-61-(F)

132 12 164
                                    


.

"Ne? Ne demek Vera doğumu kabul etmiyor?"

Cora şaşkınca bakışlarını Yoongi'ye çevirdiğinde Yoongi çatılan kaşlarıyla onu izliyordu. Cora ise kulağındaki telefonun ardında stres ve endişeyi dibine kadar yaşayan Jungkook'u dinlemekle meşguldü.

"Bildiğin etmiyor Cora. Ölürse diye... Haklı da lanet olsun! Bu kadar erken olmamalıydı!"

Cora derin bir nefes verip stresli havayı dağıtmak için bir şeyler düşündü. Ancak aklına bir şey gelmiyordu.

"Böyle yaparak kendine de zarar verir."

"Anlamıyor ki... Ben bile etki edemiyorum ona."

Cora ofladığında Yoongi elinden telefonu alıp kulağına dayamıştı.

"Jungkook, Sofia akıllısı nerede? Belki onun zoruyla bir şey diyemez."

Jungkook'tan gelen birkaç hışırtının ardından olumsuz sesini duymuştu Yoongi.

"Denedik. Ama onu bile tınlamadı hyung."

"Tamam geliyoruz biz."

Telefonu kapattıklarında Cora endişe içerisinde Yoongi'ye bakmıştı.

"Çok erken... Daha altı aylık."

Yoongi dudaklarını diliyle ıslatarak ayağa kalktığında Cora saçlarını geriye atmıştı.

"Sorun değil. 22'nci haftadan sonra tıbbi destekle yaşatılabilir."

Cora'nın gözleri hızla onu bulduğunda Yoongi telefonunu masadan alıp cebine koymuştu.

"Gerçekten mi?"

Yoongi'nin bakışları kızın meraklı gözlerini bulduğunda istemsizce tebessüm etmişti.

"Gerçekten."

Cora derin bir nefes vererek ayağa kalkıp Yoongi'ye sarılmıştı.

"Lütfen... Bir şey yap Yoongi."

Yoongi derin bir nefes vererek kollarını ona sararken bulundukları duruma karşı sabretmenin en güzel yöntem olacağını düşünmüştü. Telaş; kimseye bir şey kazandırmazdı.

"Herkes kendine düşeni yapacak Cora... Hadi, çıkalım. Çocuklar yeterince stresli."

Cora geri çekilip başını salladığında birlikte evden çıkmışlardı. Yarım saat içerisinde hastaneye ulaştıklarında Jungkook'tan oda numaralarını öğrenerek yukarı çıkmışlardı.

" Sen gir önce. Müsait değildir belki. "

Cora onun ince düşüncesine karşı gülümseyerek kapıya vurmuş içeri girmişti.

"Müsait mi?"

Camın kenarında duran Jungkook onu onaylar şekilde başını salladığında Yoongi'yle birlikte içeri girmişlerdi. Kapıyı kapatıp Vera'nın yanına ilerlediklerinde Jungkook kollarını önünde bağlayarak Cora'ya bakmıştı.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin