~13~

103 5 80
                                    


Vera/Jungkook özel bölüm olmakla birlikte geçiş bölümüdür!

.

Jungkook yerinde esneyerek ayaklanmış elindeki dosyayı masaya bıraktıktan sonra odasından çıkmıştı. Ekiplerin hırsızlıkla ilgili bir vakayı sonuçlandırdığını duymuştu ve adamları yakalayabilmişlerdi.

Aşağı indiğinde girişte duran ekip aracına baktı Jungkook. Herkes tek tek inerken en son MinHyuk yardımıyla indiğini gördüğü Vera kaşlarının çatılmasına neden olmuştu.

Ekipleri yönlendirip hızla onlara yaklaştığında MinHyuk onu fark etti.

"Yunesa?"

Telaşlı sesini duyan Vera başını kaldırıp ona bakmış ardından yüzünü elleri arasına alan soğuk elleri irkilerek itmişti.

"Ellerin buz gibi Jeon."

Jungkook'un kaşları git gide çatılırken MinHyuk onun endişesini gidermek için konuştu.

"Ateşi çıkıyor galiba ya da sıtma tuttu. Bilmiyorum. Devriyeye çıktığımızdan beri böyle."

Jungkook sinirle Vera'ya döndüğünde kızın montuna dahada sindiğini görmüştü.

"Sen hangi akla hizmet devriyeye çıktın ki? Sana emniyette kalmanı söyledim."

"Kötüleşeceğimi düşünmemiştim."

Kısık kesine karşı Jungkook iç çekerek MinHyuk'a teşekkür etmiş içerideki sorgularla ilgilenmesini rica etmişti. MinHyuk yanlarından ayrıldığında Jungkook Vera'yı sıkıca tutup otoparka doğru ilerlemişti.

"Saçmalama Jeon. Bir saat kalmış mesainin bitmesine zaten.."

"Sana sormuyorum Yunesa. Eve gidiyoruz ve dinleniyorsun."

Arabaya binip eve doğru ilerlemeye başladıklarında Vera'nın üşümesini engellemek için klimayı açmıştı. Vera rahat bir nefes verip ellerini klimaya uzattığında Jungkook endişeli bakışlarını üzerinde tutmaya devam ediyordu.
Dahaden evlenmeselerde Jungkook'un aldığı eve yerleşmişlerdi ve yazın düğün yapmaya karar kılmışlardı. Her ne kadar Başkan kızını vermemeye diretsede...

Geldiklerinde Jungkook arabayı park edip birazdan soğukla şoklanacak olan Vera'nın kapısını açmıştı.

"Ben arabada yatsam olmaz mı?"

Jungkook gülerek üstündeki montu çıkartıp ona sarmıştı. Ardından kucağına alıp kapıyı ayaşıyla kapatarak kilitlemiş eve yönelmişti.

"Meraklı teyzelerin bakışları altında eziliyoruz Jungkook."

"Vay anasını satayım. Çok umurumda bak. Ne yapacağız şimdi?"

Jungkook kapının önüne geldiğinde Vera eğilip kapı şifresini girmeye başlamıştı. Jungkook ise fırsattan istifade eğilip başını kızın boynuna sokmuş, öpmüştü.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin