.
"Ya! Siz iş bilmez aptallar yüzünden pederden tüm azarı ben işitiyorum!"
Jungkook'un isyanıyla İsabella göz devirerek önündeki dosyaya bakarken MinHyuk yerinde yayılarak ağzına attığı çerezlerin keyfini çıkarıyordu.
Vera ise yorgun argın masaya serilmişti.
"Seni buraya döndürenin ben..."
MinHyuk söylediği şeyi Vera'nın ona attığı sorgulayıcı bakışlarla keserken göz devirmeyi de ihmal etmemişti.
"Karıma bir daha laf at, seni buradan kovmayan..."
Kapı açılıp içeri Başkan girdiğinde dördü de ayaklanmıştı.
"Oturun çocuklar. Oturmaya çok ihtiyacınız olacak."
Hepsi oturduğunda Başkan Walsh baş köşedeki yerine oturarak derin bir nefes vermiş elindeki dosyaları her birine vermişti.
"Vaka çok değişik ilerliyor. Katil zanlısı, dört farklı kişi daha katletmiş. İkisi ise Seul'de."
Hepsinin kaşları çatılırken Jungkook dosyada gördüğü ceset fotoğraflarının iğrençliğiyle yüzünü buruşturmuştu.
"Otopsi bize yanıt vermiyor. Her şey temiz diyor. Ve... Olay yeri inceleme de aynı şekilde."
"Eee, tam olarak neyi bekliyoruz? Katilin bizi öldürmesini mi?"
MinHyuk'un dediğiyle İsabella göz devirmiş ona sinir olduğunu belli eden bir tebessüm etmişti.
"Umarım ilk senden başlar ve senin olmadığın birkaç saatlik huzurlu dünyanın tadını çıkartırız."
"Sen sus bücür! İlk seni avlar o. Kolay lokma olmakta zor işte."
İsabella sıkıntılı nefesiyle dosyaya bakmaya devam ettiği sırada Vera gördüğü fotoğraflar yüzünden bulanan midesine engel olmaya çalışmıştı.
Ancak bunun geçmeyeceğini fark ettiğinde hızla ayaklanmıştı. Jungkook'un bakışları hızla ona kayarken kaşları çatıldı.
"Yunesa?"
Vera koşar adımlarla odadan çıktığı sırada arkasından seslenen babası ve Jungkook'u duymazdan gelmek zorunda kalmıştı. Jungkook peşinden koşarak gittiğinde Vera lavaboya girmişti bile.
İçeride birinin olup olmayışını umursamadan kapalı kabinin kapısına vurmuştu.
"Güzelim, iyi misin?"
Vera birkaç dakika sonra rahatlayamamış bir şekilde kapıyı açtığında solgun rengi Jungkook'un endişelenmesine neden olmuştu.
"Sevgilim, n'oldu? Bak bana bakayım."
Jungkook onun yüzünü elleri arasına alırken Vera midesinin tuhaflığı yüzünden yüzünü buruşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.