.Haberlere manşet olan cinayetle herkes büyük şoke olmuştu.
Yoongi klinikteydi ve işlenilen cinayet onunkinin aynısı gibi bir şeydi. Cinayette, cesedin omuzuna işlenmiş yıldız bile aynıydı. Kim taklit etmişti bilmiyordu ancak çıldırmıştı.
Çünkü masum bir genç kız öldürülmüştü...
Sinirle odanın içinde volta atarken içinde büyüyen öfkeye hakim olamıyordu. Kim nasıl böyle bir şeye kalkışırdı?
Kapı hızla açıldığında içeri giren Cora; Yoongi, beklentisinin aksine simirlenmemiş sebepsizce stresi bastırılmış gibi hissetmişti. Bu onu daha da soru işaretlerine boğarken Cora kapıyı kapatıp kilitleyerek ona yaklaşmıştı.
"Sen değildin?"
Sorgularcasına ona baktığında Yoongi başını iki yana sallamıştı.
"Tüm işaretler; kinin, öfken, düşüncelerin, yaklaşımların, yaşadıkların... Tüm okların ucunu sana çevirmiştim."
Cora pişman bir şekilde yüzünü sıvazlamış saçlarını geriye atıp ona bakmıştı. Ancak karşısındaki adamın stresli hali onu duraksatmıştı.
"Sen buradasın ve dışarda aynı cinayetten tekrar işlendi. Bu durumda şüpheli konumundan çıkıyorsun. Yarınki kontrolünden sonra çıkışını veririm. Dinlen sen."
Cora yüzü düşmüş şekilde geriye doğru adımladığında Yoongi başını cama dayamış gözlerini kapatmıştı.
"Gitme Cora."
Mırıldandığı şeyle Cora olduğu yerde kalakalırken kalbi aniden hızlanmıştı.
"Bana ispat edersen açığa çıkarmayacağını söylemiştin, hatırlıyor musun?"
Cora hatırladığını belli eden mırıltılar çıkardığında Yoongi derin bir nefes vererek gözlerini açıp cama sertçe çarpan yağmur damlalarına bakmıştı.
"Hâlâ sözünün arkasında mısın?"
"Evet, arkasındayım ama neden bunu söylediğini anlamıyorum."
Yoongi dudaklarını diliyle ıslatmış, Cora beklediği şeyin ne olduğunu çözmeye çalışmıştı.
"Katil bendim."
Beyninden vurulmuşa dönen Cora kaşlarını çatarak anlamadığını belli eden bakışlarla ona baktığında Yoongi hâlâ başı cama yaslı düşen damlaları izliyordu.
"Ne?"
Yoongi geri çekilip ona döndüğünde Cora hızla çarpan kalbine karşı yutkunmayı denemişti.
"Konunun bu kısmına odaklanmanı istemiyorum. Şu an ortada çok boktan bir olay var."
Cora alnını stresle ovuşturduğunda Yoongi ona doğru bir adım atmıştı ancak Cora hızla geri çekilmişti. Yoongi yanağının içini ısırarak ona baktığında Cora başını iki yana sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Hayran Kurgu"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.