-8-

97 7 25
                                    

Uyanmış olan Vera, Jungkook için en rahatlatıcı şey olmuştu ve kızın yanından bir sabiye bile ayrılmıyordu. Cora onunla konuşmuştu ve Vera'nın yaşadıklarını hepsi dinlemişti. İfadesi yarın alınacaktı. Yoongi onların yanında varla yok arasındayken yaklaşık yarım saat önce oradan ayrılmıştı ve şimdi Cora onun için düşündüğü şeyleri ölçüp biçmişken raporları ve delillerini başhekime vermek için hazırlamıştı. Yarın kendince bitirecekti bu işi. 

Tabi Yoongi'yi hesaba erken katsaydı bu kadar geçe bırakmazdı.

Yoongi işlediği cinayetle tekrar kendini göstermişti ve Cora aldığı bu haberle sabah yaptığı ilk iş başhekime gitmek olmuştu. Herkes toplantı odasına toplandığında Cora hızla Hoseok'a dönmüştü.

"Bunlar ellerindeki izler ve bu da..."

Telefonunu çıkartmış, o gün ameliyattan sonra onunla yaptığı konuşmanın ses kaydını açmıştı...
Hoseok'un onun yaptığın farkında olduğu konuşma...

"Konuşması ve saldırganlığının kaydı."

Hoseok kaşlarını çatmış sinirle nefes vermişti. Cora'nın en ufak bir haberde bunu yapacağını tahmin etmişti. Şimdi ise delillerin yetersiz olduğunu söylese bile Cora durmayacaktı ve Hoseok bu yüzden ona istediğini verecek, üç günlük rutin kontrol adı altında kliniğe yatırmasının ardından Yoongi'yi özgürlüğüne kavuşturacaktı. Çünkü ona göre gayet normal biriydi...

"Tamam, üç günlük rutin kontrol için arkadaşımızı kliniğimizde misafir edeceğiz."

Cora duyduğu şeyle gülümsediğinde Hoseok en soğuk bakışlarını onun üzerine dikmişti.

"Ama bu kontroller sonunda, testlerde, benim gözetimimde bir sorun çıkmazsa Cora; onu rahat bırakacaksın."

Cora olduğu gibi kalakalırken gülüşü donuklaşmış, yavaş yavaş solmuştu. 

"Ne demek bu?"

Hoseok sıkıntıyla nefes verirken Jack dudaklarını ıslatarak konuştu.

"Yani Cora, bu adama kontrollerden sonrada bu şekilde yaklaşmaya devam edersen sorunu sende arayacağız."

Cora'nın başından aşağı kaynar sular dökülürken dosya titreyen ellerinden kayıp gitmişti. Bakışları yanındaki Hoseok'a döndüğünde Hoseok yavaşça ona döndü.

"Bak, amacını biliyorum. Sorunu çözmeyi ve katili durdurmayı istiyorsun. Ama bu şekilde kendine zarar veriyorsun Cora."

Cora şaşkınca gülmüş önce Jack'e ardından ona bakmıştı.

"Onun hâl ve hareketlerini görüyorum. Söylediği şeylerin altında yatan kini de görüyorum. Yoongi'nin sadizm ve mazoşizme yatkın olma sebebinin arkasında birçok sebep olduğunu da tahmin ediyorum. Siz nasıl böyle kör kalabiliyorsunuz bu duruma?!"

Hoseok kaşlarını çatarak ona bakan Jack'e bakmış ardından tekrar Cora'ya bakmıştı.

"Peki, ne gibi bir sebep olabilir?"

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin