13 . my bright spot

16 2 0
                                    

*Jessika*
Aby ja muut olivat kutsuneet minut ja Ollin sinne yöksi, mutta olimme sopineet että menisin Ollin luokse yöksi tänään ja olisimme vain ihan keskenäämme rauhassa..

Emme sopineet mitään kellon aikaa mutta lähtisin joskus tunnin- kahden päästä Ollille päin.

Nousin sängystäni ja aloin meikkaamaan. Tein perus pohjan, rajaukset ja laitoin ripset.

Puin päälleni mustat leveä lahkeiset farkut ja mustan crop topin johon heitin vetoketjullisen hupparin päälleni.

Asetin parit korut kaulaan ja käsiini.

Laittelin itseäni ihan rauhassa kunnes veljeni kävelee huoneeseeni.

"Minne matka?" Veljeni kysyi.
"Kuinkas nii?"
"Mietinvaa" tuo vastasi
"Okei oon menossa Ollille yöks" sanoin tuolle ja jatkoin hiukseni laittamista.

Veljeni ilme muuttui järkyttyneeksi.

"Ollille? Kuka se on? Onha ihan turvallista??" Tuo latoi kysymyksiä minulle.

"Oon hengannu ennenki Ollinkaa, kaikki on fine" vastasin tuolle turhautuneena.
"Varma?" Tuo uteli lisää.
"Vittu joo o" vastasin.

Veljeni oli jo lähdössä pois huoneeni ovella kunnes kääntyi minua päin ja huikkasi "muistakaa kortsu"

Näytin tuolle vain keskisormea jonka jälkeen aloin pakata reppuani.

Tungin sinne jotain tarpeellisia tavaroita jonka jälkeen lähdin eteiseen.

Olin pukemassa kenkiä kunnes isäni tuli eteisen ovi aukolle.

"Minne on nuorella neidillä matka?" Isäni kysyi. Tuo oli taas aineissa.
"Meen kavereidenkaa hengaa, en tuu varmaan yöks himaan" ilmoitin tuolle rentona.

Tuo skannasi minut taas mietteliäällä ja arvioivalla katseella. "Jaaha.." tuo vastasi huokaisten ja jatkoi matkaansa keittiöön.

Lähdin ovesta nopeasti ulos ennenkuin tuo sanoisi jotain tai vaihtaisi mieipidettänsä asiaan. Kävelin ripeään tahtiin koti pihastamme pois ja lähdin Ollille.

Matka meni rauhallisesti kuunnellessa musiikkia.

Saavutin vihdoin Ollin koti pihan ja itse mestari istuskeli terassilla sellaisen puu pölkyn päällä.

"Moi!" Olli huikkasi minulle.
"Mooi" vastasin tuolle hymyillen.

Vaihdoimme parit sanat Ollin kanssa ja lähdimme sisälle.

Kipusimme Ollin huoneeseen ja aloitimme taas maailman randomeimman keskustelun???

"Miks vitus kaikkien porukat on jossai hevon helvetis kesäl??"  Olli aloitti.
"Ajjjaa? Ihanku ne haluis et niiden lapset tekee jotain paskaa" jatkoin.
"No niinpä" Olli naurahti ja etsi kaukosäätimen käsiinsä.

Meillä oli tarkoituksena pitää leffa maratoni. Katsoisimme koko illan- yön leffoja lähekkäin ilman häiriköitä.

Makoilin Ollin sängyssä peiton alla kun tuo lähti jonnekkin.

Olin siinä aika kauan yksin kunnes tuo palasi huoneeseen. Tuo toi mukanaan pari voileipää, sipseijä ja mehua.

Tuo laittoi ne yöpöydälle ja sukelsi peiton sisälle viereeni.

Laitoimme jonkun kauhu leffan pyörimään ja silitin Ollin hiuksia.

Olimme vasta ensimmäisen leffan puoli välissä kunnes kuulin tuhinaa sylistäni.

Olli oli nukahtanut. Tuon pää oli kaulallani ja osa hiuksistani peitti tuota hieman.

Päätin itsekkin sulkea silmäni.

Heräsin siihen että paino vierestäni hävisi, Olli nousi vierestäni.

"Älä mee" sanoin tuolle surullisena.
"Tuun ihan just takas avaan ikkunan" Olli vastasi ja alkoi avaamaan ikkunaa.

Etsin puhelimeni käteeni ja kello näytti olevan keski-yö. Mitä vittua kaua me nukuttii?

Olli riisui hupparinsa ja kömpi viereeni. Emme me alkaneet nukkumaan vaan olimme lähekkäin, vaihdoimme satunnaisia suudelmia toisillemme, olimme vain. Tässä on hyvä olla<3

"Did I drive you away?
I know what you'll say
You say, "Oh, sing one we know"
But I promise you this
I'll always look out for you
Yeah, that's what I'll do
I say, "Ohh"
I say, "Ohh"
My heart is yours
It's you that I hold on to
Yeah, that's what I do
And I know, I was wrong
But I won't let you down
Oh, yeah, yeah, yeah, I will, yes, I will
I said, "Ohh"
I cry, "Ohh"
Yeah, I saw sparks
Yeah, I saw sparks
And I saw sparks
Yeah, I saw sparks
Sing it out"

________________________
Olli ja Jessika💘

&quot;The last step before death&quot;Where stories live. Discover now