Bir haftadır fazla yoğun olduklarından dolayı Yoongi Hoseok ile ilgilenemediği için endişeliydi.
Her ne kadar sabahları kolları arasına sarılı bir şekilde uyandırsa da, sevgisini gösterse de, teselli etsede Hoseok'un sessizce karşılıklar verip derdini anlatmaması canını sıkıyordu.
Sonunda bugün erken döndüğünde Hoseok'u salonda uyuyakalmış hâlde buldu." Oh, hoşgeldin hayatım erkencisin baban nerede? "" Hoşbuldum annem. Babam hâlâ işlerle uğraşıyor. Bana sen eve git Hoseokla ilgilen dedi. " " İyi yapmışsın. Ben yemeklerle ilgileneyim sende onu al odaya çıkar buralarda iki büklüm kalmasın gidip dinlenin. .
Yoongi başını sallayıp Hoseok'u kucağına aldı ve odalarına çıkardı.
Yatağa yatırdıktan sonra üzerini değiştirirken Hoseok uyanınca yanı başına oturup kocaman gülümsedi." Bebeğim uyanmış. "" Erkencisin bugün."" Seni özledim, işler azalınca sana kaçtım . " Hoseok Yoongi'nin kucağına oturup beline sarıldı , başını göğsüne koydu.
Yoongi ise bir eliyle Hoseok'un belini sararken bir eliylede saçlarını okşadı.
" Hoseok'a seni çok seviyorum, sen ne hissediyorsan ve düşünüyorsan ben bunun farkındayım. Saklamaya çalıştığın dertlerini biliyorum. Kimin ne söylediği umrumda değil. Acımızdan dolayı ağır bunalım yaşadığım için ilk konuşamamızda sana neden gittiğini sormuş ve sesimi yükseltmiş olabilirim ama bunların hepsi kendime olan öfkem yüzündendi.
Ama senin oralarda neler yaptığından her adımından gayette haberim vardı.
Kendini kaybetmişcesine çizim yaparken şans eseri yardım kampanyasına gelen adam sâyesinde bağışlar yaptığını, çizimlerini satmanı istediklerinde reddedip kendi elinle imzanı ve kalbini yetimhanelerde iz bıraktığından, hergün sana iyi geliyorlar diye tüm çocuklara sarılıp ilgilendiğinden haberim vardı.
Başka bir yetimhane satılacağı için çocuklar dışarıda kalacak diye endişelendiğindende haberim vardı, zır hem sen üzülme mutlu ol diye orayı ben satın aldım, satışa çıkaranlarıda satışın iptal olduğunu sana iletmelerini istedim. Orada senin ve benim izimiz mevcut ama gelen bağışlardan ve bağışlar sayesinde verdikleri yetki ile ismini MinMin yapıp bana hediye ettiğinden haberim yoktu. "Hoseok hayretle Yoongiye baktı.
" Bunu sakladığım için üzgünüm, yapmak zorundaydım adamlar neredeyse saçma sapan birilerine satacaktı aklıma direkt orayı satın almak geldi.
Birde senin gözünde yanlış bir imaj çizmek istemediğim için sakladım. "
Hoseok uzanıp Yoongiyi öptü.
" Teşekkür ederim, herşey için. "
Yoongide aynı şekilde öpüp sarıldı.
" Senin için herşeyi yapmak benim için bir onurdur. Sen emret dünyayı önüne sereyim. "Hoseok olumsuzca başını salladı.
" Sadece sarılsan yeter. "
" Bu aralar fazla uyuyorsun , göbüşün pofuduk pofuduk olmuş egzersiz yapalım mı? "
" Kilo mu almışım? "" Yoo, benimki sadece bahane. Seni bol bol öpmek istiyorum. "" Annemden çekiniyorum. "
" Çekinme, sonuçta onlarda beni yaptılar."
Hoseok kahkaha attıp usulca Yoongi'nin omzuna vurdu.
" Terbiyesiz. " Yoongi Hoseok'u öpüp aniden ciddileşti." Ciddiyim hadi biraz spor yapalım."
Hoseok'u kucağından indirmeden odadan çıktı.
Hoseok gülmeden duramadığından ev resmen Hoseok'un kahkaha sesiyle yankılanıyordu.
Merdivenden inderken annelerinin ciddi yüz ifadesi ile Geun'a baktıklarını gördü.
Yoongi durmadan ilerlemeye devam etti.
" Nereye hayatım? "" Spor yapacağız anne. "" Tamam canım. "" Hyung benide bekleyin ya! " Jungkook Geun'u umursamadan yanından geçerken Yoongi kaşlarını çattı." Spor salonuna git Jungkook. "" Evde salon varken neden boşuna yol gideyim."" Jungkookaa, hyunglarına izin ver canım. Biz dışarıya çıkalım, Geun bize eşlik etmek ister misin? "
" Yoongiye birşey demem gerekiyordu ama.... "" Yoongi meşgul. "Yoongi salona inip kapıyı kapattı.
Geun el mecbur başını sallamıştı.
" Ev bize kaldı resmen, kırk yılın başı bir iyiliği dokunmuş oldu yanlışlıkla."
Hoseok'u dikkatlice bırakıp ellerini çırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER WİTH YOU /SOPE
Hayran KurguMutlu evlilikleri , bebeklerinin ölümü sebebiyle acı bir şekilde biten Yoongi ve Hoseok birkaç sene sonra tekrar karşılaşmışlardı.