*Aby's pov*
"Aivittu!" Kuului manaus vierestäni ja kuului kauhea tömähdys. "Rakas mitä vittua?" Kysyin silmät kiinni Joonakselta. Tuo ei vastannut joten tyydyin itse katsomaan. Tuo blondi makasi maassa puolialasti. "Mitä sä siellä teet?" Naurahdin. "Nhh" tuo huokaisi. "Vittu mä tipuin" tuo kertoi."Paljon kello on, et pitääks jo herää?" Kysyin haukotuksen kera... "kello on vast kolme yöl" Joonas tuhahti ja nousi lattialta. "Tuu tänne takas rakas.." mumisin unisena ja taputin vieressäni olevaa paikkaa.
"Haluun seinä puolelle, en haluu enää herätä siihen et tipun sängystä alas" Joonas murahti ja kömpi sängylle seinän puolelle. "Mhhm" mutisin.
Asetin pääni vasten Joonaksen rintaa, se oli lämmin. Joonas kiersi kätensä ympärilleni ja painoi päänsä hiusteni sekaan. Tuo pussasi päätäni.
"Rakastan suo" Joonas huokaisi. "Mäkin suo.." vastasin hiljaa silittäen tuon selkää yhdellä kädelläni.-
"TUUT, TUUT, TUUT" maailman loppuko oli tulossa? Eikö Joonas tosiaan herää tuohon?? Taino en edes ihmettele. "Joonas laita vittuun toi maailmanlopun ääni" murahdin ärtyneenä vasten itse kitaristia.
"joojoo.." tuo tuhahti takaisin ja nappasi puhelimensa. Tuo sammutti piinaavan äänen ja kömpysi takaisin viereeni. "Kiitos.." Mutisin. "Ilo oli mun puolella" Joonas sanoi haukotellen."Tuu tänne rakas" Joonas mutisi minulle. Kipusin aivan kiinni tuohon taas. Joonas painoi päänsä kaulalleni ja sulki silmänsä. Sitten nukahdin.
-
"Aby voi vittu!" Joonas huusi katsoen puhelintaan. "No?" Mutisin ja kääriydyin paremmin peiton sisälle.
"Vittu me nukuttii pommii, kello on jo kaks!" Joonas sanoi. "Ei meijjen oo järkee enää ees mennä.." Joonas tuhahti ja kaatui selälleen takaisin viereeni. "Einii.." huokaisin.Hienosti menee tämä koulun käyminen sanoisin. Nappasin oman puhelimeni yöpöydältä ja katsoin ilmoja. Jessika oli spämminyt aivan saatanasti
----------------------------------------------
JessikaaaaJessikaaaa : missä olet
Jessikaaaa : HERÄÄ BITCH
jessikaaaa : NOUSS HUORA
jessikaaaa : NYT NYT NYT
jessikaaaa : homo! Ime munaa!
Jessikkaaa : NOUSE JA AAJAJAJ
jessikaaaa : haista vittu si!Minä : BRO HERÄSIN VAST NYT
Jessikaaaa : 😢🤬🤩🤯🤨😶🌫️😡😢 oot niin feikki et tuun sun luo nyt!
Minä : oon Joonaksel nii tänne vaa!
Jessikaaaa : bet!🤬🤬
Minä : rararararara
Luettu
----------------------------------------------
"Jessika tulee tänne" Tokaisin Joonakselle huvittuneena. "Okei" Joonas mutisi pelatessaa puhelimella jotain dino peliä keskittyneenä.Vetäisin lattialta jonkun Joonaksen hupparin päälleni ja horjahdin takaisin sängylle makaamaan. Muo väsytti ihan vitusti Jostain syystä. Ja oli kuuma.
-
"RARARARA!" Jessika huusi avaten Joonaksen huoneen oven, Ollikin oli mukana, tuo tepasteli kiltisti tuon minionin vieressä. "Pariskunnalla niin kiireitä makkarin puolella ettei edes kouluu ehtiny!" Olli sanahti. "Joo vitunmoisii kiireitä, eka Joonas tippu sängyst ja sit nukuttii melkee kellon ympäri" Sanoin väsyneenä peiton alla.
"Nii ne kaikki aina sanoo!" Jessika huudahti. "Mulla oli vitun tylsää koulussa!" Jessika jatkoi.
"Sori" mutisin haudaten pääni syvemmälle peiton sisälle."Ei se oikeest haittaa, mut tuun tänää sun luo yöks!" Jessika sanahti. "Käy" vastasin hymyillen. "Mäkin tuun!" Olli sanoi katsoen puhelintansa. "Käy" vastasin. "Mäki haluuuun, ette voi hylätä!" Joonas sanoi suu mutrulla. "Käykäy ja käy" mutisin kaikille.
"Hyvä" Jessika huokaisi ja kävi minun ja Joonaksen päälle makaamaan jonka jälkeen Ollikin tuli päällemme makaamaan. "Onks siinä hyvä?" Joonas kysyi parivaljakolta. "On!" Olli huudahti. "Tottahantoki!" Jessikakin myöntyi.
"Millo lähetää meille?" Kysyin noilta kolmelta. "Vaik koht" Joonas ehdotti.
-
ABYLLA
"Huomenna sit tuut kouluun!" Jessika hihkaisi. "Joojoo aina!" Tokaisin takaisin. Jessika pyöritteli minulle silmiä. "Haista paska, anna nukkua kerranki ku nukuin ei se yks luvaton haittaa!" Sihahdin tuolle. "Joojoo!" Jessika mumisi vasten Ollia.Emme tehneet hirveästi mitään koko päivänä. Olimme vain iltaan asti, söimme nuudeleita, katsoimme mlp:tä ja sen sellasita.
-
*Joona's pov"
"M-mitäh?" Abyn ääni kuului vierestäni, tuo puhui puhelimessa, kello oli 2.34 yöllä. "Ei voi olla totta!" Aby puuskahti. "Ei vittu!" Aby sopersi hiljaa. "Voinko tulla heti?" Aby kysyi.
"Joo, joo kiitos hei" Aby sanoi vielä puhelimeen kunnes lopetti puhelun.Aby alkoi itkeä siis aivan hysteerisesti, tuon henki salpaantui ja tuo alkoi täristä. "Aby mikä on vialla?" Kysyin tuolta kaapaten tuon syliini. "M-mä en pysty nyt" Aby sopersi itkien ja nousi otteestani. Tuo heitti hupparin päälle ja lähti huoneesta. Jäin vain katsomaan ovea mistä tuo juuri lähti, oloni oli tyhmä. "Jessika ja Olli!" Kivahdin kovaan ääneen. "Mm?" Jessika mutisi.
"Abylla ei oo kaikki hyvin se vaan lähti?" Kysyin nyt itse hieman täristen. Jessikan silmät rävähti tuosta lauseezta auki. "Mitä se sano sulle?" Jessika kysyi hieroen silmiään. "Se se sano et mä en en pysty nyt?" Sanoin hiljaa. "Eivittu!" Jessika manasi ja nousi sängystä. Olli katsoi aivan tietämättömänä.
"Nyt vittu vaatteet päälle ja menoks meijjen pitää löytää se." Jessika mutisi paniikissa ja veti hupparia päällensä. Tottelimme Ollin kanssa.Lähdimme huoneesta kohti ulko-ovea.
----------------------------------------------
🤬🤬😣🙁
DU LIEST GERADE
"The last step before death"
Jugendliteratur"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️