-52-

84 7 58
                                    

.

Jungkook hızlı adımlarla ulaştığı kapıya vurmaya başladığında saniyeler içinde kapı açılmıştı.

Cora çatık kaşlarıyla ona bakarken Jungkook'un eskiye dönmüş hâline karşı da biraz da olsa şaşırmıştı.

Ciddiyet, soğukluk ve mesafe...

"Yoongi hyung burada mı?"

Cora başını olumlu şekilde salladığında Jungkook hızla içeri girip ayakkabılarını çıkartmıştı. Salona ilerleyen adımlarına karşı Cora hızla kapıyı kapatıp onun peşinden içeri gitmişti.

Yoongi bakışlarını izlediği televizyondan çekerken Jungkook elindeki dosyaları önüne atıp Cora'ya döndü.

"Buraya gel sende."

Yoongi çatık kaşlarıyla ayaklanırken Cora'nın da ondan farkı yoktu.

"Ne oluyor Jeon?"

Yoongi'nin sorusuna karşı Jungkook kaşlarını çatarak gerilmiş yüzüyle Cora'ya döndü.

"Carl Chiotis. Daha önce duydun mu?"

Cora başını hızla iki yana salladığında Yoongi oluşan durum karşısında soğukkanlılığını korumaya çalıştı.

"Ne oluyor dedim Jeon?"

Jungkook ona baktığında eline aldığı dosyayı açıp ona gösterdi.

"Bu şerefsiz! Gitmiş, Vera'yı otobanda sıkıştırmış. Yetmemiş, benim eski davalarımı emniyete sunarak dava açmış!"

Yoongi'nin kaşları hızla çatılırken bakışları Cora'yla kesişti.

"Kim bu? Bizim ailede böyle biri yok."

Yoongi derin bir nefes verirken Jungkook sinirle elindeki dosyayı masaya atmıştı. Yoongi ise bakışlarını tekrar Cora'ya çevirdi.

"Senin saygıdeğer üvey kardeşin."

Cora şaşkınlık içerisinde kalakalırken Jungkook stresle saçlarını geriye atmıştı.

"Vera nasıl?"

Yoongi'nin sorusuyla Jungkook ona bakıp başını iki yana salladı.

"Bok gibi. Soğukkanlı davranmak için kendini kasmış, destek ekip yakındı şansa... Başkan Walsh izin vermedi daha fazla çalışmasına, zaten yeterince riskli bir şey yaşıyor. İzne çıkardık zorla. Evde şimdi."

Yoongi anladığını belli eder şekilde başını salladığında, Cora anlamamış biçimde başınıniki yana salladı.

" Bana şunu anlatır mısınız düzgünce? "

Yoongi ona baktığı sırada Jungkook koltuğa oturup sakinleşmeye çalışmıştı. Yoongi, Cora'yı karşısına oturtup yerine geçmiş, arkasına yaslanmıştı.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin