-21-

69 7 32
                                    

.

Yoongi buruşturduğu yüzüyle gözlerini araladığı an tüm olanlar gözünün önüne gelmişti. Görüş açısı netleştiğinde bakışları odada gezinmiş yanında, komodine eğilmiş, dosya dolduran Cora'yı bulmuştu.

Sessizce onu izlediğinde bakışları kızın giyindiği kısakollu tişörtten açıkta kalan kollarına gitmişti.

Gördüğü izlere dek, her şey normaldi...

Kaşları çatılırken kuruyan boğazının acısını dindirmek için yutkunmuştu. Tam o esnada Cora yerinde doğrulmuş bakışları Yoongi'yle kesişmişti.

"Uyanmışsın, iyi misin?"

Yoongi yavaşça başını salladığında gözleri çekingen şekilde kızın üstünde gezindi.

"Ne oldu?"

Cora dudaklarını birbirine bastırıp elindeki kalemi kapatmıştı.

"Ani üzüntü. Tahminimce travma sonrası stres bozukluğunu tetiklemiş ve kan basıncın düşmüş. Sorun yok. Vitamin verdim. Vücudun direnç kazanır."

Yoongi anladığını belli eder şekilde başını salladığında Cora tebessüm etmişti. Tam o an duydukları gürültüyle ikiside kapıya doğru bakmıştı.

" Bay Jeon! Lütfen sakinleşin! "

Jungkook'un sinirli sesi ikisinin kulağını doldururken Yoongi yerinde doğrulmuş telaşla ayaklanmıştı.

"Sen dur burada. Ben hallederim."

Cora gitmek üzereyken Yoongi hızla kolunu tutup başını iki yana salladı.

"Sinirlenince gözü döner. Başa çıkamazsın, zarar verebilir sana. Beni dinler."

Cora tereddütlü bakışlarını üzerinde gezdirdi.

"Emin misin? Yeni ayıldın."

Yoongi başını sallayıp dışarı yöneldiğinde Cora'da peşinden gitmişti. Jungkook'u, Emma'nın odasına girerken gördüklerinde hızla koşmuşlardı.

"Nerede bu?!"

Jungkook'un delirmişçesine bağırmasına karşı Yoongi ona doğru ilerledi.

"Jungkook, delirme. Ne oldu?"

Jungkook gözünden akan yaşlara karşı öfkeyle bağırmış önündeki sehpaya hırsla tekme atmıştı. Cora irkildiği sırada Hoseok içeri gelmiş ona bakmıştı.

"Ne oluyor?"

Cora bilmediğini belli edercesine omuz silktiğinde Jungkook çaresiz bakışlarını Yoongi'ye dikti.

"Bu aptal yüzünden! Hepsi bunun yüzünden!"

Jungkook hıçkırıklarını serbest bıraktığında Yoongi ona biraz daha yaklaştı.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin