Cora başını ovuşturarak camdan bakmaya devam ettiğinde hastaneye giren beden kalbinin hızlanmasına neden olmuştu.Oydu.
Yoongi...O konuşmanın üzerinden iki gün geçmişti. Vera normal odaya alınmıştı ve uyanmıştı. Onun için geliyordu büyük ihtimalle.
Hızla odasından çıkıp üst kata çıkmış Vera'nın odasına ilerlemişti. Onu görmek için miydi?
O da bilmiyordu...
Odaya kapıya vurarak girdiğinde Jungkook'un kulağındaki telefonla Cora'ya dönmesi bir olmuştu. Cora içeri girip giremeyeceğini sorgularca içeriyi gösterdiğinde Jungkook girmesini işaret etmişti.
Cora kapıyı kapatıp içeri girdiğinde Vera'nın uyuduğunu görmüştü. Jungkook telefonu kapatarak ona döndüğünde Cora tebessüm etmişti.
"Nasıl olduğunu merak ettim."
Tek neden bu değildi...
"Ağrısı var ama iyi. Ağrı kesici yapıldı az önce. Biraz rahatlayınca uyumasını istedim."
Cora anladığını belli edercesine başını sallayıp gülümsedi.
"İyi yapmışsın. Dinlenmiş olur hali hazırken."
Jungkook tasdiklercesine kafa salladığı sırada kapı çalmış ve içeri Yoongi girmişti.
"Hoş geldin hyung."
Yoongi, göz ucuyla Cora'ya bakmış ardından kapıyı kapatıp Jungkook'a bakmıştı.
"Hoş buldum. Nasıldı?"
Jungkook gülümeseyerek oturmasını işaret ettiğinde Yoongi oturmuştu.
"Ağrı kesici yaptılar. Rahatladı biraz. Hazır rahatlamışken uyusun istedim."
"İyi yapmışsın, dinlenmiş olur."
Jungkook kaşlarını kaldırıp bir ona bir Cora'ya bakmış gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı. Aynı cevabı vermeleri komiğine gitmişti.
"Aç mısın sen?"
Jungkook'a umursamaz ifadesiyle sorduğu soruyla Jungkook sırıttı. Hyungunun onunla ilgilenmesi hoşuna gidiyordu.
"Çok açım. Seni bile yerim."
Yoongi göz ucuyla ona bakmış ayaklanmıştı.
"Ben bir şeyler alayım ikinizede. Sende ayrılma kızın yanından. Gelirim yarım saate."
Jungkook onu onayladığında Yoongi odadan çıkmıştı. Cora'da geleceğini söyleyerek Yoongi'nin peşinden çıktığında Jungkook gülerek uyuyan Vera'ya bakmıştı.
"Boşver güzelim, hikayenin akışını bozmayalım. Aynı senaryoyu dışarıdan izlemek zevkli olur."
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.