11 . Suprise suprise babe 1/2

19 2 4
                                    

*Joonas*
Sovimme että näkisimme Abyn kanssa tänään. Tai siis Joel ja Isabellakin tulisivat. Olisimme yötä Abyn luona kaikki. Samassa talossa, samassa huoneessa, samassa sängyssä??? Saa nähä mitä tästä tulee... tuskin mitään erityisen hyvää. Mutta noh ei ennakko luuloja.

Etsin puhelimeni käsiini ja selasin ilmoituksia etsien yhtä tiettyä. Abyn snäppeijä. Niitä halusin ja paljon. Ihan sama mitä asia koskisi.

Löysin haluamani ja tuo oli laittanut videoita ja chatteija.
Katsoin videoita. Nuo olivat siis eilis illalta/yöltä. Menin siis suoraan nukkumaan kun pääsin kotiin.
Aby selitti videoissa jotain skincaresta, meikeistä, vaatteista ja siitä kuinka haluaisi nukkua vieressäni.
Sulin tässä vaiheessa sängystäni vähintään läpi???

Abyn ääni on niin rauhoittava ja ihana, voisin kuunnella tota ihan millon vaan ja kuinka paljon vaan.

Tuo oli laittanut chattejakin.
"Nukutko jo Joonas" "öitä emo boy❤️"
"Meen nukkuu öitä💞"
"huomenta höpsö❤️ miten nukuit?"

Vastasin tuolle pahoittelevasti että menin heti nukkumaan kun pääsin kotiin, vastasin tuolle myös muita juttuja. I'm in love<3

Sovimme Joelin, Isabellan ja Abyn kanssa että näkisimme Abylla joskus neljän maissa. Mutta itse olin menossa jo kahden aikaan. Suunitelmissa olis nukkua Abyn sylkyssä.
En tosin kertonu sille että menisin sinne jo. suprise suprise babe...

Vaihdoin päälleni mustat isokokoiset shortsit ja t-paidan. Asetin pari korua kaulaani ja hivelin hiuksiani uuteen uskoon peilin edessä... mutta ei tästä harkan pesästä mitään hyvää saanu.

Otin conversen reppuni maasta ja tungin sinne laturin, lääkkeet, hupparin sekä lompakon.

Lampsin eteiseen ja vedin kengät jalkaan minkä jälkeen lähdin kävellen Abyn luokse. Matka ei ollut pitkä jonkun 10-minuuttia kävelyä vain. Onneksi.

Saavutin Abyn koti oven. Kävelin vain pokkana sisään ja hiippailin Abyn huoneen oven eteen. En ollut varma oliko talossa muita.

Raotin hieman huoneen ovea, näin Abyn sängyllä masulleen katsomassa puhelinta. Tuolla oli siniset farkut päällä sekä joku kuviollinen musta t-paita.

Hiippailin huoneen ovesta sisälle eikä tuo huomannut minua. Hyppäsin koko painollani tuon päälle ja tuo kiljahti.

"JOONAS" Tuo parkaisi.
"Mhm" mumisin samalla kun käänsin Abyn ympäri.
"Mitä helvettiä sä tääl teet jo?"
"Aattelin et tälläsel sun lemppari emo boy:lla on vip ominaisuus tulla ennen muita" vastasin ylpeästi.
"No tottakai" Aby vastasi.

*Aby*
Joonas tuli ennen muita eikä edes kertonu mulle. Ihana yllätys muru.
Joonas makoili päälläni tyytyväisenä.

"Haluutko nukkuu" Kysyin kuiskaten Joonakselta.
"Mm" Joonas mumisi ja otti paremman asennon päältäni.

Tuo asetti päänsä rintakehälleni ja kietoi kätensä ympärilleni.

"Öitä mutuliini" Sanoin tuolle.
"Öitä muru" Joonas vastasi.

JA VOIN SANOA ETTÄ SYDÄMMENI JÄTTI LYÖNNIN VÄLISTÄ.

En ole kokenut ikinä mitään tälläistä. Joonas pitää muo ihankun jotain särkyvää esinettä. Koskee ja kohtelee muo tosi varovasti eikä tee nopeita
Päätöksiä tai liikkeitä. Joonas tietää miltä musta tuntuu.

Lukas taas painoi muo ainakun muita ei ollut. Eihän se musta muuta halunnut. Mitä mä ees ikinä näin siinä ihmisessä. Vittu.

Silitin Joonaksen hiuksia ja tuo sanoi jotain unissaan mutten saanut siitä selvää.

Nukahdin Joonaksen söpöön tuhinaan...

"Mä toivon että ihmiset sun ympärillä kohtaa sut niin ku sä oot
Ja toivon ymmärrystä niitä kohtaan jotka ei vaan ymmärrä
Koska vaikka kuinka koittaisit olla kaikille se mitä ne tahtoo
Niin aina on niitä jotka löytää vikoi muista"

"Jos hän haluu mut kokonaan
Niin rauhassa pyydän viel odottaan
Mulla on muistoja, jotka ei kestä viel päivänvaloo
Hän kysyy menneestä, kysyy vuosista, joit en oo muistanu vuosiin
Hän kysyy lauluista, kysyy tarinoista, joita mieli ei suosi
Hän kysyy nykyisestä, kysyy inhokki kaduista, suosikki saduista
Hän kysyy päivistä, kysyy vaikeista lähdöistä, takaisin paluista"

___________________________
10-luvun kunniaks Aby&Joonas💞💞💞
Seuraavas luvus myös isbee&Joelia🫶🏼
Moiksu!

&quot;The last step before death&quot;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum