*Aby*
"VITTU JUOKSE JESSIKA"
"JOO JOO ÄITI" otettiin Jessikankaa juoksu kaljat. Jostainhan ne juomatki pitää hankkia.
Me juostiin Jessikankaa jotain metsä reittiä ei hajuakaan minne.Me löydettiin joku leikkipuisto jonne jäätiin hengaamaan ja yritettiin miettii tekemistä.
"Yhel Nikol olis bileet" Jessika kertoi samalla kun selasi puhelintansa. "Mennääks" Jessika jatkoi.
"Joo mennään vaa"
Ehkä löytäisin elämän rakkauteni. No pyh en. Ihmiset ovat kauheita ja manipuloivia.
Otin rööki askin taskustani ja ojensin Jessikalle yhden ja otin itsellekin tottakai. Polteltiin siinä rauhassa ja lähettiin kävellen mun luo.Päästiin meille. Meikattiin ja vaihettiin vaatteet mitä nyt yleensäkkin. Mulla oli päällä mustat farkku shortsit jotka olivat leveämmät alhaalta. Musta toppi ja nahkatakki.
Jessika taas laittoi siniset leveä lahkeiset farkut ja valkoisen topin.
"Mennääks" kysyin "joo"
Lähdimme kävellen Nikolle päin.Kävelimme pihaan. Talo oli iso ja hieno. Musiiki kuului ulos asti. Jengiä olisi varmasti paljon. Joten draamaa luvassa.
Jessika pimpotti ovikelloa ja oven avasi noin 170cm pituinen, pitkä hiuksinen brune jolla oli mustat farkut ja joku satunnainen t-paita.
"Moi" poika sanoi" "terve" vastasin. Jessika oli vain hiljaa. "Oon Niko ja tota voitte tulla peremmälle"
Me vain nyökkäilimme Nikolle ja kävelimme tuon ohi.Näihin bileisiin siis oltiin kutsuttu satunnaisesti vain kaikkia ilman suurempaa ajattelua.
Meillä oli Jessikan kanssa six pack kaljaa joka varastettiin sillon aamupäivällä.*Joonas*
Istuin sohvalla. Olin Nikon bileissä. Mitä nyt yleensäkkin. Muo vitutti. Muo vitutti nähdä kaikki niin ilosina ja onnelisina. Kun itellä ei ollu iloa tai onnelisuutta.
Kaikilla oli joku jolle jutella. Ja mä kökötin yksin sohvan nurkassa. Yhtäkkiä tunnen sohvan painuvan alaspäin ja joku tai jotkut istuivat mun viereen.Käänsin katseeni heihin. Tai häneen.
Brune hiuksinen tyttö. Täydellisen siniset silmät. Täydellisen näköinen.
Heräsin yhtäkkiä ajatuksistani kun älysin tujottavan tuota tuntematonta ja arvaamatonta tyttöä"Moi" sain suustani. Tuo tyttö mumisi jotain hiljaa takaisin. Mutta tuo toinen musta hiuksinen tyttö vastasi minulle.
"Moi! Mikä sun nimi mahtaa olla" tyttö kysyi. "Joonas, Joonas porko"
"Okei kiva. Mun nimi on Jessika ja toi on Aby" "kiva" vastasin jotenkin tosi sarkastisesti muo alku heti kaduttaa."Minkä ikänen oot?" Aby kysyi
"17" "okei mä oon 16"
Otin reppuni lattialta ja avasin sen. Haluun pään sekasin. Ees vähän.
Otin sixarin repustani ja otin tölkin.
"Mistä saitte jos ootte alaikäsiä" Joonas kysyi ja kuulosti suloiselta. Ei Aby lopeta.
"Juoksu kaljat" vastasin nopeasti ja ytimekkäästi. "Aajoo"Toi tyttö vois olla mun pretty little psycho...
*Jessika*
Joku brune kiharapäinen poika käveli meitä päin viina pullo kädessä. "Joonas" poika sanoi. "Mm" "viinaa?" Poika jatkoi. "Joo"
Poijan nimeksi paljastui Olli.
Me vaan juotiin ja juteltiin näiden poikien kanssa niitä näitä.
Ilta meni tosin koko ajan villimäks. Kaikki alko
Olee enemmän tai vähemmän kännissä. Aby oli juonu sitten Joonaksen viinatkin. Voi perse.
"Röökhi tau-ko" Aby lausui sanoija sammaltavalla äänellä. "Mm" Joonas vastasi joka nojasi päällänsä Abyn olkapäähän.Lähdettiin nelisteen ulko-ovea kohti.
Mentiin terassille Olli ja Joonas istu penkeille. Itse istuin maahan ja Aby sai oivan idean istua Ollin syliin mutta se ei ollut tarpeeksi hyvä joten vaihtoi Joonaksen sylkkyyn. Aby on tuollainen känssissä ei sille mitään voi. Terassilla oli tosin myös joku Mimmi ja Miehen alku.
"Jesshika anna sitä poltettavaa juttah"
"Joojoo" vastasin Abylle ja kaivoin röökit ja sytkärin taskusta. Ojensin ensin Abylle tupakan. "Haluutteks teki vaik ootteks kilttejä mamman poikia" Jessika lausui sanoija kiusoittelevasti."Mä voisin ottaa" Joonas sanoi.
Ojensin tuolle yhden ja sitten Ollillekin. Aby sytytti poikien tupakat.
Istuttiin ja juteltiin siinä jotain. Otettiin myös hauskoija kuvia muistoks.Se sama mimmi ja miehen alku käveli nyt meitä päin.
"Jaa a että nuoriso polttaa" tuo Mimmi sanoi. "Näköjään" Olli vastasi.
"Haluuttekos toiset?" Mimmi kysyi.
"Äiti opettih mulwe etth tuntemattomilta ri saa otttaa" Aby sopersi ja teki jotain ihan omaa käsi shouta.
"Aa no olen Isabella! Nyt ollaan oikein hyviä kavereita ota rööki." Mimmi sanoi
Jonka nimeksi paljastui Isabella.
"Aa khiitis" Aby vastasi ja otti röökin joita Isbe jo jakoi muillekkin.
"Aa ja täs on jöjö" Isabella sanoi ja 'jöjö' mulkaisi tuota. "Oon Joel" miehen alku sanoi muka vihaisesti.Naurettiin siin porukal
Jotain ihan omaamme. Meil oli
Hauskaa. Kerranki kaikki ei tuntunu niin tuskaselta ja paskalta.
----------------------------------------------
Olkaa hyvät muruset❤️😹
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️