7 . fucking wonderful

17 2 2
                                    

*Jessika*
Suunittelimme Ollin kanssa että tehtäis tänään jotain kahestaan. Olli vaan sano mulle et nähään S-marketin pihas ysilt. Mulle käy. Olin siis tullut aivan ihanaan kotiini. Ei nyt oikeasti... mielelläni olisin jossain muualla.

Kävin suihkussa, meikkasin uudestaan ja vaihoin vaatteet. Laitoin mustat leveä lahkeiset farkut ja pitkähihaisen.
Asetin myös kaulaani pari korua jotka teki tästä asusta kivemman.
Harjasin hiukset ja pakkasin mun reppuun rööki tavarat, matkalaturin, puhelimen ja lompakon.

Lähdin rappusia alas. Isäni istui sohvalla ja katsoi minua arvioivasti.
"Minne matka nuorineiti?"
"Abylle menos" vastasin vaikkei se totta ollut, pieniä valkoisia valheita vain...
"Moneltas aatelit tulla takasin?"
"Entiiä, Eikai haittaa jos menee myöhään?" Sanoin.
"Ei" isäni vastasi ja otti uuden oluen kontista.
"Moikka" sanoin
"Moro"

"Huoh" huokaisin kun suljin ulko-oven. Isä käyttäytyy aina välillä oudon kivasti ja sitten taas välillä ihan kauheesti.
Ihan sejasama tänään yritän pitää kivaa!

Lähdin kävellen kohti S-markettiä.

Saavutin S-marketin pihalle ja näin Ollin seisomassa pyörä telineiden luona, kävelin tuon luokse.

"Moi Olli!"
"Aa moi Jessika"
"Mitäs tehään?" Kysyin.
"Käydää eka kaupas." Olli vastasi, otti minua kädestä kiinni ja lähti viemään kohti kaupan ovia.

Kävelimme kauppaan sisään. Kävelimme eri hyllyjen väleissä. Olli nappasi mukaan mansikoita ja limua jonka jälkeen lähdimme kohti kassoija edelleen käsi kädessä. Olli maksoi ostokset ja laittoi ne reppuuni.

"Saanko jo tietää minne mennään?"
"Et" Olli vastasi hymyillen.

Kävelimme pari kilsaa yhteen suuntaan samalla puhuimme kaikkea elämästä, tulevaisuudesta, Joonaksesta ja Abysta, musiikista, ongelmista ja näin edespäin.

Vihdoin tuli käännös. Kävelimme viellä hetken aikaa kunnes näköpiiriin tuli kivan näköinen syrjässä oleva ranta.
Hymyilin ajatukselle että Olli toi minut oikeasti vain rannalle hengailemaan hänen kanssa.
Istuimme laiturin päätyyn ja Olli kaivoi omasta repusta kajarin.

"Mitä kuunellaan?"
"Lil peep" vastasin
"Joo" Olli vastasi ja laittoi soittolistan soimaan.

Olli otti repusta mansikat ja limun.
Tuo asetti ne meidän väliin. Tää oli
Jotenkin nii söpöä.

"Tykkääks?" Olli kysyi.
"Joo" vastasin hymyillen.
Olli hymyili minulle takasin tyytyväisenä.

Syötiin Ollin kanssa siinä mansikoita ja puhuttiin samalla kun Lil peep lauloi taustalla. Tää tunnelma tässä koko jutussa oli niin ihana.

Kello oli jotain yksitoista illalla.
Oltiin istuttu tässä puoltoista tuntia. En valita kun on näin hyvää seuraa.

Katsoimme toisiamme ihan hiljaa. Tuo piti minua kädestä.
Olli hivuttautui myötä lähemmäks ja painoi sen huulet mun omille.

Mulla oli turvallinen olo. Kaikki tuntui oikealta. Kaikki tuntui hyvältä.

Olli irrottautui musta ja hymyili edelleen.

"Lähetääks mäkkäriin syömään?"
"Joo" vastasin
Olli hymähti jotain vastaan ja alkoi pakkailla tavaroita.

Kävelimme mäkkäriin noin puoltuntia. Tehtiin tilauksemme ja istuttiin pöytään. Väittelimme Ollin kanssa nugeteteista koska Olli väitti että ranskalaiset ovat parempia kuin nugetit.

Ruoka tuli pöytään ja aloimme syömään. Loppu tulema oli se että Olli söi MINUN nugetteja jotka oli juuri haukkunut pystyyn. Miten kehtaa edes???

Saimme syötyä ja kävelimme mäkkärin ovista ulos.

"Haluutko tulla meille yöks" Olli kysyi.
"Joo tottakai" vastasin.

Otin puhelimeni taskusta ja näppäilin isälle viestin.

"En tuu kotiin yöks"
Lähetin viestin ja tungin puhelimeni takaisin taskuun.

Lähdimme kävellen Ollin kotia kohti.

Kävelimme taas noin puolituntia mutta aika menee nopeasti hyvässä seurassa.
Olli avasi ulko-oven ja päästi minut sisälle, tuo johdatti minut omaan huoneeseensa.

Ollin huone oli ihanan tunnelmallinen. Basso huoneen nurkassa, iso sänky, paljon kasveija ja kynttilöitä.

Heitin reppuni maahan samalla kun Olli sytytti joitain satunnaisia kynttilöitä päälle.

"Saanks myö jonkun t-paidan?"
"Joo ota vaan tost lipastost joku" Olli sanoi ja osotti lipastoa

Otin jonkun bändi paidan ja vaihdoin sen päälleni.
Olli oli jo mennyt sänkyyn makaamaan heitettyään turhia vaatekappaleita pois päältään.

"Tuu viekkuun" Olli sanoi koiranpentu ilme kasvoillaan.
Eihän tuota voi edes vastustaa?! Epäreilua...

Kömmin Ollin  viereen ja tuo kietoi kätensä ympärilleni.

Tähän oli hyvä nukahtaa<3

"Secrets I have held in my heart
Are harder to hide than I thought
Maybe I just wanna be yours
I wanna be yours, I wanna be yours
Wanna be yours
Wanna be yours
Wanna be yours"

----------------------------------------------
🤍🤭

&quot;The last step before death&quot;Where stories live. Discover now