*Jessika*
Heräilin vähitellen moneen vituttavaan asiaan, kuumuus, darra, päänsärky ja joku heilui edessäni. Tai siltä se siis kuulosti, en jaksanut avata silmiäni joten pitelin niitä vain kiinni hetken..Avasin silmäni, näin Ollin edessäni, tai siis lattialla hän oli. Hän Joogasi. Tuolla oli musta jooga matto allaan ja tuo teki jotan eksoottisia liikkeitä.
"Olli..." murahdin tuolle peitto burritoni sisältä. "No?" Tuo sanoi."Mitä sä duunaat, oisin halunnu herää mun poikkiksen vierestä.." mumisin muka vihaisena tuolle.
"Anteeks muru, teen nää loppuun nii tuun siihen.." Olli mutisi jatkaen Joogaansa. Kaivoin puhelimeni esiin ja lähetin streak snäpit jengille.
"Olliiiiii!" Manittelin tuolle kiukkuisena. Olisin halunnut tuon kädet ympärilleni. "Mmhmm?" Tuo mumisi kysyvänä. "Haleijaaa!" Sanoin.
"No okei!" Tuo tuhahti ja nousi eskoottisesta Jooga asennosta ja tuli sängylle viereeni. "Muo särkee päätä" jatkoin valittamista. Vittu vihaan darraa. "Uskon joit iha vitust." Olli sanoi halaten minua. Käännähdin niin että näin Joonaksen ja Abyn. Nuo nukkuivat lusikassa, peitto peitti heidät melkein kokonaan."Noi pitäs herättää!" Olli kuiskasi korvaani. "Mmhm" mumisin saaden kylmiä väreitä tuosta. Ollin möreä aamu ääni oli ihana!!! Rakastin sitä, niinkuin koko poikaa.
"Miten herätetään ne?" Kysyin haukotuksen kera samalla kun suoristin käsiäni hieman.
"Mätkitää kuoliaak- eiku siis hereille.." Olli sanoi nauraen. "Käy" sanoin hymyillen ja nousin Ollin sylistä.
"Nonni!" Tirskahdin kun olimme molemmat tyynyt kädessä alkamasaa hakkaamaan tuota parivaljakkoa.Aloimme mätkiä noita tyynyillä.
"Mitä vittua..." kuului murahdus Joonaksen suusta.
"Aika herätä kello on jo kolme päiväl!" Hihkaisin noille nyt itse energisenä.
"Mä nukun.." Aby sanoi. "Et enään!" Sanoin vastaan. "Niin koska mut herätettiin.." Aby mutisi."Eiku nyt ylös!!" Manittelin heitäkin nyt.
*Aby's pov*
Heräsin siihen kun minua ja Joonasta mätkittiin tyynyillä, mitä vittua... yritin vain nukkua. "Ylööös!" Kuului taas.
"Joojoo.." mutisin uudetsaan.Nostin peittoa ja yritin nousta mutta Joonaksen kädet olivat lantioni ympärillä. "Jooonaaas!" Kuiskasin hiljaa ja silitin tuon hiuksia. "Mm?"
"Herätys sullekkin nyt..." Sanoin hiljaa. "Nnhh" Joonas mutisi ja nousi istuma asentoon.
Minua sattui päähän, kroppaan, ja vittu sieluun! "Saisko särky lääkkeen?" Kysyin katsoen Ollia. "Joo ja mennää samal tekee jotai safkaa, voitte jäädä viel toiseks yöks.." Olli selitti. Nyökkäilimme. Käyhän se.
Olli johdatti meidät keittiöön missä otimme ensimmäisenä särkylääkkeet. Luojankiitos.
"Noniin, voidaa tehä vaik pizzaa ku meil on random valmis pizza taikina jauhe paska vittu!" Olli yritti selittää ilman tulosta. Repesimme nauruun. "Sellasta!" Joonas nauroi.
"Tällänen!" Olli sanoi ja näytti valmis taikina jauhe pussia kädessään. "Aaa!" Sanoimme kaikki samaan ääneen.
-
Taikina oli nyt sekoitettu veteen, minä ja Joonas muotoilimme pizza taikinaa samalla kun Olli ja Jessika leikkasivat täytteeksi, juustoa, tomaattia ja pepperoonia."Tehään tästä kyrvän muotonen!!" Joonas naurahti hiljaa minulle. "Todellaki!!" Sanoin nauraen ja aloimme muotilemaan taikinaa kyrvän muotoiseksi. On tässäki sitä ideaa!!
Muotoilimme sen ja juuri sitten Jessika ja Olli tulivat katsomaan teosta..
"Eivittu teijje kans!" Olli sanoi nauraen. Jessika nauroi lattialla kippurassa koska kuullemma kyrpä pizzamme oli epämuodostunut... ehkävähän? "Noni täytteet!" Sanoin ja aloin laittamaan ketsuppia pohjalle ja sitten muut täytteet."Nyt ois!" Sanoin ja esittelin ylpeästi kyrpä pizzaa Jonka nimeksi olin laittanut roberto. Sori kaikki robertot...
Laitoimme pizzan uuniin ja annoimme sen olla sielä n. 15min
"Oisko nyt?" Jessika kysyi kun oli avannut uunin. "Joo!" Vastasin tuolle.
"Roberto pippeli pizza on valmis!" Hihkaisin poijille. Leikkasimme kaikille oman osuuden ja lähdimme Ollin huoneeseen syömään."Katotaa leffaa!!" Jessika ehdotti ja otti kaukosäätimen käteensä. "Joo" vastailmme tuolle nuorimmalle.
Jessika valitsi meille jonkun kauhu leffan. Joku nunna.
-
Leffa oli ehkä puolivälissä. Olimme jo syöneet roberto pizzan. Kaunis olemus.. nyt makasin Joonaksen rinnan päällä, kuuntelin tuon sydämmen sykettä. Joonas hipsutteli hiuksiani. "Oot ihana!" Joonas kuiskasi korvaani. "Mm" hymähdin tyytyväisenä. Nyt oli hyvä olla.
(ROBERTO)----------------------------------------------
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️