16 . cute cat videos

22 2 5
                                    

*Isabella*
Mentäisiin tänään Abylle taas. Mutta nyt Olli ja Jessikaki pääsevät paikalle.
Abylla oli idea että pelaisimme spiritismiä, en tiedä olenko kauhuissani vai innoissani... pikemmin kauhuissani. Mutta mikäs siinä..

Laittauduin yksiöni lattialla. Pitäis varmaa kaupas käydä? Jää kaappia valaisi vain valo. Noh ehtii sitä myöhemminkin täyttää..

Meikkailin loppuun ja vaihdoin vaatteet. Laitoin mustat revityt farkut ja mustan thrasher t-paidan.. se on Joelin. Asetin myös pari ketjua kaulaani jonka jälkeen pakkasin tarvittavat tavarat. Jäisimme siis porukalla Abyn luokse yöksi. Saa nähdä miten nukumme kun meitä on kuusi...

Puhelimeni alkoi soida... katsoin näyttöä ja siinä luki "Joel🖤"
Vastasin puheluun tottakai.

"Mis vitus oot" Joel räyhäsi minulle
"Ootan suo jo alhaal, sun piti olla täs pari minaa si" Joel jatkoi
"No vittu joojoo" sanoin tuolle ja painoin punaista.

Oon kaks minuuttia myöhässä ja tuo mies sekoo?? Nojaa.

Lähdun eteiseen ja puin kenkäni jonka jälkeen nappasin avaimeni korista ja painuin ulos.
Kävelin rappuset alas ja näin Joelin odottelemassa ovella.

Avasin oven ja kävelin ulos. Ulkona oli ihana kesäinen mutta viileä tuuli. Kohta kesä loppuisi. Voihavittu.

"Vittu vihdoin" Joel sanoi
"Joo o" vastasin tuolle ja otin askini taskusta. Polttelin tupakkaani samalla kun kävelimme bussi bysälle josta sitten Abylle.

Tunsin Joelin käden olkapäälläni.
Tuo silitti minua hieman. Hymy tuli suulleni väkisin.

*Aby*
Hengasimme Joonaksen kanssa sängylläni päällekkäin odotellessa muita. Kaikki tulisivat siis yöksi tänne ja pelaisimme spiritismiä sunmuuta.

Joonaksen käsi oli hiuksissani tekemässä hidasta edes takas liikettä samalla kun selasimme molemmat netin ihmeellistä maailmaa. Wautsi.

Säpsähdin hieman kun huoneeni ovi aukesi yhtäkkiä ja sisään marssi Olli ja Jessika.

"Moi" nuo tervehtivät yhteen ääneen. "Heipsu" vastasin väsyneenä.

Nuo heittivät tavaransa sängyn viereen ja hyppäsivät sängylle kanssamme.

Kuulin ulko-oven käyvän joten olettaisin sen olevan Joel ja Isabella.

Kyllä juuri he ne olivat. Kuului vain väittelyn ääniä.

Nuo tupsahtivat huoneeseen ja tervehtivät. Vastasin samalla mitalla takaisin. Nuokin heittivät tavarat sängyn viereen ja tulivat sängylle.

"Mitäs ekaks" Isabella kysyi innoissaan.
"Mul on nälkä" Joonas marisi..
"Mennää syömään" sanoin.

Muut eivät halunneet ruokaa joten lähdimme Joonaksen kanssa kahdestaan alas.

Teimme leipää. Ainut mitä mä osaan... eivaa.. ehkä.

Saimme taiteiltua leivät ja istuimme pöydän ääreen syömään leipiämme.

Joonas näytti hyviiinnnn söpöltä mussuttaessa leipää hieman väsyneenä.
Hymyilin itsekseni.

Saimme syötyä jonka jälkeen lähdimme takaisin huoneeseeni. Tuolla tuo nelikko makoilivat sängyllä hieman epämääräsissä asennoissa. Jalat missä sattuu.

Joonas päätti fiksuna poikana hypätä nuiden päälle. "Spiritismiä!" Sanoin noille sängyllä oleville olennoille. "Jooo" Jessika oli heti mukana.

"Ei varmasti ole totta" Joel vastusti.
"Älä sit pelaa" sanoin tuolle kuivasti.
"Pelaanha" Joel sanoi.
Katsoin tuota kysyvästi.
"Todistan ettei oo totta" Joel sanoi ylimielisesti. Tässä vaiheessa Isabella läpsäisi tuota käsivarteen. "Aha" Joel sanoi pyörittäen silmiään

Taiteilin laudan paperista. Istuimme kaikki lattialle piiriin.

"talossa ei saa olla muita ihmisiä jotka eivät ole osallisia pelissä.
Huoneessa ei saa olla auringonvaloa, raamattua, virsikirjaa tai ristejä.
Ei, painottaen EI saa koskaan kysyä, missä henki on tai milloin kuolen.
Täytyy olla kohtelias hengelle.
Ennen luvan saamista ei saa lopettaa.
Pelin loputtua, lasi täytyy viedä pois talosta ja rikkoa ulkopuolella.
USKO PELIIN!" 

Selitin muille, he eivät ole pelanneet ennen. Paitsi Jessika hänen kans ollaa enneki pelattu.

Asetimme sormet lasin päälle hennosti. Isabella hieman epäröi tässä vaiheessa. Mutta lopulta laittoi sormensa laudalle.

"Mä sit kysyn kysymykset" Jatkoin.

"Onko täällä ketään" kysyin aika kovaan ääneen. Lasi lähti liikkumaan. Ei herranjumala oisitte nähny Joelin ilmeen. Mutta noh.. lasi liikkui "yes" nimiselle tekstille.

"Mikä on nimesi?" Jatkoin kysymistä. Lasi kävi lukuisilla kirjaimilla. Nimeksi paljastui anne.

"Kuka teist liikuttaa tätä?" Joel kysyi arvioiden. "Joel kunnioita peliä" Isabella sanoi tuolle tiukasti. Joel vain tyytyi nyökkämään.

Jatkoimme peliä kysellen todella perus kysymyksiä. Ei mitään ihmeellistä.. mutta sitten Joonas sai idean kysyä jotain merkkiä, ääntä, kolahdusta tai jotakin.

"Anne voisitko tehdä jonkun merkin?" Kysyin. Lasi lähti liikkumaan. "Yes"

Odotimme kaikki jännityneinä paitsi että Isabellasta näki tuon ahdistuksen.

Kuulimme kolahduksen viereisestä huoneesta. Joelin ilme oli aivan tonnin seteli.

Pelasimme hetken kunnes olimme sità mieltä et nyt lopetetaan.

"Saadaanko lopettaa peli?" Kysyin.
Lasi likkui "yes"

Kiittelimme pelistä jonka jälkeen otimme sormemme pois. "Huoh" kuului Isabellan suusta.

"En ymmärrä miten tykkäät pelaa" Isabella totesi. "Se on hauskaa... siihen asti et tulee paha henki" Totesin

Isabellan ilme oli järkyttynyt.
"Meil oli hyvä, mut nyt pitäs polttaa tää lauta ja rikkoo toi lasi" jatkoin.

*Isabella*
Saimme pelin päätökseen ja lähdimme Abyn ja Jessikan kanssa rikkomaan lasia sekä polttamaan lautaa.

Menimme vain etupihalle hoitamaan asiat. Poltimme sen jälkeen vielä röökit. Kävelimme takaisin sisälle.

"ARGGG" kuului Joonaksen huuto.
Katsoimme toisiamme hieman järkyttyneinä ja lähdimme kohti huonettani.

Pojat istuivat eri puolilla sänkyä, Joonas näytti hieman kituvalta. "Mitä kävi?" Aby kysyi. "Vittu Joel löi muo... mun sukukalleuksia" Joonas marisi.

"Ansaittu" Joel sanoi ja käpertyi peiton sisälle. Saatoimme hieman nauraa..

Aby lähti hakemaan yhden lisä peiton. Katsoisimme loppu illan leffoja.

Tuo palasi huoneeseen ja heitti peiton sängylle. Nopeet syö hitaat. Jessika nappasi peiton itselleen ja Ollille.

"Me nukutaan Joonaksen kaa oikeella nurkassa!" Sanoin noille painottavasti.

"Me nukutaan sit Ollin kans vasemmal sivul!" Jessika sanoi nopeasti.

"Jaaaaa me nukutaan keskel... saatana" manasin.

*Joonas*
Meidän porukalla kesti hetki asettua sängylle mukavasti. Oli hieman ahdasta mutta mikäs siinä. Telkkarista pyöri joku komedia leffa mutta keskityin enemmänkin Abyn kanssa tiktokin selaamiseen. Tuo näytti minulle söpöjä kissa videoita joka toinen sekuntti. Mutta ei se haitannut. Mulla on hyvä olla.

Jossain kohtaa Aby kääntyi minua päin ja hivutti kätensä paitani sisälle rinnalleni. Tuo silitteli minua.

Katsoin Hetken muita.
Isabella ja Joel nukkuivat jotenkin sylikkäin.

Olli ja Jessika katsoivat Ollin puhelimesta jotain. UFOPORNOOOOO. Okei Joonas nyt loppu. Gn.

"I have nightmares, I have nightmares
I have nightmares all the time
So I stay awake, so I stay awake
So I stay awake all night
I say I'm gonna leave, I say I'm gonna leave
I say I'm gonna leave, but I think you're right
I'm gonna stay right here, I'm gonna stay right here
I'm gonna stay right here until I die
'Til I die
'Til I die
It's DIY
It's DIY"

________________________
Selkkis🖤

"The last step before death"Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora