30 . Smile

10 2 0
                                    

<Aby>
"Mm mitä vittuah.?" Mutisin tuntiessani sen että minua mätkitään tyynyillä 3 erisuunnasta ja yksi tekijä istuu hajareisin sylissäni. "Vihdoin sä heräsit!" Isabella hihkaisi iloisena vierestäni kun oli lopettanut minun mätkimisen. "no tottakai mä herään ku kolme ihmistä mätkii muo tyynyil."

"No kello on jo kolme päivällä et.. oli aika herätä." Joonas totesi päältäni.
"Vittu millo olisin viimeks nukkunu näin hyvin" mutisin.

"Mikä plääni täks päiväks?" Joel kysyi näpytellen puhelintaan todella npc tavalla.

"Entiiä vielä mut Isbe mennää tupakalle." Totesin jonka jälkeen painoin suudelman Joonaksen huulille ja tuo nousi päältäni. "Käy" Isabella sanoi.

Kävelimme portaat alas ja menimme takapihan terassille istumaan. Isabella tarjosi minulle tupakan.

Istuimme siinä hetken hiljaa kuunnellen lintujen vituttavaa piipitystä. "Hei sain idean!" Hihkaisin innoissani. "Kerro!!" Isabella sanoi.

"Värjätään hiukset!!" Kerroin ideani.
"Hei toi on vitun hyvä idea!" Isabella totesi. "Minkälaista ajattelit?" Isabella kysyi kiinostuneena. "Cherry red!!" Sanoin. "Hei joo se sopis sulle!" Isabella vastasi. "Entä sä?"
"Jotain moniväristä.." Isabella kertoi miettivänä..

"Mennää heti!" Hihkaisin ja pomppasin ylös. "Lesgo" Isabella totesi.
Joonas ja Joel varmaan ihmettelevät minne me hävittiin mut... kyl sen ehtii selittää. Lähettiin mun lähi ässään.

-
Olimme jo tovin valinneet hiusväreijä kosmetiikka hyllyjen välissä.
"Otan varmaan nää" sanoin Isabellalle osottaen Joannen 3€ halppis väreijä. Hiukset varmaan tippuu mutta mitä pienestä. Otin kolme pakettia blondia ja kaksi cherry red väristä, väriä.
"Hei joo toi cherry red näyttää kivalta" Isabella totesi hymyillen. "Niinpä, mut entä sä?"

"Aattelin laittaa blondii ja sit mustii raitoja" Isabella nappasi pari erillaista hiusväri pakettia, ja lähdimme kassoille, energia juomien kautta tottakai.

-
"Mooi!" Hihkaisin kun pääsimme takaisin meille. Kävelimme portaat ylös. "Missä vitussa olitte" Joel ja Joonas totesivat yhteen ääneen.  "Haettii hiusväreijä" totesimme noille.
"Eisaatana, koht teil ei oo hiuksia." Joel kirkui vieressä. Isabella läpsäisi tuota hennosti käsivarteen ja väläytti hymyn.

"Nonin Joonas saat olla mun henkilö kohtanen hiustenvärjääjä!" Kerroin tuolle. Tuo katsoi aivan tonnin setelinä.
"ENMÄ OO IKINÄ VÄRJÄNNY HIUKSIA PILAAN NE KUITENKI!" Joonas selitti pää syvästi tyynyä vasten.
"Hei ei oo vaikee nyt" Totesin tuolle silittäen tuon hiuksia.

"Jooel.." Isabella totesi varovasti.
"Eivittu! Mä vähintään pilaan sun hiukset!" Joel totesi katsoen Isabellaa. "No mitä pienestä!" Isabella sanoi ja heitti värit Joelin syliin päättävästi.
"Jaaha!" Joel sanoi.

-
Istuin itse jo henkilökohtaisen parturini edessä hoideltavana. Joonas hieroi Blondia väriä hiuksiini joka puolelle. Katsoin Joelin ja Isabellan touhuija. Joelilla oli astetta vaikeampi tehtävä kuin Joonaksella, Paria eriväriä pitkiin paksuihin hiuksiin.

"Eivittu!" Isabella manasi. "Tähä lattialle tippu väriä..." Isabella jatkoi.
"Ei sil oo mitää väliä" totesin hieman nauraen.

-
"Mennään röökille." Totesin Isabellalle kun molemmilla oli värit päässä. "Ehei me tullaa mukaan, livistätte taas jonnekkin tekemään tyhmyyksiä" Joonas selitti korvani vieressä, kädet minun lantiolla. "Totta turiset kuomaseni!" Joel sanoi.

-
Istuimme kaikki terassille. Kuka missäkin. "Abyy jätä jämät!" Joonas kinui söpö koiranpentu ilme naamalla. "Tottakai hupsu!" Vastasin ja ojensin tuolla tupakan. "Thanks" tuo vastasi hymyillen.

"Kaua noiden hiusvärien pitää vaikuttaa?" Joel uteli.
"Joku tunti" vastasin. "Joten voitas alottaa kattoo jotai leffaa" jatkoin ideaani. "Käy, katotaan smile! Se tuli just netflixii" Joonas kertoi.
"Käy" vastasimme Joelin kanssa.

"Eikai se oo... kauhua?" Isabella kysyi. "Onse" totesimme Joonaksen kanssa yhteen ääneen. "Eivittu!" Isabella torui.

-
Olimme kaikki jo sängylle kuka missäkin. Nojailin itse seinään hieman. Haluaisin olla Joonaksen sylissä mutta hiusväri estää tämän.

Laitoimme leffan pyörimään ja Isabella piti yhtäkättänsä Joelin käsivarrella ja toista peitolla. "Pelottaako?" Joel kysyi Isabellalta vittuillen. "Arvaa.."

"HYISAATANA!" Isabella huusi ja puristi Joelin kättä kun Smilen pää-henkilö viilsi naaman alueen auki. Kieltämättä näytti aika ällöltä.
-
Olimme laittaneet leffan pauselle ja käyneet ottamassa värit jo pois.
"Hei voisin kyl kuivaa nää heti" totesin isabellalle. "Mäki haluun!" Tuo sanoi.

Kuivailimme hiuksiamme kylppärissä ihan kaikessa rauhassa.

"Hei noi hiukset sopii sulle iha helveti hyvin!" Isabella totesi minulle. "kiitos!!" Sanoin hymyillen. Katsoin hiuksiani peilistä. Omasta mielestä näytti hyvältä myös.

"
"KUKKUUU!" Jessika kirkaisi avaten kylppärin oven. "MITÄ VITTUA MÄ SÄIKÄHIN" sanoin säpsähtäen. "Tultiin Ollinkaa kyläilee" Jessika selvensi. "Jäätteks yöks?" Kysyin harjaten hiuksiani. "Joo me aateltii jos käy" Jessika sanoi. "Joo käy" vastasin hymyillen.

-
Palasimme vihdoin huoneeseeni takaisin jossa kolme miehen alkua odotteli. "HEI ABY NOI HIUKSET SOPII NIIN HYVIN SULLE!!" Joonas hihkaisi ja tuli näpertelemään hiuksiani. "Ihanaihanaihana!" Joonas hoki kuten yleensä. "Hupsu" totesin tuolle ja kömmin tuo perässäni sängylle. Olli ja Jessika keskellä sänkyä sylikkäin ja Joel ja Isabella oikeassa päädyssä sänkyä.

Jatkoimme leffan katsomista.

<Isabella>
"HYIVITTU!" Kiljahdin ja nappasin Joelin kädestä kiinni. "Shh" Joel kuiskasi korvani vieressä rauhoittavasti. Tuo silitti kättäni todella hitain vedoin. Tältäkö turva tuntuu, sillä tämä on minun turvapaikkani..

Hinasin itseäni alemmas Joelin päällä ja tuo nosti päänsä pääni päälle.. mutta ennen sitä painoi huulensa hiuksieni sekaan. "Hipsuta jooko.." anelin hiljaa Joelilta. "Een" Joel totesi ja pörröitti hiuksiani. "No kunhan kiusasin.." Joel kuiskasi hiljaa. "Noi hiukset pukee suo tosi hyvin" Joel jatkoi korvani vieressä hiljaa hieman ujosti.. hymyilin. "Kiitos"
Vastasin...

<Jessika>
Olli ja minä olimme kääriytyneet peiton sisälle yhdeksi mytyksi. Nykyään Abylla oli kolme peittoa sängyssä koska tiesi kaikkien yleensä majailevan täällä. Koska täällä ei ole ylensä ole ketään kotona..

Ollin kädet olivat kietoutuneet ympärilleni, tuon huulet kaulallani. Ihana poika tuo matela... mun ihana.. kenelle mä ees valehtelen! VITTU KUKAAN EI KOSKE SIIHEN! Mun matela.

----------------------------------------------
🤗

&quot;The last step before death&quot;Where stories live. Discover now