."Ya bu salak mı, salak taklidi mi yapıyor?"
Yoongi onlara bir kez daha göz devirirken MinHyuk elindeki yastığı Jungkook'a fırlatmıştı.
"Ulan hayırsız! Bir kez düzgün konuşsan ne olur sanki?"
Cora elindeki içeceklerin olduğu tepsiyi sehpaya bırakırken çatık kaşlarıyla Yoongi'ye bakmıştı.
"Bunlar ne didişiyor yine?"
"Ne bileyim, bir saatten beridir dinlemeyi bıraktım."
Cora ona gülmeye başladığında Yoongi'de gülüşünü gizleyememişti. Tam o esnada MinHyuk, Jungkook'un saçlarına dadanmış Jungkook'un yeni türettiği küfürler salonda yayılmaya başlamıştı.
Herkes şaşkın biçimde ikisini izlerken Yoongi ikisine denk gelecek şekilde yan tarafındaki kumandayı fırlatmıştı. İkisi sızlanarak birbirinden uzaklaştığından Vera eliyle alnına vurmuştu.
"Birkaç ay sonra baba olacak adama bak ya... Kendi büyümemiş daha."
Jungkook saçlarını düzeltip sırıtarak Vera'ya bakmıştı.
"Ne o Vera? Şikayetçi gibisin?"
"Boşarım seni Jungkook, adam akıllı otur şurada."
Jungkook'un sırıtışı silinirken kendine çeki düzen vererek oturmuştu. Diğerleri ise onun bu hâline gülmüştü.
Birlikte toplanma kararı almışlardı ve Yoongi'nin evinde toplanmışlardı. Ancak Yoongi bu karardan yavaş yavaş pişmanlık duyuyor gibiydi.
Öyleki MinHyuk ve Jungkook geldiklerinden beri birbirlerine sataşıyor, Namjoon bir köşede 'çok sardı, bitirmem gerek' dediği felsefe kitabını okuyor, Vera ortada dönen olayı anlamaya çalışıyor, İsabella bu didişen ikilinin beyinsel fonksiyonlarını hesaplamayı deniyor, Yoongi bir süre müdahale etsede fayda etmediğinin farkına varıp dinlememe kararıyla gürültünün bitmesini bekliyor ve Cora ise bu çocuklara hizmet ediyordu.
Tam bir kaos ortamı.
"Ne yani evlenince böyle hanımcı mı olunuyor?"
MinHyuk'un yüzünü buruşturarak sorduğu soruya karşı İsabella tek kaşını kaldırarak ona bakmıştı.
"Pardon? Şüphen mi vardı gerizekalı?"
MinHyuk yutkunarak başını hızla iki yana salladığında Yoongi gülmüştü.
"Ödlek herif".
MinHyuk yüzünü buruşturarak kucağına aldığı yastığa sarılırken Yoongi'ye bakmıştı.
"Ne alaka be? Sadece bir deliyle neden sevgili olduğumu sorguluyorum. Bu beni öldürür ulan."
Son cümlesini sanki İsabella duymayacakmış gibi fısıldadığında Jungkook onun kafasına yapıştırmaktan geri durmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.