*Aby*
Heräsin Joonaksen lämpöisestä syleilystä. Aurinko puski sädekaihtimien läpi silmiini. "Vittuh" manasin heti aamusta. "Aamu raikas iloinen" Isabella kailotti toiselta puolelta sänkyä. "No vittu kyllä" sanoin erittäin iloisesti."Minne mennään muuten ryyppäämään?" Isabella kysyi.
"Meille vaa, siel ei oo ketää" selitin "Aajoo käy" Isabella sanoi."Mennää tekee kahvii ja röökille" Isabella ehdotti. "Käy" myönnyin ja taiteilin itseni pois Joonaksen sylistä. Heitin Joonaksen eilisen hupparin lattialta päälleni ja menin Isabellan perässä keittiöön. "Maidolla, sokerilla?" Isabella kysyi samalla kun teki kahvia. "Joo" vastasin haukotuksen kera. Tuo taiteili meille kahvit kuppeihin ja lähdimme kohti parveketta.
Tarjosin Isabellalle tupakan ja sytytin meidän molempien tupakat. "Eilen oli hiton kiva päivä" Isabella sanoi. "No niin kyl oli" komppasin tuota.
"Voitte sit jäädä yöks meille jos haluutte, Olli ja Jessikaki jää" selitin Isabellalle. "Käy, enmä jaksa kännis lähtee luikertelee kotii" Tuo vastasi. Hymähdin tuolle.
Yhtäkkiä parvekkeen ovi kävi. "Jätit mut yksin nukkuu" Joonas sanoi surullisesti. "Voi itku" Joel sanoi Joonaksen takaa aamu äänellään.
"Se on vakavaa!" Joonas parahti."Miten voin korvata asian, ettet oo ihan mökömökö?" Kysyin. "Pusulla" Joonas vastasi ja käveli minua päin. Pussasin tuota nenänpäätyyn. "Meni ohi saatana" tuo manasi. En kiusannut tuota enempää ja painoin huuleni tuon vastaaville. "No onpas söpöä" Joel sanoi Isabellan vierestä.
"Oot vaan kade hokka" Joonas sanoi näyttäen kieltä tuolle. "Turpakii Porko" Joel sanoi.
"Voin tarjota teille tupakat" Sanoin pojille ja otin askin taskustani.
Ojensin noille tupakat ja sytkän.
"Kiitos" kuului molempien suusta.
"Haluuks toisen?" Kysyin Isabellalta.
"Joo" tuo sanoi. "Tos" sanoin kun olin saanut askin ja sytkärin takaisin. "Thanks" tuo vastasi. Otin itsellekin toisen ja sytytin sen. Näin saatiin tyhjennettyä yksi aski taas vaihteeksi.Laitoin tupakan huulilleni ja katsoin muita kerrostaloja. Kaikki samanlaisia mutta sisällä asui aivan erillaisia ihmisiä. Jotkut alkoholisteija, toisilla parempi tuuri ja asiat hyvin. Nää on niitä asioita mitä ajattelen.
Joonas tuli taakseni ja nojasi molemmille puolille parvekkeen kaidetta. Tuo oli minussa aivan kiinni. En valittanut, tykkään Joonaksen läheisyydestä.
Joel katsoi Joonasta aivan tonnin seteli ilmeellä. "Teen romance" Joel huokaisi hiljaa mutta niin että sen kuuli.
"Hokka oon kohta 18" Joonas tokaisi tuolle. "No niinhän sä oot" Joel sanoi ja käveli tuon luo pörröttääksen tuon hiuksia.
"Ooksä sit vähä pedofiili ku oot ala-ikäsenkaa yhes?" Hokka jatkoi miettimisiä ääneen.
"Enmä nyt sanois, eiks se suoja ikäraja oo joku 16-vuotta" Joonas mietti.
"Kai se on" Isabella liittyi keskusteluun."Ja muutenki ku miettii jollai vanhemmilla pariskunnilla on joku 15-vuotta ikäeroa et ei se vuos oo paha" Isabella jatkoi. "Fax" Joonas komppasi.
"Aby käydääks me sit hakee kahestaa juomat iltaa varten?" Isabella kysyi. "Käy" vastasin. "Entäs me?" Joel kysyi.
"Voitte mennä meille jo sit, Joonaksel on vara-avain" Selitin Joelille ja Joonakselle. "Joo" kuului myöntävät vastaukset poikien suusta."Laitan Ollille ja Jessikalle viestii et voi tulla sinne samaa aikaa ku te" Sanoin.
"Joo" Joonas sanoi."Mehä voitas meikkaa ja sit heti lähtee" Isabella ehdotti. "Mulle sopii, lähteeks poitsut heti meille?" Kysyin. "Käyks Hokalle"Joonas kysyi. "Käy"
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️