"Sadist olduğu bariz belli, işlediği cinayetler çektikleri acıdan dolayı ölüyorlar. Bir bıçak darbesi veyahut kurşunla değil."Psikiyatri arkadaşı Jack'in konuşmasıyla onu tasdikleyen Emma'ya bakmıştı, Cora uzunca.
"Her işlediği cinayette, belli noktalarda yıldız sembolü var. Karın, el bileği ve omuzlarda görülmüş bir iz."
"Ne anlama geliyor?"
Cora elindeki dosyayı açmış bahsi geçen sembolü uzunca incelemişti.
"Umut."
Herkesin bakışı ona dönerken o dosyayı incelemeye devam etmişti.
"Terim olarak baktığımızda umudu simgeler. Ama bu anlamda yaptığını düşünmüyorum. Alakası olmayan biri."
Jack oturduğu yerde dikleşip kaşlarını kaldırdığında hepsi Cora'ya bakmıştı.
"Sen bu Yoongi denen adama ne diye bu kadar taktın? Adamın katil olma ihtimali bile yok. Beden dilinden belli."
Cora elindeki dosyayı kapatıp ters bakışlarını Jack'e iletirken içten içe o da bunun soru işaretlerini yaşıyordu. Yoongi'yi gördüğü an bu ihtimal sıfıra inmeye yüz tutuyordu resmen.
"Sadece fazla profesyonel oynuyor."
"Bu gerçeği değiştirmez."
Başhekimin konuşmasıyla Cora bıkkın bir nefes vermişti. Kimse buna inanmak istemese dahi o bundan emindi.
"Bahsettiğine göre Jungkook'ta kendini şüpheli konuma düşürüyor."
Emma'nın ortaya attığı şeyle Cora hızla başını iki yana salladı.
"Vera varken Jungkook böyle bir şeye kalkışmaz. Kendi aralarında yeminleri var."
"Katil katildir. Yemine bakmaz bu iş."
Cora ona göz devirerek kollarını göğüsünde bağladığında Emma'da ona bakmıştı.
"Sadece açıkça Jungkook'tan hoşlandığını ve Vera'yı kıskandığını söylesen daha az belli edersin kendini."
Emma hızla bakışlarını kaçırırken diğer herkes şaşkınca ona bakıyordu. Cora ise onları çok takmadan direkt olarak Başhekime kitlemişti bakışlarını.
"Dosyasında birkaç olay çıkarma eğilimi var. Narsist konuşma tarzı da sezdim. Gözlem altına almak için yeterli olmaz mı?"
Başhekim bir süre duraksamış dudaklarını birbirine bastırmıştı.
"Bahsettiğine göre konferans verir gibi konuşuyor. Eğer gerçekten böyleyse narsizm başlangıcında olabilir. Ya da... Başka bir şey. Görmeden buna bir şey diyemem."
Cora derin bir nefes verip kaşlarını kaldırdı.
"Ellerinde bazı izler gördüm. Mazoşist kişiliği olma ihtimali var. Bu yeterli mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.