12 . Suprise suprise babe 2/2

22 2 0
                                    

*Joel*
Kello näytti 15.50 joten tulisimme olemaan myöhässä sovitusta ajasta. Olemme siis myöhässä koska Isabella alkoi laittautumaan liian myöhään.

"Vittu mennää jo!"
"Vittu laitan mun hiuksia äyssi" Isabella räyhäsi minulle vessasta.

Olimme siis tulleet Isabellan luokse aamulla että tuo voisi tunkea naamaansa niitä kaiken maailman voiteita sun muita jotka maksavat 50€ putilo... puhumattakaan hajuvesistä tai muista.

Ja Isabellaltahan näitä tökötteijä ja outoja voiteita löytyi...Eiks yks liukkari tuubi ja kortsu paketti riittäs???

Isabella asteli vessasta ulos. Tuo oli meikannut ja kihartanut hiuksiansa hieman laineille sekä tuolla oli musta pitsinen toppi ja farkut.

"Varo ettei kuola valu" Isabella vittuili ja käveli ohitseni.
"Haista vittu" vastasin tuolle.

Isabella heitti viellä nahka rotsin päällensä ja lähdimme vihdoin kohteeseemme eli Abyn luokse.
Kello oli jo tosin neljä mutta ei meillä menisi tästä hirveän kauaa Abylle, joku 20-minuuttia ehkä?

Menimme ensin bussiin ja siitä sitten kävelimme hetken Abylle.

*Aby*
Heräsin siihen kuinka joku pusutteli naamaani hennosti ja varovaisesti. Nypristin nenääni jonka jälkeen avasin silmät hitaasti. Näin Joonaksen naaman omani yläpuolella. Tuo hymyili tuttua turvallista hymyään.

"Paljon kello on?" Kysyin tuolta haukotuksen kera joka tarttui Joonakseen kun tuo kertoi paljon kello on. "16.25" Joonas sai vihdoin sanottua.

"Millonkoha Joel ja Isabella tulee?" Joonas kysyi.
"Eentii-" aloitin lauseen ja samalla sekunnilla pari valjakko rynni huoneeseeni.

"Moi!" Isabella tervehti iloisesti meitä kahta jotka makoilivat sängyllä päällekkäin.

"Mooi" Vastasin tuolle ja heiluttelin yhtä kättäni.

Joel ja Isabella heittivät tavaransa sängyn viereeni.

"Kuunteleks Slipknottia?" Joel kysyi minulta nähtyään huoneen seinällä olevan Slipknot julisteen.

"Joo" vastasin tuolle

"No mitäpä luulet äyssi jos sil on juliste heistä?" Isabella sanoi liityen keskusteluun.

"Aha" Joel ärhäti mutta vannon näkeväni hänen suullaan pienen hymyn.

Joel jatkoi Abyn huoneen seinien tutkimista. Seinillä on paljon eri bändien julisteita ja muita juttuja.

"Mitäs tehään?" Isabella kysyi.

"Lähetääks käymää mäkkäris jonka jälkeen tullaan hengaa paskaks tänne" Ehdotin noille.
Sain myöntäviä vastauksia kaikkien suusta paitsi Joonaksen joka oli nukahtanut uudestaan.

"Joonas lähetään syömään" kuiskasin tuolle ja siirsin käteni tuon hiuspehkoon. "Mhm" tuo mumisi ja alkoi tekemään jotain ylösnousemisen merkkeijä.

Vihdoin 3-riidan, 2-väittelyn ja 4-vessa kerran jälkeen olimme kaikki ulos talosta kävelemässä kohti mäkkäriä.

Pitelin Joonasta kädestä kiinni samalla kun kävelimme hieman viileässä kesän tuulessa. Tässä on hyvä.

Joel ja Isabellakin jotakuinkin pitelivät toisiaan käsistä mutta samalla väittelivät jostain... niinku yleensäkkin.
Most normal day.

Saavutimme mäkkärin vihdoin. Tässä välissä siis minä ja Isabella olimme ehtineet käydä ojassa poikien toimesta.. onneksi ojassa ei ollu vettä oisin nii nirhannu noi...

Kaikki muut oli tilannu ruokansa ja oletin kaikkien lähteneen ettii pöytää mutta Joonas oli jääny oottaa muo.

Olin vittu just maksamassa mun tilausta.. mut toi vitun älykääpiö tönäs mut pois itsepalvelu kassalta ja makso mun puolesta.. PERKELE.

"Joonas mun piti maksaa" marisin tuolle surullisena. "Voit maksaa pusuina ja läheisyydellä" Joonas vastasi ja lähti kuljettamaan minua Joelin ja Isabellan luokse.

Isabella nojasi hennosti Joeliin ja nuiden kädet koskivat toisiinsa hieman.

Juttelimme jotain perus paskaa kunnes ruokamme saapui ja aloimme syömään.

Voitte vaan arvata mitä ehti tapahtua samalla kun söimme..

*Joel*
"Voivittu" Joel ärähti kaataessaan limunsa syliinsä. "Vitu lusmu" Isabella manasi.

Joonas ja Aby vain kikattelivat meille vieressä.

Saimme kuivattua tämän paskan
Jonka jälkeen häivyimme koko raflasta pois.

Lähdimme kävellen siis takaisin Abylle. Uskokaa tai älkää tässäkin matkassa vierähti 3-tuntia.

Aby ja Isabella kävelivät minun ja Joonaksen edesse nauraen tahottomasti jollekkin samalla kun minä ja Joonas mietiskelimme ääneen että mitähä vittua taas.

*Isabella*
Kävelimme jätkie edellä nauraen meidän aivan paskoille jutuille.
Mutta juttelimme myös takana olevista poitsuista.

Saavutimme vihdoin Abyn kotipihan ja lampsimme koko lössi yhdessä Abyn huoneeseen.

Kello näytti jo kahdeksaa illalla.

"Me nukutaan sit kaikki täs samas kusises sängys" Aby julisti ei niin ylpeänä...

"Vittu en saa mun kauneus unia" Joel marisi minulle, läpsäisin tuota kädelle ja sanoin "hiljaa mäntti totu karuihin oltaviin"

*Aby*
Joel ja Isabella olivat sängyn vasemmalla puolella ja Joonas makoili sängyn oikealla puolella.

Mun sänky oli ihan ok kokonen mut neljä- ihmistä tähän sänkyyn saman peiton alle???

Okei onneks mun peitto on massiivisen kokonen nii voidaan nukkua molemmat parit toisil Puolil sänkyä.. ei tarvii sentään ihan lusikas nuiden toisten kans nukkua..

Laitoin jonkun random komedia leffan
Pyörimään ja menin Joonaksen viekkuun.

Me vaan oltiin monta tuntia, Käytiin välillä röökillä, puhuttii ja vaan oltiin.

Kello oli vierähtäny jo yhteentoista asti ja päätin alkaa koomaamaan.
Asettauduin paremmin Joonasta vasten ja tuo veti minua lähemmäs lantiosta, häe painoi huulensa niskaani ja kiersi kätensä ympärilleni.
Tässä on hyvä olla<3

"Öitä rakas" Joonas kuiskasi minulle niin että vain minä kuulin.
"Öitä rakas" vastasin tuolle ja katsoin hetken Isabellaa ja Joelia.

Joel nojasi jollain tasolla sängyn seinustaan Isabella makoilemassa tuon jaloissa. Tai siis Joel oli levittänyt jalkojaan sen verran että siinä olisi mukava.

Isabella oli asettanut kätensä Joelin käsivarsille hellästi samalla kun Joel hipsutti tuota hitaasti...

"Through the big top tent up high
Here before and after me
Shinin' down on me
Moon, tell me if I could
Send up my heart to you?
So, when I die, which I must do
Could it shine down here with you?
'Cause my love is mine, all mine
I love mine, mine, mine
Nothing in the world belongs to me
But my love mine, all mine, all mine
My baby, here on earth
Showed me what my heart was worth
So, when it comes to be my turn
Could you shine it down here for her?
'Cause my love is mine, all mine
I love mine, mine, mine
Nothing in the world belongs to me
But my love mine, all mine
Nothing in the world is mine for free
But my love mine, all mine, all mine"

"Lay down, I can hear your heartbeat
I know who you love and it's me
Kiss me right on my red cheeks
Kiss me, bite me on my neck, please
Lay down, I can hear your heartbeat
I know who you love and it's me
Kiss me right on my red cheeks
Kiss me, bite me on my neck, please
Lay down, I can hear your heartbeat
I know who you love and it's me
Kiss me right on my red cheeks
Kiss me, bite me on my neck, please"
________________________
Okei okei okei tän luvun vibe>>>⁉️⁉️⁉️
Sekoamis piste.

&quot;The last step before death&quot;Where stories live. Discover now