.
Saatler dakikaları, dakikalar saniyeleri, saniyeler saliseleri kovalarken o yorgunluk ve endişe bir türlü gitmek bilmiyordu.
Yoongi üzerinde hissettiği stres ve baskı yüzünden git gide daha çok geriliyordu.
Ya bir yanlışlık yapmışsa?
Ya kötüye giderse?
Ya onu kurtaramamışsa?Jungkook bir an olsun onun yanından ayrılmıyor, her anında destek olmak için elinden geleni yapıyordu.
Ancak Yoongi, Cora'dan başka bir şey düşünemiyordu.
Ameliyatın ardından bir gün geçmişti ve Yoongi daha stresliydi.
Yaptığı ameliyata göre; Cora'nın bugün uyanmış olması gerekti.
"Hyung telaşlanma. Eminim ki uyanacaktır."
"Uyanması lazımdı."
Yoongi stresle yerinde kıpırdandığında dayanamayarak ayaklandı.
"Yok ben yapamıyorum."
Jungkook yaslandığı duvardan hızla doğrulup ona yaklaştı.
"Nereye hyung?"
"Kontrol edeceğim Jeon. İçim rahet etmiyor."
Jungkook'un bir şey demesini beklemeden odaya giren Yoongi, kapıyı kapatıp Cora'ya yaklaşmıştı.
Masanın üzerindeki ışık kalemini alıp yanına yaklaşırken kalbi kasılıyor, bedeni geriliyordu.
Yavaşça göz kapağını kaldırırken ışığı gözüne tutmuştu. Gözleri ışığa duyarlıydı.
Monitörde gözüken çizgiler düzgün kalp atışlarını belli edercesine dalgalanıyordu.
Yoongi gözlerini sıkıca yumup kendini sakinleştirirken elindekileri masaya geri bırakmıştı.
Son kez Cora'ya bakıp odadan çıkarken daralmış ifadesiyle ona meraklı gözlerle bakan Jungkook'a baktı.
"Ben bir turlayacağım. Her yer üstüme üstüme geliyor. Bir şey olursa beni arar mısın?"
Jungkook hafif bir tebessüm ederken Yoongi tişörtünü genişletip duruyordu.
"Olur, Namjoon hyungla Vera geliyor zaten. Buradayız biz."
Yoongi teşekkür edip hastane çıkışına yönelirken kafası o kadar dolu ve zihni o kadar yorgundu ki bunalmaması imkansızdı.
Aradan saatler geçerken Vera oturduğu koltuğun yanında; ayakta duvara yaslı, kolları önünde bağlı şekilde sabırla bekleyen Jungkook'a bakmıştı.
Jungkook üzerinde hissettiği bakışlarla başını eğdiğinde Vera'yla göz göze gelmişti. Kollarını çözüp bir elini cebine koyarken diğer eliyle kızın yanağını okşamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.