*Isabella*
Kävelimme Joelin kanssa kohti kauppaa. Viime bileiden jälkeen tarvis vähän palautumista joten päätettiin Jöjönkaa pitää leffa ilta pizzan kera. Taino tuo nirsoperse syö sushia.Kävelimme kauppaan ja pizza osastolle. Otin itselleni mozarella pizzan josta Joel valitti mulle vaikkei itse edes välitä
Pizzasta???"Otatko oikeesti kaikista pizzoista mozzarellan??"
"Joo, ja sinulla ei oo varaa sanoa ku syöt päivästä toiseen sushia" sanoin.
"Aha" tuo vastasi ja lähdimme hakemaan sushia.Joel valisti itselleen maistuvat sushit jonka jälkeen lähdimme kassoille.
"Sä maksat" sanoin ja tönäisin tuota pienesti kylkeen.
"Sä sit seuraaval kerral" Joel vastasi.
"Joojoo" sanoin.Kävelimme bussi bysäkille koska menisimme minun luokse.
Siinä odottelimme bussia hetken.Pääsimme bussiin, bussi oli oudon tyhjä tänään. Kävelimme Joelin kanssa aivan taakse.
Istuimme vierekkäin ja juttelimme jotain satunnaista... tai väittelyltä se enemmän kuulosti.Nojasin päälläni Joelin olkapäähän ja tuo piti kättänsä reidelläni. Oloni oli turvallinen.
Siinä ehdimme 10-minuuttia hengailla kunnes tuli meidän pysäkkimme.
Joel painoi stop nappia ja häivyimme bussista.Kävelimme kesän illassa kotiani kohti.
Pääsimme kotiin ja laitoin ensimmäisenä uunin lämpenemään.
"Katotaan sit family guy"
"NO EI HELVETIS" Joel vastusti
"JOOPAS" sanoin ja heitin tuota rätillä.
"Aha" Joel sanoi ja lampsi vessaa
Kohti.Heitin pizzani uuniin ja odottelin 15-minuuttia kunnes tuo oli valmis.
"Mut joku kerta katotaan jotai muutaki ku Family Guy" Joel sanoi muka vihaisena.
"Eipäs katota" "Joopas" "Eipäs"Joel nappasi sushinsa ja meni sohvan nurkkaan. Kipitin pizzani kanssa tuon viereen istumaan. Siinä istuimme kylki kyljessä sohvalla.
"Sä haet kaukosäätimen"
"En hae"
"Haetpas" sanoin
"Aha" Joel ärähti ja nousi sohvalta.
Tuo kävi hakemassa tuon oudon kapistuksen jonka jälkeen palasi viereeni.
Repäsin tosin tuon kapistuksen hältä koska muuten tuo miehen alku olisi laittanut jotain ihan muuta kun Family Guy:ta.Söimme siinä rauhassa. Taino ei niin rauhassa koska Jori koko ajan valitti sitä että katotaan aina Family Guy:ta. Minkäs voi että on niin hyvä.
Olen tuntenu Joelin vain hetken, Meillä ei oo ikinä ollu suhdetta, se on enemmän vaa sellasta turvapaikan hakemista mitä molemmat tarvii. Mut ei kumpikaan valita ja meil on aina kivaa toistemme kanssa.
Oltiin jo katottu jonkun aikaa ja saatu syötyä. Hivuttauduin Joelin syleilyyn. Tuo siltitti minua. Tässä on hyvä.
"Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle
Ja rakastaa niiden rajoissa
Hiljentää risteyksiin ajoissa
Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle
Ja rakastaa niiden rajoissa
Kääntyä kotiin ajoissa
Me emme saa katsoa toisiamme
Niin että totuuden paljastamme
Laskemme sisään ja iäksi viereen
Tämä sääntö kolmas jo on
Emme saa tarvita toisiamme
Niin että vajotaan
Emmekä elää voi omillamme
Tämä on sääntö lohduttomin"----------------------------------------------
Isbe : hyi läheisyys.
"Näkee joelin jossain" "UUU TUUN SYLKKYYN"
CITEȘTI
"The last step before death"
Ficțiune adolescenți"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️