8 . cute curly head

17 2 2
                                    

*Aby*
Heräsin Joonaksen sylistä. Mulla oli lämmin ja hyvä olla.
Joonas tuhisi mun alla söpösti samalla kun tuon kädet olivat kietoutuneena ympärilleni.

Etsin puhelimeni käsiini jonka jälkeen katsoin viesteijä. Isabella oli nähtävästi lisännyt minut snäpissä joten addasin tuon takasin.

Tekisi mieli ryypätä taas. Koska kun on pää sekaisin unohtuu huoletkin.
Laitoin siis Jessikalle ja Isabellalle viestiä että tulevatko ryyppäämään puoliskojiensa kanssa.

Heitin puhelimeni toiselle puolelle sänkyä ja käänsin katseeni Joonakseen joka näytti niin rauhalliselta nukkuessaan.

Joonas alkoi heräillä.
"Mhm" tuo mutisi jotain.
"Huomenta emo boy"
"Huomenta psycho girl" tuo vastasi.
"Jaksaks ryyppää" kysyin.
"Joo" Joonas vastasi.

Jatkoimme makoilua sängyssä paitsi ainut ero oli että vaihdoimme asentoa siten että minä olin alla ja Joonas piti päätänsä masullani.

"Oot lämmin" Joonas sanoi tyytyväisenä.
"Niin säkin" sanoin hymy suin.

Me vain olimme Joonaksen kanssa ja puhuimme jotain tavallista paskaa.
Joonas kertoi että hän soittaa kitaraa ja skeittaa. I-h-a-n-a.

Joku spämmi puhelimeeni viesteijä. Avasin puhelimeni ja huomasin sen olevan Jessika.

"Minne ryyppää?"
"Millonnn?"
"Kennekaaa?"
"LUTKA VASTAA"
"HUORA"
"HORO"

Tuo jotain spämmi.

"Ehk Joel ja Isabella, entiiä mis ja millon ehota" vastasin.

"Jossai autiotalolle ja joskus kuuden aikaa?" Jessika ehdotti.

"Joo heippa"

"Heippa"

Keskustelu oli lyhyt ja ytimekäs. Laitoin tuon jälkeen Isabellalle viestiä hän ja hänen puoliskonsa tulisivat myös.

"Me tullaa Joelinkaa juomaan"

Joel ja Isabella tulisivat myös.

Mutttaaaaaa... toisaalta ei tekisi pahaa nukkua vielä hetki Joonaksen sylkyssä.... Jooteeeeen... Gn...

Joonas hipsutteli muo ja kerto musta kivoja asioita. Siihen mä nukahdin<3

*Isabella*
Meillä olisi siis ryyppy reissu tiedossa. Taas.
Minä hankkisin juomat noille vauvoille jotka eivät saa alkomaholia kaupasta itse.
Tiedossa olis 2viinaa pulloa, kaljakontti ja valkoviiniä. Kai niillä pärjää??? Ei me niin juoppoja olla... eihän?!

Kerroin Joelille suunitelmastamme ja tuo oli tottakai mukana.

Meikkasin ja vaihdoin vaatteet. Näkisimme yhdellä autiotalolla kello 18.00
Kello oli tosin vasta 16.38 joten aikaa olisi viellä.

Selailin vain puhelintani ja puhuin jotain random paskaa Joelin kanssa. Väittelyksi se meni... niinkö aina.

*Aby*
"Joonas"
"Mhm?"
"Mun pitäs meikkaa ja vaihtaa vaatteet" sanoin
"Eeeiiii!" Joonas mutisi ja väänsi surullisen ilmeen naamalleen.
"Joopas" vastasin
"Okei sit mä mökötän" Joonas sanoi suu mutrulla.
"Eiii Joonasss!!" Inisin tuolle
"Saat valita mun vaatteet jos et oo ihan mökömökö" sanoin tuolle.
"JOOOO" Joonas sanoi innoissaan.

Joonas hieman siirtyi että voin mennä meikkaamaan.
Meikkasin aivan normaalin meikkini jossa meni noin 15-minuuttia.

"Joonas tuu valittee ne vaatteet"
"JOOO!!" Joonas sanoi innoissaan ja kimposi vaate kaapilleni.

Tuo tutki innoissaan mun erillaisia farkkuija ja paitoja.
Mulla oli paljon vaihto ehtoja esim.. koruihin, käsineisiin, toppeihin, pitkähihaisiin, lippiksiin, farkkuihin yms...

Joonas valitsi siniset leveä lahkeiset farkut, verkkopaita, musta pitsinen toppi ja erillaisia koruija.

Vaihdoin vaatteet ja Joonas näytti todella tyytyväiseltä valintoihinsa.

"Saanks mäki sult farkut?" Joonas kysyi söpö ilme naamallaan.
"Ota vaa höpö" vastasin tuolle söpölle lampaalle.

Joonas otti vaatekaapistani leveä lahkeiset siniset farkut, melkein samanlaiset kuin mulla noissa on vaan pieniä yksityiskohtia. Tuo otti myös minun ristikaulakorun ja ison mustan t-paidan.

"Näytät hyvältä" sanoin ujosti.
"Sä näytät" Joonas vastasi pieni puna kasvoillaan. Ihana...

Joonas käveli muo päin ja kietoi kädet myön ympärille. Tuo painoi huulensa kaulalleni ja silitti selkääni. Mumisin tuolle jotain...

Huomasimme kellon vierähtäneen jo melkein kuuteen joten nappasimme tarpeelliset tavarat mukaan ja lähdimme autiotaloa kohti...

"Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa"

________________________
💀😭

&quot;The last step before death&quot;Where stories live. Discover now