*Joel*
istuin omalla sängylläni. tarkoituksena olisi siis mennä Isabellan kanssa baariin. me ei olla pitkään aikaan käyty joten jo on aikakin.
mun pitäis raahautuu suihkuun ja vaihtaa vaatteet mut ei tee mieli. meen silti en jaksa haista. kipusin vessaan, heitin turhat vaate kappaleet pois päältäni ja menin suihkun alle. peseydyin rauhassa kunnes aloin miettimään mikä se kellon aika oli kun mun piti nähä Isabella?????
"EIVITTU!" parkaisin kun älysin että mun piti lähtee jo noin 15-minuuttia sitten. voihan perse mä mietin ja peseydyin loppuun. menin suihkun jälkeen pika vauhtia makkariin ja hetin ekat lökärit ja hupparin mikä sattu vaatekaapista eteen. juoksin eteiseen ja lähdin kohti baaria.
saatoin VAHINGOSSA unohtaa lompakon kotio joten Isabella tarjoopi! kipitin hiljaista katua pitkin kohti keskustaa samalla kun laiyoin Isabellalle viestiä että tulisin myöhästymään. tuo niin tulisi vittuilemaan minulle asiasta.
saavuin vihdoin baarin eteen ja Isabella odottelikin jo siinä. tuo mulkaisi minua ja sanoi "meniks runkkaus hetki tavallista pidemmäks?" Isabella sanoi nauraen. "jo" vastasin tuolle sarkastisesti.
menimme baariin sisään ja tieotin että UNOHDIN lompakkoni kotiin. näin ei ole siis ennen käynyt joten tuskin tuo älyäisi. mutta mähän vaa unohdin sen joten mitä väliä..
*Isabella*
"vai että unohdit?" Isabella sanoi nauraen ja tilasi meille juomat. istuimme johonkin syrjäiseen tyhjään pöytään ja aloimme jutella kaikkea random paskaa. juteltiin esim siitä kuinka vituttavia ihmiset on ja että pitäisi mennä ottamaan uusia ig kuvia herra hokalle.
tilasimme useasti uudet juomat ja jatkoimme paskan jauhamista niinkuin ylensäkkin. puhelimeeni kilahti viesti joka oli Abylta. tuo varmisti onko minulla kaikki hyvin. vastasin joo ja että olen meidän äksy Joelin kanssa baarissa viettämässä iltaa parhaillaan.
olin jo suht koht hyvässä humalassa. eli todella humalassa. "nyt lähetääs mun luo" Joel tiedotti huomattuaan tilani paremmin. tuo oli itsekkin nousu humalassa. kävelimme taino... Joel hieman talutti minua suorinta tietä pois baarista.
pääsimme vihdoin ulos ja seisoimme baarin edessä polttamassa HOKAN tupakkeija. minä maksoin juomat sinä maksat tupakalla ja lheisyydellä.
joel katsoi minua sinisillä silmillä ja hymyili pienesti. "mikä hymyilyttää" kysyin ääni sammaltaen. "sinä" Joel vastasi yhtään sensuroimatta. hymyilin itsekseni näyttäen varmaan psykopaatilta mutta se on aivan okei.
"ootpas sä pitkä" sanoin Joelille ihmetellen samalla kun selostin jotain epämääräistä käsilläni. tuo naurahti älynväläykselleni. "ai oon?" Joel sanoi ja kaappasi minut pitkään haliin.
Joel ei välitä hirveämmin läheisyydestä mutta minut tuo on oäästänyt lähelle luottamuksella, luottamus mitä en ajjo rikkoa. tässä on hyvä.
lähdimme jonkun ajan kuluttua Joelin kämppää kohti voin sanoa että siinä meni hetki koska Jol joutui taluttamaan muo. en oikeen tuntenut sanaa tasa-paino.
vihdoin kun pääsimme Joelin kämpille kävelin suoraan makkariin ja heitin turhia vaatteita pois jonka jälkeen heittäydyin sängylle ja pyörähdin burritooksi Joelin peiton sisälle.
kuulin hetken vielä jotain ääniä keittiöstä, itse siis sekkailin jo unen-rajalla kunnes tunsin että Joel ujuttautui Burriton sisälle kanssani. "öitä" sanoin Joelille. "yritän nukkua" Joel vastasi. aha.
"Palaan kotiin päin sankan savun seasta
On vastaantulijoita, on kuoppa kadussa
On puinen asema, on tehdas suljettu
Pidän kädet puuskassa, piilossa tuulelta
Jos en tietäis, että siellä oot, en jatkais
En katsettani maasta sais
Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna?
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset, kun hajoan
Niin oothan tässä vielä huomenna?
Sä oothan tässä vielä huomenna?
Voisin kuunnella nauruasi soivaa
Kunnes sulaa ikijää tai yö on pysyvää
Kun raakkuu varikset ja syvälle käy multa
Tiedän jossain onnistuin, kun sinuun takerruin
Mitä pidemmälle päivät käy, mä toivon
Et ikuista tää onni on
Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna?
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset, kun hajoan
Niin oothan tässä vielä huomenna?
Sä oothan tässä vielä huomenna?"________________________
💞
ESTÁS LEYENDO
"The last step before death"
Novela Juvenil"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️