanmış izin alarak odadan çıkmıştı.

Koridorda yürüdüğü sırada gördüğü Jungkook'un yanına hızlıca ilerledi.

"Jungkook."

Jungkook imzaladığı dosyadan başını kaldırıp ona baktığında, Cora dudağını ısırdı. Çekiniyordu.

"İşin bittiğinde konuşabilir miyiz?"

Jungkook imzasını atıp dosyayı kapatmış, yanındaki çocuğa vermişti. O giderken ikisi yalnız kalmış Jungkook'un soğuk bakışları onu bulmuştu.

"Bir sorun mu var?"

Kaf dağını andıran sesiyle Cora ürperirken kesinlikle onun sadece Vera'ya özel bir yanı olduğuna bir kez daha emin olmuştu.

"Seninle konuşmak istiyorum. Yoongi hakkında."

Jungkook'un yüzü gerilirken Cora etrafta kimsenin olmadığına kanaat kılıp tekrar ona baktı.

"Jungkook, Yoongi bana itiraf etti."

Jungkook'un kaşları hızla çatılırken konuşmanın farklı bir yere gittiği kanısına vararak hızla arkasındaki toplantı odasının kapısını açıp içeri girdiğinde Cora'da peşinden girmiş kapıyı kapatmıştı.

"Ne demek itiraf etti? Etti ve sen hiçbir şey yapmadın mı?"

Cora sinirle nefes vermiş üzerindeki ceketi çıkarıp masaya bırakmıştı.

"Beni yargılayıp durmaktan vazgeçin! Can sıkıcı olmaya başladınız!"

Jungkook onun dediğiyle sessiz kalmıştı.

"Jungkook, amacım onu bir hücreye tıkmak değil. Anlıyor musun? Aksine benim lanet olası tek amacım, herkesten habersizce ona yardımcı olmak ve hücreye atılmasını engellemek."

Jungkook saçlarını geriye atıp olduğu yerde volta atmaya başladığında Cora konuştu.

" Jungkook benim gerçekten amacım kötü değil. Öyle olsa çoktan ihbar ederdim. Amacım ona yardım etmek. Görmüyor olamazsın, kendine ölesiye zararlar veriyor Jeon! "

Cora'nın gözleri dolduğunda Jungkook git gide daha da geriliyordu. Doğruydu... Cora gözlemlerinde haklıydı. Ancak o da ne yapması gerektiğini bilmiyordu.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin