.
"Yunesa!"
Jungkook'un uyarıcı şekilde bağırışıyla Vera bıkkınca ona dönmüştü.
"Ya sen aptal mısın ya?! Bu benim işim diyorum!"
Jungkook gerilmiş yüz hattına karşı gözlerini sıkıca yummuş sakinleşmeyi denemişti.
"O operasyona katılmayacaksın dedim ve konu kapandı. Anladın mı?"
Jungkook, herkesin duymaktan ürktüğü o sesinin bir tek karısına işlemediğinin farkındaydı. Ancak korkudan dört köşe oluyordu ve elinde değildi.
"Anlamadım Jungkook! Anlamadım! Lanet olsun şunu kes artık tamam mı?! Bu benim işim ve ben oraya gideceğim."
Büyük bir mafya grubuna karşı hazırladıkları devriyeye gideceklerdi yarım saat içinde ve Jungkook, karşısındaki kızı bir türlü ikna edemiyordu.
" Sana emniyet müdürün olarak, o operasyona katılmayacağını söylüyorum Yunesa. Aksi hâlde sonucunun ne olduğunu biliyorsun. Konu kapandı."
Vera ona sinirle dolan gözlerini diktiğinde Jungkook sıkıntıyla nefes verdi.
"Köpek gibi korkuyorum kızım! Şurada evleneli bir ay olmamış, ben karıma bir gün ayırabilmiş değilim! Şimdi bu soktuğumun operasyonuna gitmene izim verip seni tehlikeye atmam, anlıyor musun?! Beni kudurtma burada!"
Jungkook'un gür sesine karşı MinHyuk yüzünü buruşturup İsabel'e baktı.
" Eee... Kime hak vereceğiz? "
" İkisi de aptal. "
İsabel'in dediğiyle sırıtarak omuz silkti MinHyuk.
" O zaman ikisine de hak vermiyoruz. "
Vera, Jungkook'a karşı sessiz kalmayı tercih edip gergin ortama karşı gözlerini yummuş, derince nefes almıştı.
"Beni anlamıyorsun ya... Cidden kafayı yiyorum işte."
Jungkook'un bıkkınca konuşmasıyla Vera ona bakmıştı hızla.
"Ben mi anlamıyorum seni? Bundan önce daha tehlikeli vakalara atandım Jungkook! Kimse de engel olmadı!"
Jungkook hızla ona dönerken MinHyuk göz devirmişti. Jungkook ise sinirle güldükten sonra ciddileşerek Vera'ya baktı.
"Ben oluyorum lan! N'apacaksın?! Vermiyorum sana izin! Sıkıyorsa katıl oraya!"
Vera'nın sinirle gözünden bir yaş aktığında elindeki kalemi ona atmıştı.
"Nefret ediyorum senden!"
Jungkook boynuna gelen kaleme aldanmadan kıza sarıldığında Vera sinirle nefes verdi.
"Sen katılırken oluyor, ben yanında duracağım dememe rağmen neden alınmıyorum vakaya?"
Jungkook onun saçlarındam öperken MinHyuk sırıtmıştı bu hallerine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.