*Joel*
"Joel lähetsä leffaa, ollaa ryypätty ny lähi aikoina aika runsaal kädel nii mietiittiin et jotai muutaki välil... ettei kuoltais ennen 35-vuotta:D"Joonas laittoi viestiä. Pyysi leffaan. En oikein älynnyt tulisko sinne myös muita??? Mutta voishan sitä mennä.
"Mikä leffa?"
"Joku kauhu!"
"Een välitö kauhusta mut voin mä tulla!" Vastasin
"Joop. Leffa alkaa 17 joten nähää 16.50 siel!" Joonas sanoi
"Jup!" VastasinKatsoin kelloa ja se näytti kolmea. Joteenn aikaa olisi viellä.
Päätin vaihtaa vaatteet. Vaihdoin jonkun mustan oversize hupparin ja mustat lökärit.
Yritin jotenkin myös vähän asetella hiuksiani... mutta eipä onnistunut.
Jätin hiukset vain auki ja pesin hampaat.Hyppäsin sängylle makoilemaan ja katsomaan puhelintani.
*Aby*
Joonas makoili sängyllä samalla kun katoin itteeni peilistä... itse asiassa en itteeni vaan mun kaulassa olevaa ketjua.Se oli jotenkin tosi söpöö et se anto sen ketju kaulakorun.
"Mitäs hymyilet höpö" Joonas sanoi sängyltä samalla kun kieri minun peittooni burritoksi.
"Tälle korulle!" Vastasin tuolle.
"Se koru ei oo ollu kenenkään muun kaulassa" Joonas sanoi hymyillen.Se laitto oikeesti ton korun.. mulle?!
Joonas ei eilisen illan jälkeen oo maininnu mitään siitä seurustelusta... enkä kyllä viitti kysyä.
Mut eiköhä selviä..Vaihdoin vaatteet, meikkasin... mitä nyt yleensä jonka jälkeen menin sängylle makoilemaan hetkeksi ennen kuin lähtisimme leffaan muiden kanssa.
Isabella ja Joel eivät ole puhuneet viime juoma reissun jälkeen. Mutta kutsuimme nuo molemmat leffaan salaa... otimme heille viereiset paikat, joko he ovat kiltisti siinä... tai sitten tappavat toisensa elävältä.. vähän siinä ja siinä.
*Isabella*
Vaihdoin vaatteet ja meikkailin rauhassa, meillä oli ideana lähtee porukalla leffaan.. taino siis mun puolisko ei oo tulossa. Ei olla ees juteltu sen jälkeen?? En ymmärrä mikä vittu sille tuli. Me vaan juotiin porukal iha kasuaalisti ja sit äjjä vaa sekoo? Wtf???Lähdin kävellen kohti bussi bysäkkiä että pääsisin lähemmäs keskustaa ja siitä sitten elokuva teatterille.
Katsoin Jessikan ig storya ja siinä oli Ollista ja Jessikasta kuva halaamaasa peilin edessä. Ne näytti niin onnelisilta.. en oo kyllä Jessikaan hirveesti päässy tutustuu. Mut Abyn kans ollaan jo iha parhaita kavereita. Ihan ku oltais tunnettu aina???
Painoin stop nappia ja kävelin bussista ulos. Lähdin raahatumaan kohti leffa teatteria.
*Aby*
Seisoimme Jo Joonaksen, Jessikan ja Ollin kanssa leffa teatterin edessä odottaen muita. Näin kauempaa Isabellan joka käveli meitä päin. Lähdin pinkoamaan häntä päin.
Vihdoin kun tavoitin Isabellan halasin tuota. Kävelimme takaisin muiden luokse ja Joonas ojensi leffa lipun Isabellalle.Isabella ihmetteli ketä me odotamme.. kunnes nurkan takaa käveli Joel. Tuo käveli niin hitaasti kuin ihminen voi.
Ihmeen etana.Isabellan suulle levisi hymy. Minuakin hymyilytti koska hän näytti iloiselta.
Joonas ojensi Joelillekki lipun ja lähdimme sisälle.Kävimme kassoilla ja ostimme herkkuija jonka jälkeen lähdimme kohti leffa salia.
Istuimme kaikki paikoilemme. Meillä oli ihan ylhäältä paikat aika keskeltä. Eli 6-penkkiä oli meille varattu. Istuimme paikoilemme ja Isabella katsoi minua niiin murhaavasti kun älysi että istuu meidän kaikkien kanssa keskellä Joelin kanssa. Eli minä ja Joonas yhdellä puolelle ja toisella Jessika ja Olli.
Mikä vittu siinä on että aina sata miljoonaa traileria ennen itse leffaa... boring...
*Isabella*
Joonas ja Aby olivat sitten laittanu mut ja Joelin heidän keskelle ettei varmasti kumpikaan karkaa. Varsinki toi Joel. Kauhee karkuri??Leffa oli just alkanu ja mulle ei ees kerrottu mikä leffa tää on... fake ass bitches..
Leffaa oli mennyt jokunen 30-minuuttia ja käännyin ensin Jessikaan ja Olliin päin. Nuo istuivat suunilleen samalla penkillä sylikkäin toisiinsa kietoutuneena. Sitten käännyin Joonakseen ja Abyyn.
Aby hipsutti Joonaksen masua samalla kun Joonas piti kättänsä tuon reidellä ja he hieman nojasivat toisiinsa."Joel" kuiskasin tuolle mukavihaisena.
"Mhm" Joel mutisi hiljaa kysyvänä.
"Hipsuta" anelin tuolta koiran pentu ilmeellä.Joel nosti kätensä lupaavasti mutta sekoitti vain minun hienosti asetellut hiukset ja jatkoi leffan katsomista.
"Joel ihan vitun oikeasti" tuhahdin tuolle ja aloin mököttämään.
Meni ehkä vartti ja tuo siirsi kätensä hiuksiini ja alkoi silittämään. Hymyilin tuolle.
Leffassa tuli ihan kauhee jumpscary ja reflexin omaisesti painoin pääni Joelin rintaa vasten. Tuo hymähti ja jatkoi leffan katselua... vaikka hyvin tiedän
ettei tuo tykkää kauhu leffoista.*Aby*
Leffa loppui ja lähdimme kaikki rynnimään pois leffa teatterista. Varmaan liiskasimme pari pirjo mummelia...
Pikku vikoja!!!Lähdimme kaikki eri suuntiin. Joutuisin tänään luopumaan Joonaksen lämpimästä sylistä ja ihanista lauseista ennen kun nukahdan.. VITTU.
Joonas saattoi minut kotiin asti. Käännyin tuota päin tuo katsoi minua niin söpösti ja viattomasti kuitenkin pieni ihana hymy suullaan.
*Isabella*
Lähdimme Joelin kanssa hänen luokseen. Siellä ei ole kaikista kodikkainta mutta Joel tekee siitä paikasta kodin. Hän on mun koti<3Kävimme kaupan kautta hakemassa limua ja jotain valmis ruokaa.
Meillä meni siinä jokunen tunti kunnes tavoitimme Joelin koti oven.Tuo päästi minut sisälle ja otin kengät pojs.
Ensin vain söimme Joelin kanssa kunnes päädyimme sängylle makoilemaan peiton alle.
Joel oli kiertänyt yhden kätensä ympärilleni ja silitti minua hieman samalla kun pidin päätäni tuon rinnalla kuunnellen sydämmen sykettä.
"Huokaus kulkee, se syliinsä sulkee
Jo vierähtäneen kyyneleen.
Tunnelma lämmin ja surullinen,
Mutta silti onnellinen.
Sun jalkasi hakkaavat katujen kultaa,
Mä jähmetyn keskellä jään.
Sä lähetät kaukaisen kaupungin luolista
Valoa lämmittävää.
Me neroja ollaan, sä tiesitkö sen?
Me keksimme rakkauden.
Sä olet maa, mä olen kuu.
Sä olet kuu, mä olen maa.
Rakennan sun sydämeesi taloa, mä rakastan sua
Enemmän kuin Jumalaa."Tässä on hyvä<3
________________________
Ihan söpö luku tuli mun mielest. Hope you like<3
ESTÁS LEYENDO
"The last step before death"
Novela Juvenil"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️