29 . Wtf bro

10 2 0
                                    

<Aby>
Olin kävelemässä kotia kohti, Isabella tosin tulisi matkan varrelta mukaan. Nyt oli siis perjantai ja pääsin juuri koulusta. Isabella, Joel ja tottakai Joonas tulevat viikonlopuksi minun luokse.

Maanantai meni aika paskasti, mutta loppu viikko ihan okei? Tottakai jotain huutelua ja kuittailua mutta muuten ihan okei. Olen ollut loppu viikosta joka päivä koulussa.

-
"Hei Isbe!" Huikkasin Isabellalle kun näin tuon nököttämässä yhen vanhan bussi bysän seinää vasten. "Aimoi!" Isabella moikkasi minua hymyillen takaisin ja alkoi näpertää kuulokkeita pois. Kun vihdoin saavutin tuon halasimme.

"Mikäs plääni ekaks?" Isabella kysyi.
"Käydää eka kaupas, tekee mieli redbullia" tokaisin. "joo käy, vois ite ostaa monsterin" tuo totesi.

Kaupassa
Kökimme jo toista minuuttia energia juoma hyllyn välissä. Isabella ei osannut päättää minkä monsterin ottaisi, itselläni oli isokokoinen perus redbulli ja yks möfö.

"No ihansama otan tän" Isabella totesi ja nappasi kaapista perus monsterin. Hyvä valinta. "Mennääks?" Kysyin.
"Joo!" Tuo totesi ja lähti harppomaan kohti kassoja.

Saimme maksettua ja jatkoimme matkaa meille.

-
Olimme eteisessä ottamassa kenkiä pois. "Kuka vittu tääl on jo?" Isabella kysyi. "Joonas salee?" Vastasin katsoen maassa olevia pinkki-mustia DC:N kenkiä.

Kipusimme portaat ylös huoneeseeni ja avasin oven Isabellalle. "Joonashan se" Isabella totesi. Kävelin huoneen ovesta sisälle ja Joonas oli kääriytyneenä peittoni sisälle yhdeksi mytyksi.

Otin lattialtani tyhjän Redbull tölkin ja viskaisin sen tuota päin. Ei elettäkään. Tuolla vasta unen lahjat on.
Nappasin maasta tyynyn ja viskaisin sen täysiä tuota päin. "Mmh?" Kuului murina peiton alta.

"Huomenta unikeko" sanoimme Isabellan kanssa yhteen ääneen.
"Huomenta" tuo sanoi möreällä äänellä.

"Millon Joel tulee?" Joonas kysyi jo kaivaten kauhu-kaksostaan. "Kohta" Isabella totesi ja avasi monsterin.

"Anna hörö!" Joonas mankui. "Joojoo" Isabella sanoi pyöritellen silmiään ja ojensi monster tölkin Joonakselle.
Tuo hörppäisi siitä ja ojensi sen takaisin. "Thanks" Joonas kiitti ja hieroi silmiään.

"Millon sä tänne spawnasit?" Kysyin tuolta nyt vuorostaan avaten omaa Redbulliani. "Mul loppu koulu jo yhelt" tuo totesi. "Aahaaa" vastasin tuolle hymyillen. "Anna hörö" Joonas totesi ja nappasi Redbullin kädestäni. Kieltämättä tuo lipitti siitä puolet.

"Kiitos!" Tuo mutisi ja taputteli masuaan. "Olehyvä" sanoin.

"ONKS TÄÄL VITTU JOKU!" Kuului toisen lainen huuto ala-kerrasta. Joel.
"TÄÄLLÄ" Huusimme kaikki yhteen ääneen.

Joel tömisteli rappuset ylös kuin 5-vuotias kiukkuinen kakara. "Terse!" Joel tervehti kaikkia. "Heipähei" Isabella totesi hymyillen.

"Oikeest sul on myös skeittilauta??" Isabella totesi kysyvästi. "Joo joskus muksuna skeittaillu jonkun verran" Joel sanoi esitellen lautaa meille.

"Onks sulki Joonas?" Isabella kysyi kääntyen tuota päin. "Joo on" Joonas kertoi ja osoitti huoneen seinään nojaavaa dekkiä. "Enmä tienny et säki skeittaat" Isabella totesi hämmästyneenä.

"Tai siisku kelasin et vaan Aby" Tuo tarkensi. "Siis toi meijje nuorempi parivaljakko on kunno pro skater, otin vaa mukaa" Joel selitti. "joojoo" Isabella sanoi ymmärtäväisenä päästyään kärryille asioista.

"HEI JOONAS!" Älahdin aivan täyttä kurkkua. "mitä?!" Tuo säpsähti ja kysyi pelästyneenä. "OSTIN MEILLE SAMIS VAATTEET!" jatkoin innoisaani.
"MITÄ?!" Tuo kysyi hämmästyneenä.

&quot;The last step before death&quot;Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon