25 . back row party

10 1 0
                                    

*Isabella*
Tänään menisimme taas kerran Vivin keikalle, siellä tapasin Joelin toista kertaa kai? Oliko se niin no Mutta nyt Aby ja Joonaskin tulisivat mukaan.
Raukat joutuu olee ilman alkoholia.

Olin juuri meikkailemassa makkarin peilin edessä kun kuulin että ovi kävi.
"Löysin tälläsiä tuolt kadun varrelt" Joel kailotti ja osotti Abya ja Joonasta. Aby vain pyöritti silmiään samalla kun otti kenkiä pois. "Moi!" Tervehdin noita. "Terve" nuo vastasivat synkassa.

Aby käveli minua päin ja kiinnitin huomion tuon asuun. Abylla oli yleisestikkin aivan upeat vaatteet mutta nyt hänellä oli mustat verkko sukka housut hieman rikkinäiset, mustat leveälahkeiset jortsit ja musta crop toppi. Asun kruunasi mustat duunatut maiharit ja kokoa isompi nahkatakki

"Sul on upee asu!" Kehuin tuota. "Kiitos" Aby sanoi hymyillen ja istui vierelleni. "Mitä sä aattelit pukee?" Tuo kysyi. "Hmm mustat revityt farkut, crop top ja mun duunattu nahkatakki" Isabella kertoi. "Oijoo!!" Aby sanoi.

Joonas taas hävisi jonnekkin Joelin kanssa. Veljekset.

"Mä en jaksa koulua vittu" Aby manasi. "Ainii sulla alkaa koulut" sanoin. "Ajjaa vai, vittu talo täynnä paskaa" tuo jatkoi.
"No tuo on totta" Komppasin. "Yks mielisairaala" Aby mutisi. "No se vähintään"

"Ja kaikista pahinta täst tekee se et Lukas on munkaa samalla luokalla" Aby töksäytti. "Eivittu" manasin nyt itsekkin. "Ajjjaa varmaa kuolen" Aby sanoi. "Et sentään, on sulla Jessika myös"

"Nojoo" tuo mutisi. "Ja oon aika varma et se ei yritä mitää sen jälkee ku Joonas hyökkäs sen kimppuun" "nojoo" tuo sanoi.

"Oon siitä asti tienny et teille tulee jotai" paljastin Abylle. Tuo katsoi minua suu auki. "Mut miten?" Tuo kysyi. "No siin terassille kirjaimellisesti annoit sun luottamuksen Joonakselle" Selitin. "Mitäs paskaa musta puhutte" Joonas kysyi ovi aukolta Joel takanaan.

"Isabella kertoo hauskoija juttuja vaa" Aby selitti. "Mitä hauskaa mussa on?" Joonas sanoi muka vihaisesti suu pielet alaspäin. "Paljastin vaa et tiesin ekana et teist tulee jotai" Sanoin.

"MITÄ" Joonas kiljaisi. Joel alkoi nauramaan aivan hillitömästi Joonaksen naiselliselle huudolle.
"OOTSÄ NAINEN" Joel huusi kippurassa lattialla. "NO EN ON MULLA IHA VEHJE HOUSUISSA" Joonas kiljui takasin ja aloitti leikinmielisen tappelun. "EN USKO" Joel jatkoi härnäämistä.
"HALUUTKO NÄHÄ" Joonas kiljui. "EN EI TARVII JOONAS EI" Joel karjui kun Joonas alkoi muka avaamaan vyötään. "NO ET SAAKKAA NÄHÄ" Joonas sanoi ja läpsäisi Joelia käteen.

"Pitäkää vehkeenne nyt housuijen sisäpuolella" kailotin noille kahdelle.
"En minä mun vehjettä ollukkaa esittelemässa vaan Joonas" Joel totesi silmiä pyöritellen. "Oon varma et Joel ois oikeest halunnu nähä sen" Joonas sanoi suu mutrulla. "NO EN" Joel sanoi. "JOOPAS, IHAN KERJÄÄMÄLLÄ KERJÄSIT" Joonas taas kiljui ja hyppäsi tappelemaan Joelin kanssa minun sängylle.
"AIVITTUH" Joel karjaisi.

"Mitä vittua nyt?" Sanoin ja käännyin Abyn kanssa katsomaan kunnolla. "Oho!" Joonas sanoi pidätellen naurua.

Upea näky oli Joel lattialla makaamassa pitelemässä käsiään sukukalleuksien ympärillä. "Ansaittu" Joonas viellä kailotti voiton riemuisena.

"Mä oonki sentää mies" Joel vittuili. "Pitäskö suoki potkasta palleille nii todistetaan et ootko nainen vai mies" Joel jatkoi. "EI" Joonas karjui ja hyppäsi sängyn toiselle puolelle. "ELI OLET NAINEN" Joel vittuili.

"MIELUMMI NÄYTÄN SEN SULLE KU ET POTKASET MUO PALLEILLE" Joonas kiljui. "OKEI EI" Joel sanoi ja nosti kätensä ylös luovuttamisen merkkinä. Joonaksen kasvoille levisi vain virne.

-

Vihdoin pääsimme itsemurha kaksiostani helvettiin. Olimme nyt siis menossa keikka alueelle. Keikka oli ulkona ja pääsimme ilmaiseksi kaikki alueelle. Kiitos Viville tästä.

"The last step before death"Where stories live. Discover now