.Jungkook bıkkınca boynunu esnettiği sırada Vera oflayarak önündeki dosyanın üstüne başını koymuştu.
Kapı açıldığında ikiside pozisyonunu bozmazken Başkan onlara göz devirerek yanındaki kıza geçmesi için yol vermişti.
"Kalkın bakalım. Sizinle birini tanıştıracağım."
Jungkook geriye attığı başını normal hâle getirdiği sıra Vera yıkılmış edasıyla kafasını kaldırmıştı.
İkisinin gözleri karşılarındaki kıza kayarken Başkan onların merakını gidermek için konuştu.
"Yeni memurumuz, İsabella."
Jungkook başını eğip selam verirken Vera gülümsemiş başını eğmişti.
"İsabella, bu benim kızım Vera ve damadım Jungkook."
İsabella gülümseyerek onlara selam verirken Başkan çalan telefonu yüzünden odadan çıkmıştı. Vera ise İsabella'ya oturmasını söylemişti. Kız yerine oturduğu sırada Jungkook tekrar başını geriye yaslayıp bıkkınca oflamıştı.
"Hoş geldin. Nereden atandın?"
İsabel, Vera'nın samimiyetine karşı tebessüm etmişti.
"Deagu emniyetinden atandım. Sizi de çokça duydum."
Jungkook sandalyeyi döndürerek kendi bıkkınlığını gösterirken Vera onun bu hâline göz devirip döndürdüğü sandalyenin kolundan tutup durdurmuştu. Jungkook'un ona dönük bedeniyle bakmasına karşı kaşlarını çattı.
" Başımı döndürdün, dur artık."
Jungkook oflayarak kendini geriye doğru ittiğinde İsabel ona garipçe bakıp Vera'ya dönmüştü.
"Bu niye böyle? Ölmüşte dirilmiş gibi bıkkın."
Vera, Jungkook'a bakıp tekrar göz devirmesinin ardından İsabel'e döndü.
"Yarın düğünümüz var. 'Niye bugün değil' diye kafamı yedi sabahtan beri."
"Baban yüzünden! Tutturdu ben alacağım tarihi. O mu evleniyor sanki?! Annenle nasıl ayrılmışlar merak ediyorum, ikisinin birbirinden farkı yok. Biri gelinliği kendi giyecek gibi cingan çıkarır, öbürü kendi evlenecek gibi bizden gizli tarih alır. Bu nasıl iş anasını satayım? Ben neyim burada? Bostan korkuluğu mu? Seninle mi evleneceğim, annen babanla mı belli değil! "
Vera sabahtan beri dinlediği konuşmayı bir kez daha dinlediğinde İsabel yüzünü buruşturmuştu.
" Tamam hadi, son dava da haklısında. Dua et sana kızını vermiş, bunların kız vermesi bile mucize."
Vera gülerek başını iki yana salladığı sırada kapı aniden açılmış MinHyuk içeri dalmıştı.
"Tüm bokları bana yaptırıyorlar anasını satayım! Başkomiser miyim, ofis uşağı mı belli değil!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.