-25-

88 8 67
                                    


.

Yoongi

Kader.
Acı.
İntikam.

Üçünün birleştiği tek noktada buluşan kişi ise; insan.

Başlangıç noktamız her zaman belirsizdi ve bu belirsizlik içinde sıkıştığımız noktalar hayatımız boyunca bize zehir olan kısımlardı.

Hayata gözlerimi açtığım noktada yaşayacaklarımdan habersiz tüm zırıltımı duyurmuştum belki. Şimdi suskunluğumu bu zırıltıyı elimden alan ve beni sessizliğe itenlerden alıyordum.

Ya da başkalarını da sessizliğe itenlerden...

Aynı şey işte.

Önümdeki kadehi tekrar doldurduğum sırada cinayetin televizyona yansımasıyla bakışlarım bir süre ekranda gezinmişti.

Neyin tehlikesinden bahsediyordu bu ahmaklar?

Sizi tehlikeden kurtarırken teşekkür yerine aldığım karşılık bu muydu?

Komikler sizi...

Kadehi dudaklarıma götürdüğüm sırada çalan telefonumla bakışlarım masanın üstündeki açık ekrana gitti. Elime alıp aramayı cevaplamış, telefonu kulağıma yaslamıştım.

"Hyung? Lütfen bana evde olduğunu söyleme."

Bakışlarım kadehime kaymış dudaklarımı birbirine bastırmıştım.

"Şarap güzel, gel."

Ağzından çıktığını duyduğum küfüre karşı anlamasamda dinlemeye devam etmiştim.

"Seni sorguya almak istiyorlar. Biri seni olay yerinde görmüş."

Göz devirerek kadehi önümdeki orta masaya bırakmış arkama yaslanmıştım.

"Ne biçim çalışma sisteminiz var? Şarap keyfimi bozuyorsunuz."

Göz devirdiğine emin olsamda bir şey demeyip onun konuşmasını bekledim.

"Sorguna Hoseok ve Komutanımız Sofia girecek."

Yüzümü buruşturarak saçlarımı geriye atmıştım.

"O kadın ne alaka?"

"Hazır buradayken asayiş müdürü otoritesinden dolayı sorguna girmesini istedi. O da geçenki tavrımızda dolayı fırsat buldu işte."

Göz devirerek sıkıntılı bir nefes verdiğimde kesinlikle çıldırmak üzereydim. Kadın resmen Vera'ya istediği gelinliği aldırmamak için her şeyi yapmıştı. Jungkook kasada o fark etmeden gelinliği değişmek istediği sırada ben de onunla laf dalaşına girmiş, oyalanmıştım. Sonra çıldırmıştı, orası ayrı mevzu.

Resmen küçücük kızın en mutlu gününü zehir etmişti.

Madem öyle, intikam alsam eğlenceli olurdu herhalde...

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin