-14-

108 8 23
                                    

.

Yoongi girdiği emniyet binasında hızlı adımlarını toplantı odasına çevirmişti. İçeri girdiğinde Jungkook'un stresle bilgisayarla uğraştığını görmüştü.

Herkesin bakışı Yoongi'ye dönerken Cora bakışlarının kesiştiği adama karşı ifadesizce bakmış, ardından önüne dönmüştü.

Jungkook, Vera'nın gps'ine erişmeye çalışıyordu ancak imkansız gibi bir şeydi. Ya çekmeyen bir yerdeydi ya da kendi beceremiyordu.

Yoongi kapıyı gelişigüzel vurup onun yanına ilerlediğinde Jungkook'un dolu gözleri onu bulmuştu. Yoongi içinde büyüdüğünü hissettiği sıkıntıya karşı derin bir nefes verip Jungkook'un kolunu kavramıştı.

"Kalk."

Jungkook ayaklanırken o onlara bakanlara dönmüştü.

"Hemen hazırlanmaya başlayın. Talimat geldiğinde emniyetten ayrılmış olacaksınız."

Herkes odadan çıkarken Emma, Jack ve Cora orada kalmışlardı. Başkan ekibi organize edeceğini söyleyerek odadan çıktığında Yoongi, dağılmak için birinin dokunmasını bekler gibi duran Jungkook'u süzmüştü.

"Kendine gel ve işini yap."

Jungkook gözlerini kaçırıp kırpıştırdığında Emma hızla Yoongi'ye bakmıştı.

"Onu böyle kendine getiremezsin!"

Yoongi göz ucuyla baktığı kızı görmezden gelip Jungkook'a dönmüştü.

"Burada Jungkook olarak durmuyorsun. Ian olarak duruyorsun. Ya kalıbını takın ya da duygularına yenik düşüp sevdiğin kadının acısını ömür boyu çek."

Jungkook titrek bir nefes verdiğinde bakışları Yoongi'nin bakışlarıyla kesişmişti.

"Tamam. Yapacağım."

Yoongi onu yerine oturması için itmiş ardından yanına çektiği sandalyeye oturmuştu. Gerilmiş ortam aniden dağıldığı sırada diğer üçlü onlara şaşırmayı keserek yanlarına ilerlemişti.

"Gps'ine ulaşamıyorum. Erişim izni verdi ancak çekmediğini varsayıyorum."

Jungkook çatlak sesiyle konuştuğunda yanındaki Emma teselli amaçlı elini onun omuzuna götürmüştü. Ancak daha koyamadan Cora onun elini tutarak çekmiş çatık kaşlarıyla ona bakmıştı. Fırsatçılığından nefret ediyordu.

"Bana bırak."

Yoongi'nin mırıltısıyla ellerini çekmiş bilgisayarı kendine çevirmesine izin vermişti.

"Ara onu."

Jungkook anlamadığını belli eden bakışlarla ona baktığı sırada Jungkook'un telefonu çalmaya başlamıştı. Yoongi sırıtarak ona yan bir bakış atmış başını iki yana sallamıştı.

"O senden hızlı kavrıyor olayı."

Jungkook hızla telefonu açtığında Vera'nın hışırtılarını duymuştu.

Min Yoongi | KS2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin