*Joona's pov*
Kaksi päivää, 48tuntia, paljon minuutteija, olen katsonut viimeiset päivät kokoajan Abyn perään. En tahtonut jättää tuota yksin yhtään.Tällä hetkellä Aby makasi päälläni ja minä silittelin tuota. Puhelimeenintuli viesti. Nappasin sen ja katsoin.
-Isbe! : tuuttekos uimaan Abynkaa, käydään myös syömäs?
Minä : joo kylme varmaa mut millon?
Isbe! : Joel ois valmis lähtee hakee jengii tos varmaa tunnin pääst
Minä : voitteks hakee meijjet vikana, Aby nukkuu?
Isbe ! : joo tottakai
Minä : thanks
Luettu
-
Käänsin katseeni tuohon punapäähän jonka hiusväri oli hieman kulunut.
Tuo näytti niin rauhalliselta nukkuessaan. Sitten valahdin uneen itsekkin.
-
"HUOMENTA NUORISO!" Isabella ja Joel kailottivat, "mmhm?" Aby mumisi päältäni. "Terve.." mutisin tuolle parivaljakolle. "Perseet ylös ja menoks!" Joel totesi ja vetäisi minut jalasta lattialle Aby päälläni. "Mukava herätys" Aby naurahti."Mitä mihin minne?" Aby kyseli.
"Uimaa ja syömään aateltii!" Isabella kertoi tuolle innoissaan. "Aahaaa joojOo" Aby totesi."Mennään, Olli ja Jessika oottaa jo autos!" Joel totesi ja lähti harppomaan huoneesta, lähdimme perään kun olimme survoneet Abyn kanssa tarpeelliset tavarat yhteen reppuun.
-
Änkesimme perseemme takapenkille Ollin ja Jessikan seuraksi, hieman laittomasti mutta vain vähän.
Tai olihan meitä neljä takana mutta mitä pienestä.Joel kaartoi pihasta ulos ja lähdimme kohti uimarantaa, jonka jälkeen lähtisimme varmaan mäkkäriin syömään. Se on vakiopaikkamme käydä syömässä, hyvää ruokaa ja suht halpaa
Joel soitti autossa Slipknottia.
-
"Noni ja sit uimaan!" Joel hörähti etupenkiltä kun oli parkkeerannut auton järven parkkipaikalle vietimme Abyn kanssa täällä paljon aikaa yhdessä, comfort place. Olinhan minä tiennyt tästä jo aikaisemmin mutta en pitänyt tätä mitenkään ihmeellisenä, mutta Aby näkee asiast erillaisena, se osaa jotenkin nähä aina kaikessa pintaa syvemmälle ja se on saanu mutkin tajuumaan sen että kaikessa on jotain 'hyvää' sillen omalla tavalla, tiedättekö?"Joonas!" Joel sanoi, "joo?" Kysyin kääntäen kasvoni häntä päin.
"Tuutko, vai missä maailmoissa meet?" Joel kysyi naurahtaen lopussa. "Aajoo.." mutisin ja haroin hieman hiuksiani jonka jälkeen nousin autosta.Kävelimme Joelin kanssa muiden perässä, puhuimme samalla jotain meidän uudesta albumista nimeltä Revolutions, se oli siis meidän ensimmäinen levy ja vittuet siitä tulee hyvä!
"Mitä nää mietit ku oot niin hiljanen?" Joel yhtäkkiä kysyi, tuo oli outoa koska ei hän yleensä kysellyt tuommoisia, okei ymmärrän yleensä olen aina äänessä selittämässä jostain aivan turhasta tai oudosta mutta silti kaikki kaveriporukastamme jaksavat kuunnella. "Vähän kaikkee" totesin jotenkin vaisusti, ei minulla mikään ollut mutta jotenkin väsytti vain.
"Aa okei, kerro jos tulee jotain" Joel sanoi hiljentäen loppua kohden. "Joojoo aina" sanoin kun Joel taputti minua selkään veljellisesti. "Hyvä"Joelhan oli kauhukaksoseni, tarkoitan siis sitä että hän on jaksanut minua alusta asti, samoin myös kyllä Olli.
He ovat nähneet minut itkemässä, maailman iloisena, kännissä niin etten pysy pystyssä, kauheassa darrassa, pitäneet huolta. En voisi olla kiitolisempi ja he aina kuunelevat vaikka asia liittyisi vain muurahaisiin tai vaikkapa huonoon oloon, he olivat aina tässä.-
Heitimme tavarat rannan penkille ja kävin vaihtamssa mustat uimashortsit jonka jälkeen hyppäsin muiden seuraksi veteen.
-
"Lähetääks?" Joelin äänikuului samalla kun tuo kuivasi itseensä pyyhkeeseensä. "joo vois" vastasin, kuulin muidenkin suista myöntäviä vastauksia. Nousin vedestä ja kävelin Abyn luokse joka piteli pyyhettäni, tuo oli noussut vedestä jo ajjemmin."Täs" Aby sanoi söpösti hymyillen, väläytin tuolle hymyn ja nappasin pyyhkeen jonka jälkeen lähdin vaihtamaan vaatteitani.
"JOEL EIII ÄLÄ KUTITAH!" Kuului, olin juuri saanut vaihdettua vaatteeni ja astuin ulos pukukopista, näin ensimmäisenä Joelin ja Isabellan makaamassa suunilleen päällekkäin Joelin kutittaessa tuota armottomasti. "Joel ei saa kiusia!" Hiiskaisin tuolle. "Saapas!" Joel sanoi jonka jälkeen lopetti kutittamisen.
"Noni mehnää!" Aby totesi ja otti kädestäni kiinni lähtien vetämään minua kohti autoa. "Mmh" mumisin ja seurasin kiltisti. Joel, Isabella, Olli ja Jessika kävelivät nyt jossain meidän perässä.
Ennätimme autolle kaikki ja änkesimme itsemme sinne.
"Sit mäkkäriin!" Isabella kailotti katsoen Joeliaa todella nätisti silmät kiillellen, olihan tuo kieltämättä söpöä, Joel oli joskus kännipäissään selittänyt Isbestä ja hänen tilanteesta.
Joel käynnisti auton ja kaarsi rannan parkkikselta pojs. Aby etsi kädellänsä käteni ja risti ne yhteen nojaten olkapäähäni. "Oot rakaaaas!" Aby kuiskasi minulle hymyillen, sähvähdin tuosta hieman mutta samalla minun huulilleni kaartui pieni hymy. "Mäkin rakastan suo" vastasin tuolle katsoen tuota tuon silmiin, ne olivat kauniit, sellaiset sini-vihreät johon oli sekoittunut pieniä kohtia sellasita sinapin keltaista, ne ovat maailman kauneimmat silmät mitä olen i-k-i-n-ä nähnyt, rakastan häntä.
Aby siirsi vapaan käden hiuksiini ja silitti niitä hieman hymyillen suloisesti.
Sitten huomasinkin että olimme jo kääntymässä mäkkäriin liikenne ympyrästä, Joel parkkeerasi auton suunilleen mäkkärin eteen.
"Noni sit syömään, heitän sen jälkeen ekana Abyn ja Joonaksen himaan!" Joel kailotti meille, näytimme kuulemma niin 'väsyneiltä' mutta käy minulle.
Avasin mäkkärin oven muille ja päästin viimeisenä Abyn sisälle, "mun vuoro maksaa!" Aby sanoi ja minä mutristin huuliani. "Eiiii!" Parkaisin tuolle.
"Sä maksoit viimeks niin nyt on mun vuoro!" Aby sanoi hymyillen ilkikurisesti. "Aha!" Mutistin takaisin surullisensa.Saimme vihdoin tilauksen tehtyä ja istuimme muiden seuraksi pieneen pöytään, tarkemmin ottaen istuimme Jesikkan ja Ollin viereen Joelia ja Isabellaa vastapäätä.
-
Saimme ruuan ja saimme syötyä jonka jälkeen Joel lähti heittämään minua ja Abya minun luokse. "Kiitos kyydistä!" Huikkasimme Joelille Abyn kanssa yhtäaikaan. "Eipä mitään!" Joel huikkasi meille juuri ennenkuin pamautimme oven kiinni ja lähdimme kävelemään Joonaksen taloa kohti.Avasin oven ja päästin Abyn ensimmäisenä sisälle, heitimme kenkämme eteisen nurkkaan jonka jälkeen suuntasimme huoneeseeni.
"Haluun läheisyyytttäää!" Sanoin inittäen mutristaen ala-huultani alaspäin, Aby katsoi minua hymyillen ja kaatoi minut sängylle kiiveten päälleni. "Oot söpö!" Aby kehui minua. "Säkin" vastasin onnelisesti hymyillen siirtäen Abyn hiuksia korvan taakse.
Aby painoi huulensa poskelleni, toiselle poskelle ja lopuksi nenänpäätyyn.
"Oot enkeli" Aby sanoi korvani vieressä, sain tuosta kylmiäväreitä. Hymyilin tuolle olemukselle ja yhdistin huulemme.
----------------------------------------------
Sigma🎀
YOU ARE READING
"The last step before death"
Teen Fiction"this story is about the good and bad moments of life" I DON'T USUALLY USE TW⚠️