*Isabella*
Heräsin siihen kuinka joku tökki ja heilutteli minua hennosti. Avasin silmäni ja näin Joelin harmahtavan siniset silmät. Hymyilin itsekseni. Taisin nukahtaa kesken elokuvan Joel siis joutui katsomaan sen yksin."Nukuitko hyvin?" Joel kysyi. "Mhm" vastasin tuolle huokauksen kera.
"Mitäs tehään?" Kysyin Joelilta kysyvä ilme naamallani."No siis mestarimme Joonas porko pyys meijjet jonnekki bileisiin" Joel kertoi. "Ahhaa, no lähdetäänkö ja tuleeko Aby myös?" Kysyin.
"Joo kaipase tulee ei ne osaa olla erossaan toisistaan" Joel totesi. Naurahdin.Nappasin oman puhelimeni sohva-pöydältä ja avasin viestini. Laitoin Abylle viestiä tahtoisiko tuo tulla tänne meikkaamaan ja muutenkin valmistautumaan kanssani.
Tuo vastasi jonkun ajan kuluttua kyllä. Kerroin Joelille ja tuo mumisi jotain itsekseen.
"Kenen bileet muuten?" Kysyin.
"Siis Niko ja Aleksi järkkää ne" Joel kertoi. "Aleksi?" Kysyin kysyvänä."Joo joku Nikon hyvä frendi" Joel sanoi katsoessaan puhelintansa. "Selvä"
Sovimme että Aby tulisi tänne pian, koska lähtisimme sitten kaikki yhdessä bileisiin. Aina me ryypätään kuollaan ennen 45-vuotta.
Oveani alettiin rynkyttämään ihan huolella. Mitä vittua Aby mä mietin.
Avasin tuolle oven ja tuo tuli iloisena halaamaan minua, vastasin haliin jonka jälkeen näytin tuolle missä meikkaisimme. Meikkasimme siis kylpyhuoneessa. Hieman ahdasta mutta ei se haittaa.
Laitoin meille musiikkia ja hain jääkaapista molemmille omat siiderit.
Aby oli tuonut meikkinsä mukanaan joten lainailin tuolta tuotteita mitkä olivat päässeet loppumaan.Aby kertoi Joonaksen tulevan tänne juuri ennenkuin lähdemme. Kuulema yksin on tylsää kävellä. Mutta tottahan sekin.
"Mites Joel" Aby kysyi
"Hmm mitäs tässä nukuin sen sylissä" kerroin Abylle pakosti hymyillen.
"Söpöä" Aby vastasi minulle virnuillen.Vaihdoimme musiikkia vuorotellen. Katsoin Abyn vaatetusta samalla kun yritin miettiä mitä itse pukisin. Abylla oli mustat leveä lahkeiset farkut joista roikkui ketjuja, musta collage paita printillä, aurinkolasit jossa oli tähtiä yksityiskohtina ja jonkun laiset käsineet. Miten toi on toi tyyli ikoni?
Mietin itsekseni."Mitä puet?" Aby kysyi.
"Lueks mun ajatuksia, mietin tota just" sanoin hieman nauraen.
"Mä voisin pukee mun mustat baggy jeansit ja sellasen harmaan vintage oversized t-paidan"
"Siihen sopis myös se sun tuunattu nahkatakki" Aby mainitsi."Mistä sä tiiät et mul on sellanen" kysyin yllättyneesti.
"Stalkkasin sun ig-tiliä" Aby vastasi nauraen. "Se selittää"Saatiin Abyn kanssa meikattua, sain vaihdettua vaatteet ja Joonaskin oli ennättänyt paikalle. Mutta olimme siis lähdössä. Jessika ja Olli olivat jo eksyneet bileisiin ennen meitä koska Olli ja Aleksi ovat ennestään tuttuja joten nuo olivat ennättäneet paikan päälle jo aijoissa. Kuulemma oli ilmainen juoma tarjoilu, sillä kai houkuteltiin jengiä bileisiin.
Pääsimme vihdoin ulos mun kämäsestä kaksiosta. Kävelimme kaikki neljä vierekkäin. Minä ja Aby keskellä, Joonas Abyn vasemmalla puolella ja Joel minun oikealla puolella.
Joonas ja Aby pitelivät toisiaan kädestä samalla kun Joonas silitti peukalolla Abyn kättä.
Käänsin katseeni takaisin eteenpäin ja yritin päästä mukaan siihen mistä muut juttelevat. Joel ja Joonas intoilivat että nää ois kuullemma tän kesän hulluimmat pirskeet. Entiiä oonko innoissani vai kauhuissani. Pikemminkin toi toinen vaihtoehto. Isot bileet + suht nuoret, ei seuraa ikinä mitään hyvää. Aby taas vain mumisi jotain itsekseen, kertaili jotain asioita mitä tuon pitäisi muistaa kenties.
Kävelimme jotain metsä polkua pitkin, jossain kohtaa käännyimme kadulle missä oli paljon paritaloja sekä omakoti taloja.
"Toi se on!" Joel sanoi innoissaan.
"Jep!" Joonas tokaisi ja nuo kaksi lähtivät pinkomaan meidän edelle.
Katsoimme Abyn kanssa toisiamme juuri sillä ilmeellä 'oliks tää virhe'"Voivittu" mutisin itsekseni hiljaa.
Joel ja Joonas ehtivät jo mennä edeltä sisälle. Me kipitimme Abyn kanssa samaan pihaan mihin juuri Joel ja Joonas tulivat. Nuo menivät jo sisälle.Katsoimme Abyn kanssa hetken tuota massiivista omakoti-taloa joka oli tummansininen, hienot valkoiset yksityskohdat, iso terassi jossa oli hieno kalusto. Tätäkö luksus on?
Kävelimme Abyn kanssa jonkin laiset portaat ylös ja tavoitimme pää-oven. Astelimme muina miehinä sisälle koska Joel ja Joonas olisivat jo talossa.
Jätimme kenkämme eteiseen ja lähdimme hieman arvellen taloon sisemmälle. "Moikka!" Lyhyt mustahiuksinen poika keski-jakauksella sanoi. "Terve" vastasimme Abyn kanssa samaan aikaan.
Hieman nauratti tilanne että olimme vento vieraan ihmisen kotona juomassa mutta ookoo.
"Oon Aleksi" Tuo poika sanoi.
"Selvä" vastasin. Esittäydyimme Abyn kanssa tuolle mysteeri pojalle josta Joel minulle ennen mainitsi.Talossa oli ihan helvetisti porukkaa, sohvilla istui sylikkäin porukkaa, lattialle pelattiin juomapeliä, jotkut istuivat keittiössä. Yritettiin Abyn kanssa tavoitella jotain tutumpia naamoja. Esim Joel, Joonas, Jessika, Olli? Mihin vittuun neki hävis.
"Moi!" Tuttu ääni kuului takaatamme. Se oli Jessika. Tervehdimme Abyn kanssa molemmat Jessikaa.
"Ootko nähny Joelia" kysyin. Jessika sanoi ettei ole nähnyt tuota miehen alkua. Minne tuo hävisi.
Jessika ja Aby jotain juttelivat ennenkuin Jessika lähti Ollin matkaan. Nuo menivät pelaamaan jotain peliä muiden kanssa ja me katsoimme Abyn kanssa toisamme vähän oudosti. Kietelimme taloa ja vihdoin tavoitemme Joelin ja Joonaksen. Nuo istuivat 2-tytön kanssa nojatuoleilla. Taino Joonas istui lattialla juoma kädessään.
"Terve" sanoin noille, en siis tuntenut näitä kyseisiä tyttöjä, eikä nähtävästi Aby:kaan.
"Moi rakas" Joonas sanoi Abylle ja viittosi tuota istumaan viereensä. Aby istui tuon viereen. Tuon yhden Blondin silmät menivät ympäri ämpäri kun kuuli että porkolla on mujja. Aby ei kyllä tuosta tainnut välittää tai sitten hän ei huomannut.
Istuin lattialle Joelin vasemmalle puolelle ja Joonas ojensi minulle Juoman. "Kiitos" kiitin hymyillen ja korkkasin juoman.
Joonas silitteli Abya ja minä tarkkailin tuon tytön blondin tytöin ilmeitä, tyttöjen nimeksi paljastui Pinja ja Emma.
Juttelimme jotain satunnaista, jossain kohtaa Olli ja Jessika löysivät tiensä meidän luokse ja istuivat vieremme.
Juttelimme heidän kanssa kaikesta mahdollisesta.
"Aby tuuks hakee lisää juotavaa?" Kysyin tuolta heilutellen samalla käsiä.
Aby nyökkäsi, kuiskasi Joonakselle jotain ja nousi.Lähdimme kohti keittiötä jossa oli myös porukkaa istumassa pöydillä, tuoleilla ja tasoilla. Katsoimme juoma valkoimaa. Löytyi siideriä, löytyi Kaljaa, viinaa, erilaisia drinkkeijä toisin sanoen kaikille jotain pitäisi löytyä. Nappasimme parit siiderit matkaamme ja lähdimme takaisin.
Tui brune tyttö nimeltä Emma pyöritteli hiuksiaan kahden sormen ympärillä ja hörppi juomaansa.
Iltaa oli mennyt jo aika mukavasti, emme siis hirveämmin liikkuneet. Yritin pysyä mahdollisemman lähellä Joelia ettei tuo livistäisi.
Mite pidemmälle iltaa mentiin sitä vähemmän Joel kuunteli muo. Tuo vain puhui sen brunen tytön kanssa. Ihankun olisin ilmaa, ihankun tuo ei edes näkisi minua.
"Nyt ryypätään, nyt ryypätään, hyt ryypätään, ryypätään! Nyt ryypätään, nyt ryypätään, hyt ryypätään, nyt ryypätään! Nyt ryypätään, nyt ryypätään, hyt ryypätään, ryypätään"
___________________________
Yeep nähäää sit seuraavas :D
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️