*Olli*
Silittelin tuon lyhyen musta tukkaisen upean tytön hiuksia samalla ajatellen omia koska tuo nukkui. Jessikaksi häntä kutsutaan. Sillonkun ekan kerran Jessikan näin jotain muljahti vatsassa. Ei pahalla tavalla vaan silleen kivalla. Eikä mulla oo ennen ikinä tullu tollasta tunnetta, se tuntu niin hyvältä.Enhän mä oo ennen hirveemmin tyttöjenkaa oo ollu tekemisessä parisuhde mielessä mutta tässä tuntu et kaikki loksahti paikalleen. Eikä muo kaduta ei yhtään.
Nähtiin ekaa kertaa siel Nikon bileis kesän alussa ja nukuttiin sillon jo ekaa kertaa yhessä. Voin sanoa että oli parhaat unet aikoihin. Ja mehän ollaan siis yhes jos on joltai jääny epäselväks.
Siirsin hitaasti tuon mustia hiuksia tuo korvan taakse kun tuo tuhisi levollisen kuuloisesti. Painoin huuleni tuon otsalle ja vedin tuon hieman lähemmäs itseäni.
"Olli" kuului mutina sylistäni. "Mm?" Vastasin. "Mennääks syömään?"
"Joo!" Vastasin ja aloin tekemään ylösnousemisen merkkeijä samoin kun parempi puoliskoni.-
Hipsuttelimme ala-kertaan missä oli äitini vastassa.
"Moi Jessika!" Äitini sanoi pirteänä. "Terve" Jessika vastasi haukotuksen kera. "Nukuitteko?" Äitini kysyi. Ihmeen ristikuulustelu?! "Joo, tai siis vaan Jessika nukku" selitin äitille.
Äitini hymähti.Otimme leipä tarvikkeet pöydälle ja aloimme tekemään leipiä. Äitini tällä välin häipyi jonnekkin olohuoneen uumeniin. Istuin Jessikkaa vasta päätä ja katsoin kuinka tuo teki leipiään.
"Haluun syliin" Jessika sanoi ja istui sivuttain syliini. "Shelvä" sanoin samalla mussuttaen leipiäni.
Rakastan Jessikan sivu profiilia. Niin nätti. Pitelin käsiäni tuon vartalon ympärillä nojaten tuohon.
Saimme syötyä jonka jälkeen siivosme jälkemme ja lähdimme ylä-kertaan.
-
"Mitä tehään tänään?" Jessika kysyi.
"Leffa maratoni, ei oo oikee muutakaan" ehdotin. "Käy paremmin kun hyvin" tuo vastasi "good"Sain valita ensin leffan joten laitoin "the ritual" emme kumpikaan sillä tavalla pelkää kauhu-leffoja joten niitä on kiva katsoa yhdessä. Vaikka yleensä se menee niin että jompikumpi meistä vain selaa puhelinta tai nauttii toisen läheisyydestä eikä keskity leffaan. Yleensä se olen minä joka vain keskittyy läheisyyteen. Varmaan koska en ole ennen tuntenut itseäni kunnolla rakastetuksi.
Tällä hetkellä makasimme yhtenä myttynä peiton alla päällekkäin. Minä päällä nauttimassa silityksistä. Jessika pyöritteli kikkura hiuksiani sormiensa ympärillä ja välillä piirsi selkääni erillaisia kuvioita. Minä vain hymisin tyytyväisyydestä. Kaikki oli suunilleen kohdillaan. Tai ei ollut mutta ainakin minulla oli kaveriporukka ja maailman ihanin tyttö. Minun mur.
Jessika otti meistä snäpissä kuvia ja lähetti joillekkin.
"Olli?" Jessika sanoi kysyvästi. Nostin pääni hänen rintakehältä ja katsoin tuota silmiin "no?"
"Kuka tää on, lähetin meist äsken kuvan jollekki randomille snäpis ja se vastas siihe 'OLLI?' " Jessika selitti ja näytti puhelintansa ja tuon tytön profiilia. "Aa se on rinnakalais luokkalainen, kai kuses muhun? Luulee et oon vapaa" selitin.
"Vastaa et jotai et joo kui" jatkoin. "Selkee" tuo sanoi ja painoi pusun nenänpäähäni. "Meni vähän ohi" mutisin suu mutrulla. Tuo katsoi minua niin söpösti ja hellästi. "Anteeks rakas" tuo mutisi ja painoi huulensa huulilleni. "Ootko nyt tyytyväinen?" Kysyin. "Olen" vastasin hymyillen. Ja katsoin tuon kanssa tuon puhelinta koska halusin tietää mitä tuo kyseinen tyttö vastaisi.
Tuo tyttö vastasikin aika nopeasti ja avasimme snapin.
"Onks Ollil nykyä muijja?" Snapissa luki. Naurahdimme ääneen. No eiku vittu omistan nykyään tälläsen söpön kesy apinan. Eivaa mun prinsessa.
"Vastaa sille et joo" sanoin. "Joo" Jessika vastasi ja lähetti snäpin minusta ja itsestään kuvan missä pidimme käsistä kiinni.
"Aha" seuraavassa snäpissä luki ja jonkun hetken jälkeen tyttö oli jo estänyt Jessikan. 0 random tyttö 1 Jessika ja Olli.
-
"Nyt toi tyhmä härpäke pois ja anna vähä rakkautta" sanoin tuolle leikisti. Tuo heitti puhelimen sängyn päätyyn "käy" Jessika sanoi ja suuteli minua.
Mun oma<3
___________________________
Perkele ku ei kirjottamine suju🧌
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️