*Aby*
Oltiin päästy sisälle takasin tosin nyt mukanamme oli myös Isbe ja Joel.
Meillä oli hauskaa tosin Heitettiin ihan paskaa läppää.
Olin ollu tän illan ihan kiinni Joonaksessa. Mut tällänen musta tulee kun oon kännissä.
Joonas piti sen kättä mun hiuksissa ja mun käsi oli jossai sen reiden päällä.Yht äkkiä kuulen huudon "ABY MITÄ VITTUA" ääni kuului Lukakselle mun 'poikaystävälle' joka ei ollut mun poikaystävä. Oon sille kuin räsynukke jota se vaan hyväks käyttää kun muilta tytöiltä ei saa pesää tai läheisyyttä.
En vain osaa päästää irti tuosta poijasta koska se aina luettelee mulle suunilleen murha romaania siitä miten se tappais mut. En usko että se sitä tekis mut aina pitää varoa. Ei oo äiti ainut kellä on paska mies maku...Lukas käveli muo uhkaavasti päin. Nyt se ois menoa! Lukaksen silmistä näki vihan. Mutta miks? Miksi häe on vihanen mulle kun HÄN itse painaa muita muijjia ympäri vuorokauden ja niin edespäin..
"MITÄ VITTUA SÄ TÄÄLÄ OOT TOISEN POIJAN KAINALOSSA?!"
"Mhm" vastasin kännissä. Ei mulla ollu täs mitää mahiksia mihinkään koska oon umpi kännissä. "VHITTU AATELITKO LYÖDÄ TAI TAPPA MUT NYT?" Sanoin korottaen ääntäni tuolle.
"VITTU VARMAAN PITÄIS VÄHINTÄÄN LYÖDÄ?!" Lukas sanoi ja oli nostamassa kättänsä lyödäkseen muo.*Joonas*
"MITÄ VITTUA" Joonas huusi samalla kun nousi ylös sohvalta. "VITTUAKO ALAT NYT UHOOMAAN VITUN HINTTI" Lukas räyhäsi takaisin.
"HAISTA PASKA VITUN NAISTEN HAKKAAJA" Joonas huusi ja tönäisi Lukasta rinnasta taaksepäin.*Aby*
En ehtinyt edes sanoa kissaa kun nuo kaksi tappelivat lattialla. Jostain kumman syystä tää oli hauskaa muiden mielestä ja vaan kannusti.Jossain kohtaa Niko tuli paikalle. "Mitä hevonvittua" Niko karjui. "VITTU NIKO OOTSÄ KUTSUNU TÄNNE BILEISIIN NAISTEN HAKKAAJAN" Joonas huusi pää punaisena.
"EIEI NIKO VITTU OOT KUTSUNU TÄNNE BILEISIIN ÄJJÄN JOKA VIE MUN MUJJAN VAIKKA ON HOMO" Lukas räyhäsi takaisin.
"VITTU IRTI" Niko ohjeisti huutaen ja irroitti Joonaksen Lukaksesta.
"Vittu tää oli vika kerta ku kosket Abyyn" Joonas uhosi edelleen."Niko käske tän paskan häipyä täältä" Joonas sanoi katsoi Nikoa. Niko ja Joonas ovat olleet kavereita lapsesta asti.
*Niko*
"Niko käske tän paskan häipyä täältä" kuului Joonaksen suusta samalla kun tuo katsoi minua melkein kyyneleet silmissä. Joonas pyytää vähän joten kun hän jotain pyytää se myös toteutetaan.
"Lukas painu vittuun" Nikon käsky kävi. Lukas mulkaisi kaikkia huoneessa olevia ja lähti ohittamaan Joonasta samalla tönäisten tuota.*Aby*
Istuin sohvan nurkassa. Tiiän ettei kukaan enään riitele. Mut muo ahdistaa. Itken vasten Jessikaa samalla kun Jessika halaa muo. Mikään ei tunnu oikeelta. Miks teen niin paskoija valintoja? Sotkeudun aina kauheisiin ihmisiin...
"Anna rööki ja sytkä käyn ulkona" sanoin. "Joo"
Jessika vastasi ja ojensi haluamani.
Nousin sohvalta ja meinasin horjataa. Kävelin ulko ovelle ja menin terassille. Istuin yhdelle tuoleista jonka jälkeen sytytin röökin.Joku avasi oven ja sulki sen. Joku tuli seurakseni. Se oli Isbe.
"Ootsä kunnossa?" Isbe kysyi.
"Oon mä" vastasin, Vastaan noin aina.
"Voi pikkunen mä ja muut nähään hyvin ettet oo" Isbe sanoi ja sytytti itselleen röökin myös. "Tieks elämä on vaan paskaa eikä oo syytä jatkaa" lausuin samalla kun linnut sipersivät. Kello oli neljä- aamu yöstä.
"Kyllä täältä sulle syy jatkaa löytyy" Isbe vastasi ja tumppasi röökin pojs.
"Niin kai" vastasin kyllästyneenä.Yhtäkkiä Joonas tuli terassille. "Mäe jätän teijjet nyt hetkeks kahden" Isbe sanoi ja nousi penkiltä jonka jälkeen häipyi sisälle.
Joonas ei istunut tuolille vaan Joonas tuli mun viereen ja halas muo. Mulla oli omalla tavalla turvallinen olo. Mut Lukaksen jälkeen muo pelottaa.
Halattiin pitkään. Tunsin kuinka kyyneleet vierivät pitkin poskiani.
"Aby anteeks" Joonas sanoi hiljaa nyyhkyttäen. Siinä me kaks itkettiin aamuyön pikku tunneilla hämärässä. "Et sä tehny mitään väärin" sanoin hiljaa tuon kaulaa vasten.
"Tää on sen Lukaksen syytä" sanoin hiljaa itkien.
"Mitä se teki, haluuks kertoo?"Oltiin juteltu Joonaksen kanssa suunilleen tunti terassilla. Kerroin sille koko mun ja Lukaksen tarinan. Kerroin muunmuassa siitä miten se uhkaili muo, miten se palas aina mun luo ku kukaan muu ei ollu tarjolla ja niin edespäin.
Joonas piti muo suunilleen sylissä koko tän ajan.Joku avasi ulko-oven ja se paljastui Isbeksi. Isbe vaikuttaa tosi kivalta
Ihmiseltä. "Onhan kaikki tääl hyvin?" Isbe kysyi. "Joo" vastasimme samaan aikaan. "Tota tein teille nukkuma paikan tohon johonki vieras huoneeseen tuutteks kattoo?" Isbe kysyi. "Joo me tullaan" vastasimme ja aloimme nousemaan. "Tota Jessika ja Olli nukahti tuoho sohvalle nii laitan teijjet vieras huoneeseen" Isbe selitti.Kävelimme läpi olo-huoneen ja siellä Olli ja Jessika nukkuivat sylikkäin peiton alla mytyssä. Aika söpöt.
Isbe ohjasi meidät vieras huoneeseen ja häipyi. Joonas hyppäsi sängylle ja minä kömmin perässä. Etsin hyvää asentoa jonkun aikaa kunnes Joonas kiertää kätensä ympärilleni ja kuiskaa korvaani. "Öitä psycho girl"
"Öitä emo boy" vastasin ja suljin silmäni.----------------------------------------------
Gn.
BINABASA MO ANG
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️