ASKER EŞİ

33 4 1
                                    

21 Ağustos 2023, Ankara.

Bugün benim sevdiğim adamın doğum günüydü. Bugün benim eşimin, biricik aşkımın doğum günüydü.

Ayas Nedim Balsak, benim hayatımda bulunan en değerli şeydi.

Ve o doğum günlerinde her ne kadar hoşlanmasada ben onunla evde baş başa doğum günü kutlayacaktım. Bu yüzden evimizi güzelce süslemiştim.

Güzel yemekler yapmış, her yeri mumlarla güzelleştirmiştim. Ayas'a sorduğumda akşam sekizde evde olurum demişti. Ve şu anda saat neredeyse akşam 8'e geliyordu.

Telefonumu alıp onu aradım bu yüzden. "Alo?"

"Nerede kaldın hayatım?"

"Geliyorum canım, az kaldı eve." Dedi gülümseyerek. "Bir şey mi oldu? Çok sık arar oldun bugün beni."

Gülümsedim. "Yok, merak ettim ondan. Gel çabuk sen."

"Tamam, öpüyorum." Telefonu kapattı ardından. On dakika sonra ise kapı çaldığında o olduğunu biliyordum. Heyecanla kapıya koştum ve mor çiçek desenli beyaz kısa elbisemi düzelttim. Saçlarıma ve makyajıma baktım. Harika görünüyordum.

Daha fazla beklemeden kapıyı açtım. Ayas kapı açıldığında kaşlarını kaldırdı ve beni inceledi. "Eda?" Dedi şaşkınca. "Sen niye hazırlandın böyle güzelim?" Gözlerinde tedirgin bir ifade oldu. "Ben özel bir günümüzü mü unuttum?"

"Hayır, bizimke alakalı bir gün değil bugün bebeğim," derken gözlerim elindeki papatyalara kaydı. "Bana çiçek mi aldın?"

Gülümsedi. "Evet." İçeriye girdi ve saçlarımı öptü. "Çiçeğime çok güzel çiçekler aldım."

"Ya Ayas!" Derken sırnaştım hemen ona. Onun sevgisini de kalbini de çok seviyordum. Kocaman sarıldım bu yüzden. "Aslında bugün özel bir gün ancak bize değil, sana ait özel bir gün."

Gözleri düşünceli bir şekilde gözlerime takıldı. Sonra anladı. "Doğum günüm." Dedi şaşkınca. "Bugün benim doğum günüm."

Başımı olumlu anlamda salladım. "Bugün senin doğum günün, unuttun mu?"

"Unutmuşum," dediğinde o anda kırıldım, onun adına kırıldım. Hiç mi önem vermemişti bunca zaman kendisine ve kendine ait olana? Kaç defa kutlamıştı doğum gününü? "Öyle üzgünce bakma yüzüme, işim çoktu bugün tarihin farkında bile degildim."

"Olsun," dedim kendimi toparlayarak. "Ben birlikte geçirelim diye çok güzel bir doğum günü hazırladım bize."

"İşte bu en güzel doğum günüm olacak." Derken elimi tuttu ve benimle birlikte salona ilerledi. Yemek masasını, masanın ortasında duran pastayı görünce kocaman gülümsedi. "Sen bana pasta mı yaptın?"

"İki kişiyiz diye biraz küçük oldu ama olsun," dedim ona gülümseyerek. "Beğendin mi?"

"Senin elinden zehir olsa yerim ben kızım, beğenmemek benim haddime mi sanki?" Dudaklarımı öptüğünde nefesimi tuttum heyecandan. Sonra kendimi rahatlatıp bende onu öpmeye başladım. Bazen heyecanlanıp yapıyordum böyle.

Geri çekildiğinde burnumu burnuna sürttüm. "Seni çok seviyorum, sen benim hayatımın en güzel yanısın. İyi ki doğdun Ayas, iyi ki varsın."

"Asıl sen iyi ki varsın." Dediğinde uzanıp bu sefer onu öpen bendim.

Tam bu esnada zil çaldı. Ayrıldığımızda o homurdanırken ben kapıya ilerledim ve açtım. Karşımda tüm timi ve kızları görmeyi beklemiyordum. Şaşkınca onlara baktığımda gülümsediler.

KÜL KOKAN HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin