27 . fucking bad feeling

10 2 0
                                    

*Aby*
Tunsin kuinka sänky allani hieman hytkyi. Joonas oli nousemassa. Nappasin tuon paljaasta reidestä kiinni. "Älämee" inisin. "Huivittu mä säikähdin"

"Mul on kusihätä" Joonas tokaisi. "Anna pusu ees" sanoin suu mutrulla silmät kiinni. "Saat sitkun tuun takas" Joonas sanoi ja lampsi huoneestani pois. Nyt oli siis lauantai. Darra-päivä poikaystävän kanssa. Olimme meillä taas kaksin. Äiti meni omia teitään.

-

Säpsähdin siihen kuinka joku avasi huoneeni oven. Olin nukahtanut uudestaan. Mutta en kauaksi vain 10-minuutiksi

Joonas asteli takaisin huoneeseeni redbulli kädessä ja vain mustat boxerit yllään. "Anna mullekki" vaadin unisena ja ojensin käteni tuota päin. "Kaikki muut on vaan hävinny" Joonas totesi

Tuo antoi redbullin minulle ja hörppäisin siitä. "Mitä muuta lupasit?" Kysyin. "Ainii" tuo tokaisi ja kömpi peiton sisälle kanssani.
Tuo oli käsiensä varassa yläpuolellani.

Tuo painoi pusuja otsalleni, nenälleni, poskelleni ja toiselle poskelleni muttei huulille. "Meni kaikki ohi" sanoin surullisesti. "Voih anteeksi" Joonas sanoi syvimmät pahoittelut ja suuteli minua. "Kiitos höpsö" sanoin
"Ilo oli täysin mun puolella!" Joonas ylisti.

"Musta tuntuu et kohta tulee eiliset juoma tarjoilut ylös" parahdin ja nousin salaman nopeudella ylös. Pinkosin vessaan ja tein lähempää tuttavuutta vessan pöntön kanssa samalla kun Joonas oli tullut taakseni pitelemään hiuksiani.

"Hyivittu" mä huokaisin kun pyyhin suuni paperiin ja vedin vessan.
"Olit kyl sellases jorris eilen et huhu" Joonas sanoi halaten minua takaa-päin.

"Mm" mutisin. "Buranaa?" Joonas kysyi. "Tottavitus" vastasin. "Jos kannat" jatkoin.

Joonas pyöritteli leikinomaisesti silmiä ja otti minut syliin.

Joonas hipsutteli keittiöön minä sylissään, tuo laski minut penkille ja lähti itse metsästämään Burana purkkia.

Katsoin ympärilleni ihmettellen että
Täällä on siistiä. Sitten huomasin pöydällä lapun nappasin sen ja aloin lukea.

"Huomenta darra-kuninkaat! Siivottii yhteis voimin kaikki sotkut mitkä aiheutettiin koska olitte eilen niin helvetin kännissä että ette ois pystyny kuitenkaan siivoo. <3 : isbe"

Joonaskin luki lapun ja samalla Tuo ojensi minulle yhden lääkkeen ja vesi-lasin. Vedin lääkkeen jonka jälkeen ojensin lasin takaisin että tuokin saisi.

"Niin huono olo" mutisin ja kuroin minun ja Joonaksen väli-matkan umpeen. Halasin tuota.

"Tänään ei kyl tehä yhtään mitään" mutisin tuon rintaa vasten. "Eivitus" Joonas komppasi. Meillä taisi molemmilla mennä eilen hieman yli. Ja minulla tosi paljon yli.

Kipusimme portaat ylös ja menimme takaisin huoneeseeni.

"Käyn suihkus" sanoin ja nappasin vaatekaapista puhtaat vaatteet. Joonas vain hymähti ja selasi puhelintaan sängylläni vatsalleen.

-
Palasin huoneeseeni ja vilkaisin Joonasta nopeasti, tuolla oli päällä minun mustat shortsit ja Slipknot t-paita. Mutta mikäs siinä hän näytti hyvältä ne päällä.

Joonas katsoi telkkarista jotain kauhu-leffaa. Peitto oli puoliksi hänen päällään.

Kävelin meikkipöydälleni ja tein skincaren koska en halunnut että naama räjähtäis just ennen koulun alkua. Harjasin myös hiukset.

Hipsuttelin sängylle Joonaksen kanssa.
Sukelsin peiton sisälle ja jäin siihen vain makaamaan. "Mun pikkunen" tuo kuiskasi ja asetti kätensä hiuksiini.

"Mil alal oot muuten Amikses?" Kysyin.
"Voisinhan mä olla lukio-" Joonas aloitti "mut et oo" keskeytin tuon. Naurahdimme. "No en ookkaa, mut siis perustutkinnon muusikko" Joonas sanoi. "Aika söpöä" sanoin.

"Mitä sä aattelit 9-luokan jälkee?" Joonaa kysyi. "Oon miettiny media alaa, jotain valokuvaamista" Selitin.
"Sit voit tulla ottaa meijän bändist kuvia" Joonas sanoi innoissaan. "Totta"

"Mut enne mitään sellasta kärsitää darra" nauroin. "Hyvä idea" Joonas sanoi ja laittoi peiton paremmin päällemme.

Painoin pääni tuon kaulalle ja tuo asetti kätensä ohimolleni.

Joonas vain silitteli minua ja minä vain nautin. Jossain kohtaa vain nukahdin.

Vitun darra!

___________________________
👀🖕🏿

&quot;The last step before death&quot;Where stories live. Discover now