Kalp yaralarından kaçan insanlar tüm ruhun çürümesine sebep olur, yorgunluğa sarılır bedeni. Onlarında hayatı böyle sonuçlanmıştı. Bedenleri yorgun, ruhları acıyla çürüyor ama iyileştirmeye adım atmıyorlardı.
Onlara göre kendilerince haklı sebepleri vardı.
Yoongi ve Hoseok...
Güzel başlangıçları ne yazık ki umdukları gibi sonuçlanmamıştı.
Birbirlerini çok seven ruhları ayrılmasada kendileri yollarını ayırmışlardı.
Aşkını ilk itiraf eden Hoseoktu, evlenme teklifini edende Hoseoktu ama boşanmak isteyip boşanma sonrası Koreyi ve Yoongiyi bırakıp gidende Hoseoktu.
Acıları derindi, Hoseok bunun sebebinin kendisinden kaynaklandığını düşündüğü için kendinden nefret ediyordu. Yoongi'yi haketmediğini, sadece hayatına ayak bağı olduğunu dile getirirdi.
Yoongi ise ne kadar çabalarsa çabalasın vazgeçirememişti Hoseok'u.
Zorlada tutamazdı yanında mecbur kabul etmişti.
Yinede her daim onu sevmeye devam etmişti.
Boşanmış olmalarına rağmen kim sorarsa sorsun evli olduğunu söylerdi.
Yoongi Hoseok'a kızamıyordu, aksine ona hâk veriyordu. Tek haksız gördüğü taraf kötü bir eş olmamasına rağmen Hoseok'un kendisinden tiksinmesi ve bunu dile getirmesiydi.
Yoongi daha çok kendisine kızgındı.
Hoseok'u bu duruma getirenin kendisi olduğunu düşünürdü. Mahçup hissettiği için Hoseok'un isteğini yapmıştı sadece.
Hoseok gibi Yoongi de kendisini suçluyordu.
Hoseok'u doğru düzgün koruyamadığı için bebeklerinin ölümünden kendini suçlardı.
Dokuz ay boyunca sabırsızlıkla kucaklarına almayı bekledikleri bebeklerinin son gün cenazesini kucaklarına almaları ve kendi elleriyle soğuk toprağa koymalarının ağırlığı ruhunu ızdıraba itmişti ikisinide.
Mutlulukları korkunç soğuk toprağa gömülmüştü. Kendilerinden nefret etmek için bir sebep daha sunuyordu.Buna rağmen birbirlerini kalplerinin en güzel köşesine koymuş, ayrı yerlerde kendilerine yeni bir hayata adamaya çalışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
FanfictionMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.