42 . all i need

6 2 0
                                    

Isabella

Katselin kaksioni ikkunasta ulos, lehdet kellersivät puissa ja osa tipahteli jo omaa aikaansa maahan, syksy oli tulossa. Säät olivat kylmenneet ja illat hämärtyneet, toisaalta pidän tästä koska syksy on mun lempi aikaa vuodesta. Voi pukeutua paksuihin huppareihin ja juoda viltin alla teetä hyvän murha dokkarin kera.

Hörppäisin kahvista uudestaan, oikeastaan minun pitäisi mennä suihkuun ja ehkä hieman meikkailla.

Joel oli siis tulossa luokseni, yleisesti hengailimme aina minun kaksiossani mielummin kun tuon suhtkoht tyhjässä yksiössä. Minun kotini oli toisin sanoen kodikkaampi.

Ajattelimme Joelin kanssa että katselisimme jotain Halloween leffaa ja olisimme vain. Kanojen hoito reissusta oli mennyt jo pari päivää, emmekä olleet nähneet porukalla tai muutenkaan. Joten olisi kiva vaihteeksi ottaa ihan rennosti. Joel tulisi joskus puoli seitsemältä tänne ja kello oli tällä hetkelle viisi. Ehtisin hyvin käydä suihkussa ja meikata.

-
Levitin parhaimmillani meikkivoidetta kasvoihin, kajarista soi Gorillazin melancholy hill, olin siis käynyt suihkussa ja nyt meikkailin samalla kuunellen musiikkia.

Puhelimeeni kilahti viesti. Nostin puhelimeni pöydältä ja katsoin ilmoituksia

"Viesti käyttäjältä Joel🖤"

Hymy kaartui suulleni, näppäilin salasanani ja menin katsomaan mitä asiaa Joelilla olisi.

Joel kertoi viestissä että hakisi meille jotain syötävää, jonka jälkeen lähtisi tulemaan luokseni. Vastasin tuolle jonka jälkeen jatkoin meikkaamista.

Kun meikki oli valmis, hiukset laitettu päätin viellä, että vaihtaisin vaatteet.
Päädyin mustaan collagepaitaan ja mustiin löysiin farkkuihin.

Asettelin kirsikaksi kakun päälle viellä kaulakorun josta roikkui suht iso lukko riipus.

Kuulin kuinka asuntoni ovi kävi, se oli Joel, tuolla oli vara-avaimeni asuntooni. Olin antanut sen hänelle silloin joskus että hän voisi käydä täällä milloin haluaa vapaammin.

"Terve!" Joel huudahti. "Mooi!" Vastasin tuolle ja kävelin tuota vastaan eteiseen. Katsoin kun tuo riisui itseltänsä kengät ja takin. Tuolla oli tacobellin ruokakassi kädessään.

"Kävin hakee tacobellii meille, sen takia mulla meni näin kauan!" Joel selitti minulle. "Joojoo" hymähdin tuolle.

"Ja kävin ostaa meille redbullit" Joel vielä totesi. "Haluuksä et maksan takas?" Kysyin tuolta. "Ei, ei tarvii" Joel selitti nostaen redbullit tacobellin ruoka-kassista. "Okei" sanoin hymyillen.

"Aletaankos heti kattoo leffaa?" Joel kysyi. "Käy mulle" vastasin tuolle.

Istuimme sohvalle ja samalla kun avasin telkkarin Joel levitti ostamiaan ruokia olohuoneen pöydälle.

Avasin netflixin ja menin "Halloween kategoria"

"Käyks tää corpse bride niminen leffa?" Kysyin Joelilta osoittaen telkkarin näyttöä. "Käy" Joel sanoi. Hymähdin.

-
Olimme jo syöneet ruokamme Joelin kanssa, istuin sohvan toisessa nurkassa ja Joel toisella puolella.

Tämä olisi täydellistä jos saisi viellä vähän silittelyä. "Jooooel.." sanoin imarrellen. "Joojoo käy" Joel hymähti pyöritellen silmiään ja taputti toisella kädellä sohvaansa, sen merkiksi että voisin mennä tuon viereen. Minua hymyilytti. Joel piti katseensa telkkarissa kun minä asetuin tuon viereen. Olin sen verran lyhyt että mahduin ns makuulleen sohvalle noinkin päin.

Painoin pääni Joelin rintakehää vasten ja vedin viltin päälleni. "Enks mä sit saa vilttiä?" Joel sanoi närkästyneenä. Minua huvitti tuon käytös, mutta samalla olihan se ihan saakelin söpöä.

Vedin viltin niin että se oli meidän molempien päällä. "Enmä nyt oikeesti ois tarvinnu, kuha härnäsin" Joel sanoi ja oli jo asettelemassa vilttiä minun päälleni. "Ei, ei oo nyt vaan siinä, sit mulla on ainakin lämmin." Totesin Joelille ja laskin pääni takaisin tuo  rintakehälle.

Kuuntelin Joelin rauhallista sydämmen tykettä. Tuon yksi käsi siltti jotenkin selkääni, jos sitä pystyi silittämiseksi sanoa, se oli enemmänkin sellaista hellää pientä kosketusta sieltä sun täältä, ei sellasta kokonaista edes takaisin silittelyä, mutta se tuntui silti hyvältä ja ihanalta samaan aikaan.

"Voisiksä vähän mun päätäkin silittää" kysyin Joelilta. "En tietenkään!" Joel hiiskahti ja otti kätensä pois myös selältäni. Suupieleni kaartuivat alaspäin. "Kunhan vitsailin" Joel naurahti ja asetti kätensä hiuksiini. Tuo näperteli, leikki hiuksillani ja välillä aina hieroi hennosti päänahkaani.

Tässä on hyvä olla.

----------------------------------------------
^_^

"The last step before death"Where stories live. Discover now