Jessika
8-marraskuuta, perjantai.
Ollilla on tänään synttärit, viettäisimme sitä keskenään meidän kaveriporukan kanssa, eli toisinsanoen ketään ylimääräisiä ei ole kutsuttu. Olen siis tällä hetkellä Ollin luona, mutta lähdemme joskus päivemmällä Minun luokseni johon sitten loput kaveri porukastamme tulevat. Kello oli 9.15 , yritin parhaimmillani säätää Ollille jotain synttäri aamupalaa, olimme siis kaikki skipanneet koulun Ollin synttäreiden takia.
Tein Ollille lettuja, leipää ja ostin valmiiksi myös Redbullin. Sanotaanko niin että lettujen tekeminen olisi voinut olla helpompaa... kahdesta ekasta tuli kirjaimellisesti mustia lettuija.. mutta pikkuvikoja! Loput onnistuivat hieman paremmin. Nyt menisin herättämään Ollin.
Olin ostanut Ollille synttäri lahjaksi pari Redbullia, käsikorun missä oli meidän nimikirjaimet, ja tein itse sellaisen hupparin. Olin tunkenut kaikki samaan lahjakassiin. Asettelin aamupalan ja lahjan pöydälle nätisti, tai no niin nätisti kun pystyin..
Kävelin Ollin Huoneeseen, avasin oven hiljaa..
Kävelin sängyn vierelle nostin peiton reunaa hieman ja sukelsin tuon päälle, peiton alle.
"Huomenta Rakas!" Hihkaisin. "Mhm huomenta..." Olli puhui möreällä aamu äänellään. "Paljon onnea Olliii, oot jo isopoika!" Sanoin tuolle kiusoitellen. Olli naurahti. "Kiitos rakas!" Olli jatkoi.Pusuttelin koko tuon naaman läpikotaisin kunnes muistin sen ruuan siellä keittiössä!
"Mut hei nyt vaatetta enempi päälle ja keittiöön, tein aamupalaa ja sun lahja on siellä." Käskin Ollia. "joojoo" Olli mutisi ja nousi sängystään. Tuo veti ruutu-yö housut päällensä lattialta ja lähti perässäni keittiöön."ihana!" Olli sanoi kun pääsimme keittiöön.
"Oot ihana.." Olli jatkoi ja otti minut halaukseen. "Kiitos niin paljon!"
"Ole hyvä rakas" vastasin tuon kiitollisuuden osoituksiin. Sitten tuo avasi lahjan."apua tää on upea!" Olli tokaisi tutkien korua. Katsoin tuota hymyillen. Tuo puki hupparin minun tekemän hupparin heti päällensä ja laittoi korun käteensä. "Kiitos muru, oot ihana!" Olli kiitti minua viellä. "Ole hyvä, rakastsn suo" vastasin. "Mäkin suo ihan tosi tosi paljon." Olli sanoi ja pussasi minua nenänpäätyyn. Sitten söimme aamupalan.
-
"Ootsä valmis lähetääks mun luo?" Kyselin Ollilta. "Oon mä" tuo vastasi sängyltä.
"Lähetään sit, kaikki muut on jo siellä." Sanoi.
"Aaokei lesgo!" Olli sanoi ja nousi sängystä.Kävelimme eteiseen, puimme kengät, takit, pipot ja hanskat. Ulkona oli jo suht kylmä ja luntakin satoi, ja kaiken lisäksi kävelisimme tästä jonkun 20-minuuttia Abylle.
-
Avasin koti oveni avaimilla ja päästin Ollin sisälle. "SYNTTÄRI SANKARI!" Joonaksen ääni kuului ja tuo tuli heti halaamaan Ollia, Olli sai Joonakselta lahjaksi Basson kieliä ja jonkun sortin baggy farkut.Kävelin taloon peremmälle ja bongasin Isabellan ja Abyn istumassa sohvalla. Isabellalla oli päällä mustat reijjäliset farkut ja niiden alla ruudulliset sukkahousut, tuolla oli joku musta bändi paita. En kyseistä bändiä tunnistanut. Abylla oli musta valkoinen ruutu collage paita ja tummansiniset Baggy jeans.
"Helou!" Huikkasin noille katsoen heitä hymyillen. "terve!" Nuo sanoivat synkassa.
Emme ajatelleet tänään vetää mitään perseitä, onhan meillä kyllä siis juotavia mutta ei silleen että oltais vitun kännissä. Aateltiin kattoo jotain leffoja, syödä, pelaa lautapeleijä ja kaikkea sen sellaista. Sitten saa nähdä ketkä
Jäävät tänne yöksi ja ketkä lähtevät omille teille."Hei Olli!" Isabella huikkasi ja nousi sohvalta.
"Paljon onnea!" Tuo toivotti ja antoi tuolle yhden bissen. "Hei kiitos" Olli sanoi.Joelkin oli ostanut Ollille basson kieliä ja Aby kolme redbullia ja askin röökiä.
-
Laitoimme pizzat uuniin, teimme erillaisia juomia, ja Ollin synttäri kakkuna toimi Kaupan halvin mutakakku minkä Joonas, Aby ja Isabella olivat saaneet koristella... mutta Isabella oli yrittänyt selittää tilannetta kun kakkuun oli koristeltu mukamas realistinen kyrpä. Isabella sanoi että yritti estää Abya ja Joonasta muttei kuulemma onnistunut. Enkä kyllä vittu yhtää ihmetelly, he on kunnon kauhukaksikko.Hengasimme kaikki minun huoneessani. Kello oli vierähtänyt jo mukavasti eteenpäin. jotkut olivat pienessä hiprakassa, söimme, juttelimme, katsoimme leffoja.
-
"Hei mut oli oikeesti tosi rento ja kiva ilta, kiitos!!" Isabella ja Joel selittivät ennkuin lähtivät. Nuo päättivät mennä Isabellan kämpille yöksi. Me jäimme nelistään meille.Oli jo aika myöhä, päivä oli sujunut mukavasti ja rennosti.
Kipitin huoneeseeni takaisin ja menin sängylle Ollin viereen peiton alle. "Onnea viellä rakas" sanoin hymyillen ja suutelin tuota.
"Eipäs paneskella siellä!" Joonas huudahti. Repesimme nauruun.
________________________________
JE LEEST
"The last step before death"
Tienerfictie"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️