*Aby's pov*
"Mhm?" Inahdin kun kuulin herätykseni. Tänään lähtisimme mummolleni hoitamaan niitä saatanan kanoja.
Olin laittanut itselleni herätyksen neljäksi koska halusin meikata, ja muutenki tehdä kaiken rauhassa.
Hivuttauduin hitaasti ja varovaisesti pois Joonaksen kainalosta. Tuo oli pitänyt minua koko yön vieressäni tiukasti vasten itseään.
Ihmekaupalla pääsin pois Joonaksen vierestä herättämättä tuota blondia pörröpäätä. Ensimmäinen suunitelma oli käydä suihkussa jonka jälkeen aamu tupakalla.
-
Avasin kuistin oven ja istuin terassin valkoiselle tuolille jonka jälkeen otin askistani tupakan ja sytytin sen sytkärilläni. Laitoin tuon syöpäkääryleen vasten huuliani.Rauhalliset aamut on minun juttuni, vaikka olenkin nukkunut jonkuisen viisi tuntia ehkä?
Mutta tykkäsin aamuista kun sai tehdä kaiken rauhassa eikä ollut kiirettä minnekkään.
Sain poltettua tupakan jonka jälkeen hiivin sisälle laitten ovet mahdollisimman hiljaa kiinni ettei Joonas heräisi. Olen huomannut tuon heräävän ääniin paljon herkemmin jos en ole nukkumassa tuon kanssa. Entiedä mistä se johtuu mutta silti.
Hipsuttelin portaat ylös omaan huoneeseeni takaisin. Joonas oli napannut tyynyn halaus otteeseen, hän kai luuli sen olevan minä. Otin tuosta kuvan jonka jälkeen aloin meikkaamaan.
Olimme sopineet että Isabella ja Joel tulisivat tänne jo viideltä, koska Isabella halusi lainata minun jotain farkkuija ja Olli ja Jessika tulisivat jossain kohtaa myös tänne.
-
Sain itse juuri meikattua kun näin että Joelin auto kaartoi pihaan. Isabella ja Joel nousivat autosta ja lähtivät lampsimaan kohti ulko-ovea.Ei aikaakaan kun tuo kaksikko tuli huoneeni ovesta sisälle.
"Moi!" Kuiskasin hiljaa. "Terve terve" Isabella sanoi.
"Sanoitte mitä sanoitte mut mä teen kuin Joonas ja meen nukkumaan vielä." Joel tokaisi väsyneen kuuloisena. "Joudut menee ihan Joonaksen viekkuun jos haluut peittoo" totesin tuolle. Joel vilkaisi minua ja Isabellaa vuorotellen virnistäen.
"Ei ois eka kerta!" Joel totesi tyynenä jonka jälkeen kömpi Joonaksen viereen. Joelin yllätykseksi Joonas kiersi kätensä Joelin ympäri tiukasti.
"Nukkuuks Joonas aina näin sussa kii?" Joel kysyi. "Siis joo" totesin hymyillen. "Se varmaa luulee suo Abyks" Isabella totesi Joelille.
"No shit!" Joel sanoi. "Miten sul ees kiertää veri jos se nukkuu tälleen aina?" Joel kyseenalaisti. Hymähdin tuolle.
"Mut oli miten oli mä nukun nyt, vaikka sitten halaillen Joonaksen kanssa!" Joel totesi ja vetäisi peiton itsensä ja Joonaksen päälle. Naurahdimme Isabellan kanssa tuolle kaksikolle.
Isabella istui viereeni toiselle penkille.
Jonkun aijan päästä kuului rauhallista tuhinaa sängyltä päin. Isabella nappasi noista kuvan. "Old but cute couple" totesin Isabellalle naurahtaen. "Siis kyllä" tuo sanoi.
"Mitkä ne farkut oli mitä halusit lainaa?" Kysyin. "Siis ne mustat baggy farkut mis oli jotai valkosii yksityis kohtia" Isabella selosti ja tajusin heti mitä tuo hakee. "Aajoojoo" sanoin ja nousin penkiltäni. Kipusin kaapilleni ja etsin kyseiset farkut jonka jälkeen ojensin ne Isbelle.
-
"Huomenta!" Kuului Jessikan virkeä ääni, tuon toinen puolisko ei ollut aivansamaa mieltä, tarkoitin siis Ollia.Olli laahusti huppu päässä Jessikan perässä huoneeseen. "Ei taida Olli olla aamu virkku?" Kysyin vittuillen.
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️